Neuh, ik wilde gewoon geen vernederslaafje zijn. Dus mocht 'ie jou gebruiken.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Sommige behoeftes kan Steve gewoon niet bevredigen.
oeh! vertel! VERTEL !!!quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Sommige behoeftes kan Steve gewoon niet bevredigen.
Ik had het over goede gesprekken. Over gevoel.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:13 schreef Steve het volgende:
[..]
Neuh, ik wilde gewoon geen vernederslaafje zijn. Dus mocht 'ie jou gebruiken.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ah, de ouwetjes gaan lekker slapen.
Oh nee dat mag jij doen. Ik heb geen gevoel.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had het over goede gesprekken. Over gevoel.
Nee, dat zei Vlarp ook. Dat ie het moeilijk vind om goed te communiceren met je.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:20 schreef Steve het volgende:
[..]
Oh nee dat mag jij doen. Ik heb geen gevoel.
Gelukkig gaat dat blijkbaar wel goed met jou.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, dat zei Vlarp ook. Dat ie het moeilijk vind om goed te communiceren met je.
Nou ja, als jij het prima vindt dat hij niets bij jou kwijt kan...quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:25 schreef Steve het volgende:
[..]
Gelukkig gaat dat blijkbaar wel goed met jou.
Typischquote:
Miauw? Van Erik? Huh?quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, dat zei Vlarp ook. Dat ie het moeilijk vind om goed te communiceren met je.
Ach, hij heeft weer een van z'n buien.quote:
Weinig zin om er hier over tegen je in te gaan...quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Typisch. En ik heb toch edithistory nu ik mod ben dus ook nog eens nutteloos.
Die heb ik ook gelezen! Mooi inderdaad.quote:
Ik weet nog niet of ik volgens de wet ook mijn geslacht ga (laten) aanpassen. Ik weet niet eens of ik mijn officieel wil laten veranderen. Da's allemaal zo'n gezeik met twee paspoorten en al die shit... Als mensen op straat meneer tegen me zeggen als ze me niet kennen is goed genoeg voorlopig.quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:05 schreef Ang3l het volgende:
Zeg Wondy..... Roel en ik vroegen ons iets af:
Je wordt straks een man ..... van binnen ben je het al, maar fysiek en in het paspoort wordt je man. Dan is dus straks man en man getrouwd. En de staat waar je woont is man-man huwelijk niet geoorloofd (toch?). Wordt dan je huwelijk geannuleerd? Of kijken ze naar de paspoortgeslachten op moment van huwelijk wat toen dus MV was en dus geaccepteerd?
ja dat zou jij toch ook moeten weten nadat je hier onlangs dat verhaal over knuffelturkje's wens om nationaliteit aan te passen had beschrevenquote:Op donderdag 21 januari 2010 08:06 schreef Ang3l het volgende:
2 paspoorten? Waarom zouden het dan 2 paspoorten wor.... o wacht, je NL en je USA
Vandaar de "o wacht".quote:Op donderdag 21 januari 2010 08:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja dat zou jij toch ook moeten weten nadat je hier onlangs dat verhaal over knuffelturkje's wens om nationaliteit aan te passen had beschreven
Lekker dank uquote:Op donderdag 21 januari 2010 08:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dag stoere SCI FI meneer![]()
volgens mij kunt u dit wel gebruiken
ja die oude knarren zijn nog prima in staat om een show te makenquote:Op donderdag 21 januari 2010 08:51 schreef Baltar het volgende:
gisteravond met Bf naar the Golden Earring geweest. Was nog leuk ook
Verval? Gewoon een kwestie van goede renovatie en alles vervangen door kunstof!quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:55 schreef Stroekie het volgende:
oh jee
ik begin over oude knarren en gelijk rennen alle homo's weg
bang om met het verval geconfronteerd te worden ?
ik heb dus gisteravond het voorbeeld gezien hoe het dus wel moet, mooi oud worden en nog vol in het leven leven blijven staatquote:
en onderhoud plegen, scheelt ook een boelquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Verval? Gewoon een kwestie van goede renovatie en alles vervangen door kunstof!
Jij gaat Marieke Helleveeg achterna ?quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Verval? Gewoon een kwestie van goede renovatie en alles vervangen door kunstof!
veel en tijdig smerenquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:32 schreef Baltar het volgende:
[..]
en onderhoud plegen, scheelt ook een boel
Nee ik heb een turkje.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jij gaat Marieke Helleveeg achterna ?
heb je ook al zo'n duif om in een kooitje overal mee naar toe te slepen ?
ja wakker en zoquote:
En gaan we dan over 1,5 jaar ons ook weer afvragen waar het geld ook alweer heen is gegaan, zoals bij de tsunami-miljoenen?quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:07 schreef Peter het volgende:
Iemand vandaag nog tijd over? http://www.helphaiti.nu/
ik vraag me nooit af waar mijn miljoenen heen geenquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En gaan we dan over 1,5 jaar ons ook weer afvragen waar het geld ook alweer heen is gegaan, zoals bij de tsunami-miljoenen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |