abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77073123
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 21:13 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Dat durf ik te betwijfelen, hij heeft erg weinig vertrouwen in de reguliere media, wat ik hem niet kwalijk kan nemen eigenlijk. Ik waardeer dan ook zijn eerlijkheid, en hij weet ook goed dat hij af en toe wat door kan schieten mbt. zijn taalgebruik. Al denk ik dat dat meer een uiting van frustratie is, en ook dat kun je hem moeilijk kwalijk nemen.

Hij komt zoals ToT zegt dan ook regelmatig met goede informatie, het lijkt mij dan ook handig om wat meer daarop te concentreren dan hem elke keer als hij zijn mond opentrekt te bespringen met 3 of meer mensen. Ik heb dan ook al meerdere malen meegemaakt dat door deze omgang vaak discussies niet meer over het onderwerp gaan, maar over het onbegrip jegens lambiek. Dat vind ik erg jammer.
Ben het hiermee eens
  woensdag 20 januari 2010 @ 23:33:55 #52
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_77078016
Leuke invalshoek, hoop niet dat er überhaupt zulke wapens bestaan.
Minds are like parachutes. They only function when open.
pi_77078100
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 23:33 schreef Demon_Hunter het volgende:
Heb je de film "The core" al eens gezien?
pi_77078891
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 23:33 schreef Demon_Hunter het volgende:
http://www.haarp.alaska.edu/haarp/cam2.html
pi_77079347
quote:
etc.
quote:
1. HISCAT (International Radio Observatory, Sweden) (350 MW)

2. HAARP Gakona Alaska (110 MW)

3. EISCAT (Tromsö, Norway) (48 MW)

4. VOA (Voice of America - Delano, CA) (27 MW)

5. SURA (Radiophysical Research Institute, Nizhny Novgorod, Russia) (20 MW)

6. Arecibo (National Astronomy and Ionosphere Center, Puerto Rico) (20 MW)

7. HIPAS High Power Auroral Stimulation Observatory (UCLA Plasma Physics Lab - Fairbanks Alaska) (17 MW)

http://www.brojon.org/frontpage/bj1204.html
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  donderdag 21 januari 2010 @ 00:53:09 #56
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_77081713
quote:
HAARP is toch alleen de lucht enzo.. ?
Minds are like parachutes. They only function when open.
pi_77087284
Dit soort dingen geloof ik niet in. Dit gaat weer iets te ver. Net als dhr. Glover zegt dat het door global warming komt. Ook onzin in mijn ogen. Niemand is sterker dan moeder natuur.
pi_77087388
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 10:15 schreef Regal het volgende:
Dit soort dingen geloof ik niet in. Dit gaat weer iets te ver. Net als dhr. Glover zegt dat het door global warming komt. Ook onzin in mijn ogen. Niemand is sterker dan moeder natuur.
Wellicht, nog niet... Maar 'men' is er hard mee bezig. Zie ook Rusland die de weeromstandigheden boven Moskva bewust beïnvloeden.
pi_77087560
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 10:19 schreef Gulo het volgende:

[..]

Wellicht, nog niet... Maar 'men' is er hard mee bezig. Zie ook Rusland die de weeromstandigheden boven Moskva bewust beïnvloeden.
Ze zullen er wel mee bezig zijn, hoewel het nog steeds dan voor mij vaag is, maar het kan in mijn ogen gewoon niet. Het enige waar ze niet aan kunnen komen is moeder natuur. Hoe graag ze dat ook willen. Global warming omtoveren tot climate change in deze winterse periode is ook lachwekkend en zo doorzichtig als wat. De winter was nog nooit zo sterk in jaren. Het geeft aan dat ze moeder natuur nooit tegen kunnen houden.
pi_77087647
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 10:25 schreef Regal het volgende:

[..]

Ze zullen er wel mee bezig zijn, maar het kan in mijn ogen gewoon niet. Het enige waar ze niet aan kunnen komen is moeder natuur. Hoe graag ze dat ook willen. Global warmin omtoveren tot climate change in deze winterse periode is ook lachwekkend. De winter was nog nooit zo sterk in jaren.
Dát geloof ik zelfs niet.

En ja, we hebben al tijden niet zo'n strenge winter gehad
pi_77087950
Een prima theorie. Ik wacht de YouTube-docu's nog even af. Maar ik ben nu al bijna overtuigd.
pi_77089433
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 10:28 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Weermanipulatie is wel degelijk aan de orde van de dag...

http://www.knmi.nl/cms/co(...)sche_spelen_in_china
http://www.demorgen.be/dm(...)orm-in-60-jaar.dhtml

ok het gaat hier om de chinezen, maar wie zegt mij dat andere landen er niet bezig mee zijn?
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  donderdag 21 januari 2010 @ 11:25:13 #63
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_77089720
Toen ik hoorde van de aardbeving in Haiti zat ik al gelijk te denken aan Amerika, vanwege New Orleans en de Tsunami..
Zeer treurig is dit, monsterlijke gruwelijke mensen.

Ik voel me bij elk groot nieuws steeds een stukje banger en vooral het rare idee dat er helemaal niks aan te doen is.

Ik ben nog jong en dan komen deze dingen nu, ik hoop nog op een leuke toekomst.
pi_77089816
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 11:25 schreef Drumpie het volgende:
Toen ik hoorde van de aardbeving in Haiti zat ik al gelijk te denken aan Amerika, vanwege New Orleans en de Tsunami..
Zeer treurig is dit, monsterlijke gruwelijke mensen.

Ik voel me bij elk groot nieuws steeds een stukje banger en vooral het rare idee dat er helemaal niks aan te doen is.

Ik ben nog jong en dan komen deze dingen nu, ik hoop nog op een leuke toekomst.
Wacht maar tot de Amerikanen Nederland gaan laten aardbeven.
pi_77089851
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 11:27 schreef Neleos het volgende:

[..]

Wacht maar tot de Amerikanen Nederland gaan laten aardbeven.
  donderdag 21 januari 2010 @ 11:32:26 #66
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_77089979
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 14:54 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Moet ik hier op ingaan? Ik heb in het verleden een cursus datacommunicatie en netwerken gedaan

Maar goed... allemaal leuk, maar nog geloof ik er geen zak van. Dat HAARP het weer zou kunnen beïnvloeden, ala... dat het een aarbeving zou KUNNEN veroorzaken, tot daar aan toe, maar je gaat mij niet vertellen dat ze zo gericht een aardbeving op schaal 7.0 kunnen triggeren. Bovendien zal een dergelijk hoge of lage frequentie vast ook wel andere apparatuur in de wijde omgeving gestoord moeten hebben, lijkt me. Zijn daar meldingen van?

Bovendien schijnt er de laatste tijd heel veel seismische activiteit in die omgeving en op de Noord-Amerikaanse tektonische plaat te zijn. Port-au-prince ligt op een breuklijn, weet je wel, weet je niet?

Het is misschien niet super uitgebreid, maar je kan op een makkelijke manier zien wat het doet.

En al het ingezamelde geld gaat naar Amerika om technologie te verbeteren.
pi_77090056
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 10:28 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het gaat dan ook niet om geloven, het gaat om weten en de mogelijkheden openhouden.

Om deze reden kan ik je dan ook aanraden.

Hierin wordt uitgelegd wat HAARP is, gaan ze er even langs en komt er ook een interview voor met de zoon van de uitvinder van HAARP welke aangeeft dat HAARP bedacht is om gebieden die door droogte werden geteisterd weer regen te geven bijvoorbeeld, wat mijns inziens erg nobel is.

Daarom kun je niet geloven wat je wil, in een wereld waar misbruik bestaat, zal ook misbruik bestaan van dergelijke machtige wapens. Het enge is dan ook dat als dit gebeurt, en de mensen die er misbruik van maken willen niet dat je weet dat ze er misbruik van maken, dan kom je dit niet te weten.

Ik bedoel, wat zou er gebeuren in de wereld, als ineens bewezen zou worden dat deze aardbevingen en tsunami's worden veroorzaakt door dit wapen? Dat zou mijns inziens namelijk erg lastig zijn mbt. het vertrouwen.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_77090069
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 11:32 schreef Drumpie het volgende:

[..]

Het is misschien niet super uitgebreid, maar je kan op een makkelijke manier zien wat het doet.

En al het ingezamelde geld gaat naar Amerika om technologie te verbeteren.
Wat een held is het toch.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  donderdag 21 januari 2010 @ 11:35:23 #69
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_77090076
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 11:34 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Het gaat dan ook niet om geloven, het gaat om weten en de mogelijkheden openhouden.

Hierin wordt uitgelegd wat HAARP is, gaan ze er even langs en komt er ook een interview voor met de zoon van de uitvinder van HAARP welke aangeeft dat HAARP bedacht is om gebieden die door droogte werden geteisterd weer regen te geven bijvoorbeeld, wat mijns inziens erg nobel is.

Daarom kun je niet geloven wat je wil, in een wereld waar misbruik bestaat, zal ook misbruik bestaan van dergelijke machtige wapens. Het enge is dan ook dat als dit gebeurt, en de mensen die er misbruik van maken willen niet dat je weet dat ze er misbruik van maken, dan kom je dit niet te weten.

Ik bedoel, wat zou er gebeuren in de wereld, als ineens bewezen zou worden dat deze aardbevingen en tsunami's worden veroorzaakt door dit wapen? Dat zou mijns inziens namelijk erg lastig zijn mbt. het vertrouwen.
Toevallig man!, maar ik was eerder
pi_77090238
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 11:35 schreef Drumpie het volgende:

[..]

Toevallig man!, maar ik was eerder
Ik was al eerder aan het typen.

Maargoed, het bericht lijkt me duidelijk.
pi_77090240
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 21:13 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Dat durf ik te betwijfelen, hij heeft erg weinig vertrouwen in de reguliere media, wat ik hem niet kwalijk kan nemen eigenlijk. Ik waardeer dan ook zijn eerlijkheid, en hij weet ook goed dat hij af en toe wat door kan schieten mbt. zijn taalgebruik. Al denk ik dat dat meer een uiting van frustratie is, en ook dat kun je hem moeilijk kwalijk nemen.

Hij komt zoals ToT zegt dan ook regelmatig met goede informatie, het lijkt mij dan ook handig om wat meer daarop te concentreren dan hem elke keer als hij zijn mond opentrekt te bespringen met 3 of meer mensen. Ik heb dan ook al meerdere malen meegemaakt dat door deze omgang vaak discussies niet meer over het onderwerp gaan, maar over het onbegrip jegens lambiek. Dat vind ik erg jammer.
Goede informatie? Blogposts, youtube filmpjes, halve waarheden over theorieen, bronnen die zichzelf tegenspreken, etc etc. En daar dan een draai aan geven. Noem je dat goed?
pi_77090294
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 11:34 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Dan gaan mensen zich geheel terecht afvragen waarom je een land zoals Haiti zou willen laten instorten. Er zijn daar bijna geen resources te vinden die interessant zijn, en voor de oppervlakte heeft het ook weinig zin.
pi_77090412
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 11:39 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Goede informatie? Blogposts, youtube filmpjes, halve waarheden over theorieen, bronnen die zichzelf tegenspreken, etc etc. En daar dan een draai aan geven. Noem je dat goed?
Alsof jij ooit met goede informatie komt. Wat is goede informatie eigenlijk?

Dat mensen jij er dan een probleem van maken dat lambiek weinig vertrouwen heeft in de maatschappij, is niet zijn probleem. Daarbij zorgen jullie er op deze manier zelf voor dat de slechte informatie meer aandacht krijgt dan de goede door hier de hele tijd over door te zagen. Het zou mijns inziens beter zijn om het dan te negeren, waardoor lambiek meer ruimte krijgt om zijn best te doen en zijn goede informatie beter zichtbaar word tussen de ruis.
pi_77090507
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 11:40 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dan gaan mensen zich geheel terecht afvragen waarom je een land zoals Haiti zou willen laten instorten. Er zijn daar bijna geen resources te vinden die interessant zijn, en voor de oppervlakte heeft het ook weinig zin.
Dan ben ik eigenlijk benieuwd naar de geschiedenis van Haïti mbt. aardbevingen. Ook een aardbeving heeft namelijk een oorzaak, en daar heb ik helaas weinig over gehoord tot op heden. Dan heb ik het nog niet gehad over de kracht van de aarbeving.

Dat neemt overigens niet weg dat HAARP bestaat, en dat de techniek daarachter vrij indrukwekkend is en in verkeerde handen erg veel effect kan hebben.
pi_77090982
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 11:45 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Dan ben ik eigenlijk benieuwd naar de geschiedenis van Haïti mbt. aardbevingen. Ook een aardbeving heeft namelijk een oorzaak, en daar heb ik helaas weinig over gehoord tot op heden. Dan heb ik het nog niet gehad over de kracht van de aarbeving.

Dat neemt overigens niet weg dat HAARP bestaat, en dat de techniek daarachter vrij indrukwekkend is en in verkeerde handen erg veel effect kan hebben.
Klopt, moeder natuur.
Aardbevingen zijn toch van alle tijden? Dus ik kan hier echt geen complot achter zoeken. Hoe kun je in vredesnaam dit soort natuurkrachten (willen) ontwikkelen? En waarom?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')