Beter kan ik het niet verwoorden... Alles wat amerika doet is slecht volgens Venezuela dusquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:11 schreef AryaMehr het volgende:
De mensen die dit geloven mogen van mij wel een enkeltje gekkenhuis krijgen. Venezuela kan het natuurlijk niet verkroppen dat een ''duivelstaat'' als Amerika de leiding op zich pakt om het arme Haïti enigszins wat hulp te bieden. Dat strookt natuurlijk niet met alle beschuldigingen en verwijten die Chavez doorgaans jegens Amerika uit.
Ik las vandaag dat Venezuela ook denkt dat Amerika stiekem Haïti wil overnemen. Waarom zou Amerika anders 10.000 manschappen in Haïti stationeren, aldus Chavezquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:12 schreef donthate het volgende:
[..]
Beter kan ik het niet verwoorden... Alles wat amerika doet is slecht volgens Venezuela dus
Die gast beschuldigd zelfs ervan dat nederland en amerika een basis op aruba hebben om ze aan te vallenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:15 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik las vandaag dat Venezuela ook denkt dat Amerika stiekem Haïti wil overnemen. Waarom zou Amerika anders 10.000 manschappen in Haïti stationeren, aldus Chavez![]()
De tsunami was dat ook.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:05 schreef Gulo het volgende:
AMSTERDAM - De aardbeving in Haïti is veroorzaakt door een experiment van de Verenigde Staten. Dat schrijft het Venezolaanse ministerie van Communicatie en Informatie.
Het ministerie baseert zich op onderzoek van de Noordelijke Russische Vloot, die vlootbewegingen van de VS in de Caribische Zee, waar Haïti ligt, zou volgen. Het Russische onderzoek heeft volgens het Venezolaanse ministerie uitgewezen dat de Amerikaanse marine met een van zijn 'aardbevingswapens' de beving teweeg heeft gebracht.
Het ministerie stelt dat de Amerikanen sinds het eind van de jaren 70 hun 'aardbevingswapens' enorm hebben verbeterd. Een van de volgende doelwitten is Iran, aldus het Venozolaanse ministerie van Communicatie en Informatie.
Bron: de telegraaf.
===============
Wat denken jullie? In eerste instantie klinkt het natuurlijk te ridicuul voor woorden, nochthans is het niet ondenkbaar dat de VSA hier toe in staat is (haarp-projecten).
Dit betekent overigens zeker niet dat ik hier in geloof hoor. Maar wat ik me afvraag is welk redelijk belang de VSA (of in ieder geval de machten daarachter) hierbij zouden kunnen hebben.
Ik hoop dat je sarcastisch bent in je post??quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:32 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
De tsunami was dat ook.
Trouwens men wenste dat de sneeuw zou vertrekken in ons land omdat men hoopt op een elfstedentocht men wordt op zijn wenken bediend schijnbaar.
WTF?
Dat hoop ik ookquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:34 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik hoop dat je sarcastisch bent in je post??
Uiteraard maar daarom spreekt het ministerie van informatie (quote:Op woensdag 20 januari 2010 08:08 schreef Bastard het volgende:
Ach waarom ook niet, maar ondanks dat degene die het zegt niet de minste is denk ik dat Amerika er meer baat bij zou hebben als het Iran was oid.
Hoe kan het toch dat als ik hier op n paar toetsjes druk ze dit aan de andere kant van de wereld kunnen lezen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
Okay... voor alle HAARP gelovigen...
Hoe kan een stel antennes in Alaska haar peilen richten op een gebied duizenden kilometers verder en het epicenter van de beving precies in Port-au-prince laten ontstaan?
Ik ben benieuwd.
Of ging het per ongeluk en moest de beving ergens in de Atlantic onstaan?![]()
http://rglsun1.geol.vt.edu/HydroseismicityHomePage.htmlquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
Okay... voor alle HAARP gelovigen...
Hoe kan een stel antennes in Alaska haar peilen richten op een gebied duizenden kilometers verder en het epicenter van de beving precies in Port-au-prince laten ontstaan?
Ik ben benieuwd.
Of ging het per ongeluk en moest de beving ergens in de Atlantic onstaan?![]()
Moet ik hier op ingaan? Ik heb in het verleden een cursus datacommunicatie en netwerken gedaanquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:59 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Hoe kan het toch dat als ik hier op n paar toetsjes druk ze dit aan de andere kant van de wereld kunnen lezen.![]()
[ afbeelding ]
Cursusje Haarp:
Nou het is in ieder geval geslaagdquote:'Aardbeving in Haïti was experiment VS'
Heeft het daar de afgelopen tijd veel en hard geregend? Regenseizoen valt daar naar mijn weten pas tussen mei en juli. Dus, als het daar de afgelopen tijd exteem veel geregend heeft...quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:17 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
http://rglsun1.geol.vt.edu/HydroseismicityHomePage.html
Oftewel door regenval zouden aardbevingen veroorzaakt kunnen worden. HAARP is oorspronkelijk dan ook bedoeld om regen naar droge gebieden te sturen en gebieden met overmatige regenval hiervan verlossen bijvoorbeeld. Verder zijn er ook verhalen dat HAARP ook de grond in gestuurd kan worden, en neem ik aan dat op grote marineschepen mobiele versies van dit wapen te vinden kunnen zijn. Heb verder eigenlijk weinig kennis over dit onderwerp.
Dit is dan ook een erg gecompliceerd verhaal, waarnaar uiteraard veel onderzoek is gedaan. De eerste aflevering van Jesse Ventura's Conspiracy Theory geeft hier een goede uitleg over.
*En wat resonancer zegt overigens.
Denk dat je cursus datacommmunactie niet echt relevant is.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Moet ik hier op ingaan? Ik heb in het verleden een cursus datacommunicatie en netwerken gedaan![]()
Maar goed... allemaal leuk, maar nog geloof ik er geen zak van. Dat HAARP het weer zou kunnen beïnvloeden, ala... dat het een aarbeving zou KUNNEN veroorzaken, tot daar aan toe, maar je gaat mij niet vertellen dat ze zo gericht een aardbeving op schaal 7.0 kunnen triggeren. Bovendien zal een dergelijk hoge of lage frequentie vast ook wel andere apparatuur in de wijde omgeving gestoord moeten hebben, lijkt me. Zijn daar meldingen van?
Bovendien schijnt er de laatste tijd heel veel seismische activiteit in die omgeving en op de Noord-Amerikaanse tektonische plaat te zijn. Port-au-prince ligt op een breuklijn, weet je wel, weet je niet?
quote:Taiwan satellites measured a 50% drop in ionospheric energy above the Sichuan epicenter on the day before the quake.
http://www.disclose.tv/ac(...)quake_done_by_HAARP/
Je hebt de site niet goed gelezen. Daarbij heeft Ventura in zijn serie een aantal erg goed punten naar voren gebracht. In de aflevering van het HAARP programma was het dan ook vrij duidelijk met welke beveiligingen ze daar werken, oftewel dat er iets serieus aan de hand moet zijn. Er is dan ook eens in de 2 jaar een open dag, wat mijns inziens frequenter zou zijn als ze niets te verbergen hadden.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Heeft het daar de afgelopen tijd veel en hard geregend? Regenseizoen valt daar naar mijn weten pas tussen mei en juli. Dus, als het daar de afgelopen tijd exteem veel geregend heeft...
En verder: Jesse VenturaToevallig heb ik die aflevering gezien. Wat een ontzettend nep en overdreven geacteerd zooitje.
Ik heb er inderdaad niet goed naar gekeken. Nu kijk ik er nogmaals naar, maar ik kan niet uit die afbeelding opmaken dat ze gericht Port-au-Prince zouden kunnen raken. Sorry, daar ben ik misschien te dom voor.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:46 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Denk dat je cursus datacommmunactie niet echt relevant is.
Denk dat je de cursus niet bekeken hebt wat je weet nu nog niet of het om hoge of lage frequenties gaat.
Sterker je hebt de afbeelding niet eens goed bekeken.
Wist jij dat ze met soortgelijke apparaten met 'n vermogen van 30 wat oliebronnen hebben opgespoord?
Weet jij wat het (geschatte)officieel gepubliceerde vermogen van b.v. Haarp (is er 1 van de velen) is ?
In het geval van deze aardbeving heb ik nog geen info over verschijnselen voorafgaand aan de beving.
In China gebeurde er dit:
[..]
Ik heb die site helemaal niet gelezen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:01 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Je hebt de site niet goed gelezen. Daarbij heeft Ventura in zijn serie een aantal erg goed punten naar voren gebracht. In de aflevering van het HAARP programma was het dan ook vrij duidelijk met welke beveiligingen ze daar werken, oftewel dat er iets serieus aan de hand moet zijn. Er is dan ook eens in de 2 jaar een open dag, wat mijns inziens frequenter zou zijn als ze niets te verbergen hadden.
Mag ik me hierbij aansluiten.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:11 schreef AryaMehr het volgende:
De mensen die dit geloven mogen van mij wel een enkeltje gekkenhuis krijgen. Venezuela kan het natuurlijk niet verkroppen dat een ''duivelstaat'' als Amerika de leiding op zich pakt om het arme Haïti enigszins wat hulp te bieden. Dat strookt natuurlijk niet met alle beschuldigingen en verwijten die Chavez doorgaans jegens Amerika uit.
Keep waiting....hij is momenteel ff een adempauze van Fok aan het nemen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:33 schreef Cyclonis het volgende:
*Wacht op Lambiekje om 1 of andere bizarre post te plaatsen*
Die heeft een ban, dus helaasquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:33 schreef Cyclonis het volgende:
*Wacht op Lambiekje om 1 of andere bizarre post te plaatsen*
Ergens vind ik Lambiekje zo een legende, dat hij boven een ban zou moeten staanquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Keep waiting....hij is momenteel ff een adempauze van Fok aan het nemen.
Ben het wel een beetje met je eens. Zijn uitspraken zijn vaak zó bizar dat het -onbedoeld-grappig wordtquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:55 schreef Cyclonis het volgende:
[..]
Ergens vind ik Lambiekje zo een legende, dat hij boven een ban zou moeten staan
Lambiekje is iemand die daadwerkelijk alles geloof wat hem maar wordt voorgeschoteld, zolang het maar inhoud dat de regering de schuldige ergens van is.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben het wel een beetje met je eens. Zijn uitspraken zijn vaak zó bizar dat het -onbedoeld-grappig wordt
Dat durf ik te betwijfelen, hij heeft erg weinig vertrouwen in de reguliere media, wat ik hem niet kwalijk kan nemen eigenlijk. Ik waardeer dan ook zijn eerlijkheid, en hij weet ook goed dat hij af en toe wat door kan schieten mbt. zijn taalgebruik. Al denk ik dat dat meer een uiting van frustratie is, en ook dat kun je hem moeilijk kwalijk nemen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:04 schreef Cyclonis het volgende:
[..]
Lambiekje is iemand die daadwerkelijk alles geloof wat hem maar wordt voorgeschoteld, zolang het maar inhoud dat de regering de schuldige ergens van is.
Maar intussen keihard volhouden dat iedereen anders makke schaapjes zijn
Ineens komt die conspiracy op je bord terecht, wat ga je daarmee doen?quote:
Aan de slachtoffers denken.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:16 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ineens komt die conspiracy op je bord terecht, wat ga je daarmee doen?
linkquote:was watching the Colbert Report from a few a few days ago, And Kathleen Sebelius, (Guest on his show, Secretary of Health and Human Services), Told everyone to Donate to the American Red Cross for Haiti Relief through their Cell Phones. ($10 donation)
While I respect the situation in Haiti, and feel for the people there, I have never really trusted the Red Cross.
Too many nefarious connections, too many lost dollars, too many bad vibes...
So, instead of denigrating them, I decided to do some digging into the Red Cross.
This thread is a the story of the connections that I found:
Nou, goede informatie dat waag ik te betwijfelen. Het is meer zijn éigen interpretatie van informatie.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:13 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dat durf ik te betwijfelen, hij heeft erg weinig vertrouwen in de reguliere media, wat ik hem niet kwalijk kan nemen eigenlijk. Ik waardeer dan ook zijn eerlijkheid, en hij weet ook goed dat hij af en toe wat door kan schieten mbt. zijn taalgebruik. Al denk ik dat dat meer een uiting van frustratie is, en ook dat kun je hem moeilijk kwalijk nemen.
Hij komt zoals ToT zegt dan ook regelmatig met goede informatie, het lijkt mij dan ook handig om wat meer daarop te concentreren dan hem elke keer als hij zijn mond opentrekt te bespringen met 3 of meer mensen. Ik heb dan ook al meerdere malen meegemaakt dat door deze omgang vaak discussies niet meer over het onderwerp gaan, maar over het onbegrip jegens lambiek. Dat vind ik erg jammer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |