abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 januari 2010 @ 19:42:36 #1
236335 neen
schone schijn
pi_77022968
Het vorige deel: Slank #925 En de kindertjes in Afrika hebben geen water :p

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Dienstmededeling van Troel

De komende weken zal ik veel minder online zijn door vele ziekenhuisbezoekjes en aansluitend een bevalling en kraamtijd met waarschijnlijk een kraamverzorgster die me regelmatig van de pc vandaan zal schoppen om in bed te gaan liggen. Hierdoor kan ik niet garanderen dat je binnen zoveel dagen in het overzichtje staat. Het overzichtje is echter niet gekoppeld aan het invoeren van de gegevens, dus vul ondertussen al wel je gegevens in, zodat als ik achter de pc zit, je kan koppelen en je meteen met de meest recente gegevens in het lijstje staat. Bij het inloggen kun je in ieder geval voor jezelf zien wat je ingevuld hebt.

(ik hoop dat ik het een beetje duidelijk opgeschreven heb )

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
het lijkt niet wat het is
  dinsdag 19 januari 2010 @ 19:43:15 #2
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_77023002
FIPO
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_77023034
Ik heb het al gePMd, maar:
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 19:39 schreef P.F het volgende:
Kun je een zip document openen zonder dat je winzip hebt? Dat heb ik namelijk niet en ik weet niet of ik dat hier kan/mag downloaden..
http://www.wobzip.org/

"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_77023061
Dat van neen zie ik niet staan!
pi_77023091
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 19:43 schreef Syrena het volgende:
Ik heb het al gePMd, maar:
[..]

http://www.wobzip.org/

File extension is not supported. ?
pi_77023098
PF heb je stufflt expander?
pi_77023112
voor Calimero
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwak
pi_77023181
Ik zit in de bibliotheek dus heb geen idee, even kijken..

Hm..... Nee...
  dinsdag 19 januari 2010 @ 19:47:38 #9
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_77023228
Tvp.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your body. Your soul. Your rituals.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 19:47:50 #10
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_77023239
Calimero! Knap hoor
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_77023277
tvp!
Ja doei.
pi_77023358
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 19:46 schreef P.F het volgende:
Ik zit in de bibliotheek dus heb geen idee, even kijken..

Hm..... Nee...
Zit je niet op je macbook dan?
pi_77023644
Maar, misschien heel stom, 3 kilo ziet toch niemand? 6 misschien? Maar 3?

Ik krijg ook vaak te horen of ik af ben gevallen als ik toevalling een lange zwarte jurk aan heb. Of dat ik aan ben gekomen als ik bijv. een kort shirtje en een kniebroek aan heb (fictief). Dan hoef ik niet eens echt aangekomen of afgevallen te zijn, het is net hoe ik mij kleed..

Dus, we gaan niet naar de sauna, we gaan gewoon iets drinken, je zit voor 60% onder tafel, we hebben geen voor foto op tafel liggen, je kan je zo slank aankleden als je wil..
pi_77023657
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 19:50 schreef conleche het volgende:

[..]

Zit je niet op je macbook dan?
Nee gewoon op een computer daar
  dinsdag 19 januari 2010 @ 20:00:39 #15
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77023883
Kuiken-kusje! Doe wat goed voelt, waar je denkt dat je blij van wordt
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_77024005
tvp
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 19 januari 2010 @ 20:04:41 #17
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_77024080
Sigme, hoe is het met jou dan?
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? dinsdag 19 januari 2010 @ 20:08:16 #18
70532 loveli
N
pi_77024239
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 19:55 schreef P.F het volgende:
Maar, misschien heel stom, 3 kilo ziet toch niemand? 6 misschien? Maar 3?

Ik krijg ook vaak te horen of ik af ben gevallen als ik toevalling een lange zwarte jurk aan heb. Of dat ik aan ben gekomen als ik bijv. een kort shirtje en een kniebroek aan heb (fictief). Dan hoef ik niet eens echt aangekomen of afgevallen te zijn, het is net hoe ik mij kleed..

Dus, we gaan niet naar de sauna, we gaan gewoon iets drinken, je zit voor 60% onder tafel, we hebben geen voor foto op tafel liggen, je kan je zo slank aankleden als je wil..
Geen sauna-meet?
crap in = crap out
pi_77024299
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 20:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Sigme, hoe is het met jou dan?
Oh, met mij is het prima .
Geen zere schouders, geen depressies, beetje uitgekeken op de winter. En ik tel de dagen af naar het einde van m'n contract en als ik ben uitgewerkt is het net mei, mooi weer, moestuin, vrije tijd......
Oh, en ik ben reuze blij met de jurkjes die ik van Shinydiscoball en PF heb gekocht en ik heb er vandaag een paar mooie stoere laarzen met hak bij gekocht.

Oh ja, jij slaapt op een waterbed he? Al lang? Ik heb sinds een week of twee een waterbed (een antiek ding, bleef ergens in de familie over). Bevalt best, maar vanwege stroombesparing hebben we het niet verwarmd. Dat wil ook best.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 19 januari 2010 @ 20:11:21 #20
236335 neen
schone schijn
pi_77024360
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 20:08 schreef loveli het volgende:

[..]

Geen sauna-meet?
WAT?

Anyways, ik post niet voor niets in de topic en ik maak iedereen gewoon wijs dat ik op 1 jan. nog 100+ woog
het lijkt niet wat het is
pi_77024390
sigme, ben heel benieuwd naar een aanfoto, ik leek net 11 in dat jurkje..
pi_77024393
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  dinsdag 19 januari 2010 @ 20:13:33 #23
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_77024454
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 20:09 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh, met mij is het prima .
Geen zere schouders, geen depressies, beetje uitgekeken op de winter. En ik tel de dagen af naar het einde van m'n contract en als ik ben uitgewerkt is het net mei, mooi weer, moestuin, vrije tijd......
Oh, en ik ben reuze blij met de jurkjes die ik van Shinydiscoball en PF heb gekocht en ik heb er vandaag een paar mooie stoere laarzen met hak bij gekocht.

Oh ja, jij slaapt op een waterbed he? Al lang? Ik heb sinds een week of twee een waterbed (een antiek ding, bleef ergens in de familie over). Bevalt best, maar vanwege stroombesparing hebben we het niet verwarmd. Dat wil ook best.
Fijn!
April/mei, ik kan niet wachten, ben het zo zat dat, net niks weer

Jij in jurkjes, lijkt me leuk

Niet verwarmd nee?? lukt dat echt? want onder de zoveel graden is het erg slecht voor je spieren.
Wij hebben hem op 25 graden
pi_77024510
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 20:12 schreef P.F het volgende:
sigme, ben heel benieuwd naar een aanfoto, ik leek net 11 in dat jurkje..
Oh, ik zal eens kijken of ik daar iets aan kan doen. Moet het a) licht zijn en b) moet liefste een foto willen maken.

En nu is het al weer zowat bedtijd. Ik ga de katten maar eens de deel op schoppen en tanden poetsen. Oh ja, en broodjes smeren voor morgen mee naar kantoor.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 20:18:11 #25
3185 Adelante
To let it go now
pi_77024662
Zo bezoekuur is voorbij, ik sluit me af met m'n macbook en wat tv streams

Wel veel geleerd al over de RMS, de Noordelijke en Zuidelijke molukken. En vooral over familierelaties van mijn bedbuurvrouw
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')