Ik had de lapoquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:22 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Apple SC#322: Safari wordt niet door Duitsland afgeraden...
Ik ben net te laat volgens mij...
Ik had teveel tekens in de TTquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:24 schreef TwyLight het volgende:
[..]
duurde wel een halve dag tot er een nieuw topic kwam
Ik ging bijna naar buiten. godzijdank was het er op tijd.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:24 schreef TwyLight het volgende:
[..]
duurde wel een halve dag tot er een nieuw topic kwam
Zo snel krijg je mij niet naar buitenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:27 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik ging bijna naar buiten. godzijdank was het er op tijd.
De gameboy color gaat het nog moeilijk krijgen voorspel ikquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:34 schreef Jarno het volgende:
De halve wereld aan gameblogs schijnt uitgenodigd te zijn op het komende event... op de iPhone en iPod Touch hebben games ook altijd de boventoon gevoerd in de campagnes van Apple, wellicht wordt de tablet dus ook een iGameboy?
Heb je nog geluk, want het regentquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:27 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik ging bijna naar buiten. godzijdank was het er op tijd.
Niet gedacht eigenlijk, dan zal het wel iPlayte gaan hetenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:34 schreef Jarno het volgende:
De halve wereld aan gameblogs schijnt uitgenodigd te zijn op het komende event... op de iPhone en iPod Touch hebben games ook altijd de boventoon gevoerd in de campagnes van Apple, wellicht wordt de tablet dus ook een iGameboy?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |