Ik had de lapoquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:22 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Apple SC#322: Safari wordt niet door Duitsland afgeraden...
Ik ben net te laat volgens mij...
Ik had teveel tekens in de TTquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:24 schreef TwyLight het volgende:
[..]
duurde wel een halve dag tot er een nieuw topic kwam
Ik ging bijna naar buiten. godzijdank was het er op tijd.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:24 schreef TwyLight het volgende:
[..]
duurde wel een halve dag tot er een nieuw topic kwam
Zo snel krijg je mij niet naar buitenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:27 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik ging bijna naar buiten. godzijdank was het er op tijd.
De gameboy color gaat het nog moeilijk krijgen voorspel ikquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:34 schreef Jarno het volgende:
De halve wereld aan gameblogs schijnt uitgenodigd te zijn op het komende event... op de iPhone en iPod Touch hebben games ook altijd de boventoon gevoerd in de campagnes van Apple, wellicht wordt de tablet dus ook een iGameboy?
Heb je nog geluk, want het regentquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:27 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik ging bijna naar buiten. godzijdank was het er op tijd.
Niet gedacht eigenlijk, dan zal het wel iPlayte gaan hetenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:34 schreef Jarno het volgende:
De halve wereld aan gameblogs schijnt uitgenodigd te zijn op het komende event... op de iPhone en iPod Touch hebben games ook altijd de boventoon gevoerd in de campagnes van Apple, wellicht wordt de tablet dus ook een iGameboy?
Hmmz word steeds nieuwsgierigerquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:34 schreef Jarno het volgende:
Ik zet mijn geld op de 27" MBP met ingebouwde iphone en tabletquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:23 schreef JohnnyStardust het volgende:
Of zou het oude kleurrijke logo weer terugkomen, gezien de uitnodiging?
De alu of de oude, witte?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:21 schreef Svyatagor het volgende:
Heeft iemand toevallig een Apple toetsenbord over voor een gezellig prijsje?
ik heb een alu toetsenbord zonder keypad met kabel helemaal nieuwquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:21 schreef Svyatagor het volgende:
Heeft iemand toevallig een Apple toetsenbord over voor een gezellig prijsje?
Hehehe z0mgquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:47 schreef Jarno het volgende:
http://www.mailamac.nl/index.php?action=showdetails&from=list&pageNr=1&productId=TOETSUSB
Als je een iPhone of iPod touch hebt dan is dit ook nog een goed alternatief voor een keypad:quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:39 schreef Svyatagor het volgende:
Ik heb een voorkeur voor de nieuwe alu met numkeypad en kabel. Maar de oude witte mag ook.
@Twylight: wat zou je voor die bedrade zonder keypad willen hebben?Voor de mighty mouse bedank ik vriendelijk.
![]()
Voor 25 wil ik die wel hebben. Ik doe nl wel veel in Numbers dus het numpad kan ik eigenlijk niet missen. Maar zie maar, als je'm als backup wil houden ook prima.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:52 schreef Blaxje het volgende:
Ik heb er overigens nog een liggen met numeriek (alu), maar die gaat ook niet weg voor minder dan 25, gezien het mijn backup keyboard is als ooit mijn draadloze het begeeft of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |