abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 januari 2010 @ 19:03:26 #176
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_77302453
Ik heb een wekker/dock/speaker ding voor mijn iPod en iPhone daar laadt hij ook in op!! Handig.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_77303493
quote:
Groot nieuws van Apple
iPod, MacBook, iPhone: de lijst met succesvolle ontwerpen uit de Apple-school doet de concurrentie watertanden. En deze week ontspruit er een nieuwe loot aan de Apple-boom. Woensdag wordt een nieuw product op feestelijke wijze onthuld. Wat het gaat worden is officieel nog niet bekend, maar kenners zijn ervan overtuigd dat 27/1/2010 de geboortedatum wordt voor de tablet van Apple. Een tablet is een hoofdzakelijk uit scherm bestaande computer, dunner en makkelijker mee te nemen dan een laptop, maar met meer toepassingsmogelijkheden dan een iPhone.

Zoals altijd bij nieuwe producten hult Apple zich zelf tot de officiële lanceringsdatum in nevelen. Wel hebben slimme speurders van over de hele wereld clues gevonden over de naam en de aard van het product. Het zou de grootte krijgen van een A4’tje en iSlate of iPad gaan heten en zou er ongeveer uit kunnen gaan zien op de foto hiernaast. Maar wat voor een naam het beestje ook gaat krijgen, gadgetfreaks van over de hele wereld staan te trappelen van ongeduld tot ze er eentje op kunnen halen bij hun computerzaak.
Stephen Fry in America, KETNET/Canvas, 21:15 uur
pi_77303843
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 18:50 schreef ik.ben.hier het volgende:
Hebben jullie allemaal een Iphone abo of gewoon een web n walk?
Het Iphone abo heeft alleen hogere datasnelheid toch?
Ik heb een flex abo van 20 euro en web 'n walk voor 9,95. Nadeel: iets minder snel i-net (voor mij snel genoeg, bovendien kan je ook web 'n walk nemen voor 14,95 en dat is wel even snel) Voordeel: even duur als het goedkoopste relaxabo voor de iPhone, maar je neemt al je tegoed mee en alles gaat van je abo af, sms, mms, i-net, dus ook als je in het buitenland bent.
pi_77303910
Hoeraaaa! Na drie uur van herstellen op de verkeerde knop geramt, nu weer opnieuw herstellen. Jeuj!
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 19:35:24 #180
223489 Stuurloos
Vino Vidi Vici
pi_77303950
quote:
Op maandag 25 januari 2010 21:56 schreef Stuurloos het volgende:

[..]

Stond al aangevinkt. Weer uitgevinkt en aangevinkt en opnieuw gesynchroniseerd en ze staan niet op mn iPhone..
Oplossing is waarschijnlijk een nieuwe Administrator met rechten aanmaken in Vista en dan zou het moeten lukken.. vanavond eens proberen
Maar ik ben een man, wij zijn niet zo
pi_77304092
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 19:33 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik heb een flex abo van 20 euro en web 'n walk voor 9,95. Nadeel: iets minder snel i-net (voor mij snel genoeg, bovendien kan je ook web 'n walk nemen voor 14,95 en dat is wel even snel) Voordeel: even duur als het goedkoopste relaxabo voor de iPhone, maar je neemt al je tegoed mee en alles gaat van je abo af, sms, mms, i-net, dus ook als je in het buitenland bent.
Maar dat kun je normaal gesproken toch niet bij een IPhone nemen, of heb je je iPhone apart gekocht?
pi_77304228
Whatsap is vet . Veel beter dan Ping. Owja ben beieuwd naar morgen . Die Tablet lijkt mij echt heel gaaf.
pi_77304395
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 19:38 schreef IrCute het volgende:

[..]

Maar dat kun je normaal gesproken toch niet bij een IPhone nemen, of heb je je iPhone apart gekocht?
Jawel. Ik had al een flex abo. En toen bleek dat ik mijn 100> euro tegoed wat ik nog had staan, niet mee kon nemen naar een relax abo, stelde de medewerker het zelf voor. In eerste instantie dacht ik eerst alleen mijn tegoed op te maken en dan een relaxabo te nemen, maar nu in het gebruik, vind ik de snelheid prima, het is niet dat ik er hele series op download of zo. Hoefde ook maar 39,95 bij te betalen voor de iPhone. Prima deal.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 19:59:10 #184
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_77305136
Hoe zit het eigenlijk met verjaardagen, die je toevoegd aan je contacts. Krijg je daar automatisch bericht van? Oftewel een alarm wat aan blijft staan?

Ik ben nogal van de notities met herinneringen. Wat is daar een goede app voor?
pi_77306144
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 19:44 schreef conleche het volgende:

[..]

Jawel. Ik had al een flex abo. En toen bleek dat ik mijn 100> euro tegoed wat ik nog had staan, niet mee kon nemen naar een relax abo, stelde de medewerker het zelf voor. In eerste instantie dacht ik eerst alleen mijn tegoed op te maken en dan een relaxabo te nemen, maar nu in het gebruik, vind ik de snelheid prima, het is niet dat ik er hele series op download of zo. Hoefde ook maar 39,95 bij te betalen voor de iPhone. Prima deal.
Ah thanks, ik heb ook het liefst alles in 1bundel, aangezien ik tussen de I-150 en I-300 zit... Bovendien kan je nu toch een1jarig abo nemen?
Maar zal het toestel wel een vermogen kosten
Ik hoef niets te downloaden, gewoon beetje internetten is voldoende..

Bedankt voor je hulp in ieder geval, ik weet je te vinden voor verdere vragen
pi_77306460
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 19:44 schreef conleche het volgende:

[..]

Had ik ook wel gewild dan...Heb 100 euro moeten betalen en ik heb een i-150 abo.
pi_77310174
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 19:41 schreef AssyriskaFF het volgende:
Whatsap is vet . Veel beter dan Ping.
Mee eens! Mijn vriendin en ik zijn verslaafd eraan...haha! Elkaar gratis mmsjes sturen is leuk:)!
pi_77314967
Even een vraagje:
Wanneer ik naar het buitenland ga schakel ik dataroaming altijd uit om zo niet flink in de kosten te lopen.
Maar wanneer ik nou gebruik maak van WiFi, moet ik dan ook betalen voor de data die ik gebruik of hoe zit dat precies?
Momenteel kan ik nl. nooit als ik in het buitenland ben internetten, wat ik bloedirritant vind.

Tnx
U MAD?
pi_77315470
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 23:01 schreef de_boswachter het volgende:
Even een vraagje:
Wanneer ik naar het buitenland ga schakel ik dataroaming altijd uit om zo niet flink in de kosten te lopen.
Maar wanneer ik nou gebruik maak van WiFi, moet ik dan ook betalen voor de data die ik gebruik of hoe zit dat precies?
Momenteel kan ik nl. nooit als ik in het buitenland ben internetten, wat ik bloedirritant vind.

Tnx
Simpel antwoord: nee (niet via je telefoonrekening iig). Anders had dat wel 3G ofzo geheten. Je hoeft daarvoor alleen te betalen als je via een internetcafé of hotel ofzo wifi gebruikt.
pi_77315857
Maar dan zit er een code op neem ik aan?
U MAD?
  dinsdag 26 januari 2010 @ 23:17:54 #192
3185 Adelante
To let it go now
pi_77315965
Hoeft niet altijd, er zijn genoeg mensen die hun draadloze netwerk niet beveiligd hebben. In NYC kon ik er soms wel 40 selecteren om te internetten.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_77316075
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 23:16 schreef de_boswachter het volgende:
Maar dan zit er een code op neem ik aan?
Meestal wel ja. Zit vaak in een hotel. Daar betaal ik niks voor wireless internet, maar krijg wel code die ik
moet intoetsen zodra ik de eerste keer een pagina opvraag . Zoiets zal op meer plekken gebruikt worden
pi_77316358
Ok.
Moet ik nog wat speciaals doen om in het buitenland te internetten? (behalve wifi kiezen ).
Zag net toevallig dat er een gratis app uit is..
U MAD?
pi_77316915
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 23:25 schreef de_boswachter het volgende:
Ok.
Moet ik nog wat speciaals doen om in het buitenland te internetten? (behalve wifi kiezen ).
Meestal niet
  dinsdag 26 januari 2010 @ 23:41:46 #196
164283 Luco
Buongiorno!
pi_77317158
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 23:25 schreef de_boswachter het volgende:
Ok.
Wat voor app?
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_77321051
wifi.Staat in top 50
U MAD?
  woensdag 27 januari 2010 @ 03:30:04 #198
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_77321070
Wat heb je daaraan?
2000 light years from home
pi_77321453
Dan zoekt ie je de wifi
Op een makkelijke manier.
U MAD?
  woensdag 27 januari 2010 @ 08:41:07 #200
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_77322309
Wat is er makkelijker dan hoe het standaard werkt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')