Hij kent mequote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:28 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik ken jou wel, Yvonne.![]()
Er is geen oorlog. Wat mijn 'probleem' was (zoals het hier zo mooi uitgelegd wordt), is dat er een stuk wervende tekst geschreven werd onder de kop/categorie 'Nieuws'. Vervolgens is er [Aankondiging] aan de titel toegevoegd en vond ik het wel prima.
Dat is wel gaaf ja.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:28 schreef Paul het volgende:
[..]
Wel top 40 uit andere jaargangen
Top 40 hitdossier!
I've known better ones. Maar ik probeer wel vriendjes te worden met Domien.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:28 schreef 9611Niels het volgende:
Is dit nog een beetje een interessante rel?
Geen, je zit in KLB, de anus van FOK!, niet op lettenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:05 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik vind het echt zo bizar hoeveel opgekropte woede er in die Fok!-lijfjes zit hier. Waarom toch? Wat is het probleem?
Even quoten.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geen, je zit in KLB, de anus van FOK!, niet op letten
Ja, want die onwijs volwassen reacties van Danny uit je sig waren ook in KLB toch?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geen, je zit in KLB, de anus van FOK!, niet op letten
Nee :^quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, want die onwijs volwassen reacties van Danny uit je sig waren ook in KLB toch?
Oh nee
Dit noem ik geen dissen, maar kritiek geven.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:05 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
http://twitter.com/Domien/status/7947371468
Link waar hij naar verwijst:
[Advertorial] Nieuwe TV spot 'The Wolfman'
Potverdorie hoe durft hij mijn oogappeltje Surveillance fiets zo te kijk te zetten? Bespottelijk
De senseo pruttelt alquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dit noem ik geen dissen, maar kritiek geven.
Niets aan de hand, ga maar rustig koffie drinken.
Hij is zelf dus een stúk volwassener, dat blijkt wel weerquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zie twitter:
http://twitter.com/Domien/status/7955984123
Beetje jammer weer.
Beetje respect voor deze 3fm dj mag wel, deze jongen is nog maar 24 en zit al op prime time van 3fm.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij is zelf dus een stúk volwassener, dat blijkt wel weer![]()
Mekkeren om een ontbrekende tag en dan verwachten dat iedereen je met 'u' en 'meneer' aanspreekt
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:01 schreef Paul het volgende:
[..]
Beetje respect voor deze 3fm dj mag wel, deze jongen is nog maar 24 en zit al op prime time van 3fm.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:03 schreef Pinkerton het volgende:
Paul, is dat niet van Jean-Michel Jarre op jouw Twitter achtergrond?
'Wederom de KLB-kneuzen'quote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |