Mensen die lopen te schelden met ziektewoordenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:37 schreef Braddie het volgende:
Ok, DIT:http://www.youtube.com/user/bradleyexperience
Is mijn Youtube Account waarin ik keyboard speel.
Nou is er dus zo`n persoon op Youtube wat loopt te kankeren omdat ik nummers verkracht omdat ik met een "Fakking" style speel, Ik was diegene flink zat en heb er even op gereageerd, het is trouwens niet alleen die reactie, maar ook via PM of op mijn kanaal zelf:
@IzaRubenFan:
Ik word je een beetje zat..
Ik heb 2 jaar les gehad in totaal, de Tyros is een arranger workstation.. En het maakt mij verder niks uit of het fout is, het is een aparaat met ingeprogrammeerde styles, En ik geef mijn eigen draai eraan..
Dus, Als je niets positiefs hebt te melden hou je dan please je mond dicht?, Je loopt steeds op mij te zeiken, doe het dan zelf???
Post maar een filmpje van jezelf op een soortgelijk aparaat waar je dit soort dingen uit haalt.
Groet!
Terecht dat je wat terugzegt maar hier ga je de mist in. Helemaal de mist in.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:37 schreef Braddie het volgende:
Dus, Als je niets positiefs hebt te melden hou je dan please je mond dicht?, Je loopt steeds op mij te zeiken, doe het dan zelf???
Dat werkt natuurlijk niet zo...quote:Heb je ooit een film gemaakt? Nee? Oké dan mag je van geen enkele andere film zeggen dat die slecht is.![]()
OMGquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:50 schreef zarGon het volgende:
Bradley aan de top!,
Bradley Aan De Top #2..
Lekker aardig weerquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:51 schreef Plantagehouder het volgende:
Wees blij dat je überhaupt nog reacties krijgt op je youtube want je bent erg slecht, alleen al hoe je je handen probeert neer te leggen.
Amateur onwaardig.
kan·ke·ren kankerde, h gekankerd voortdurend mopperenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:40 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Mensen die lopen te schelden met ziektewoorden
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:56 schreef onearmedman het volgende:
[..]
kan·ke·ren kankerde, h gekankerd voortdurend mopperen
Jankbek.
Tussen kankeren en kankerleijer of wat dan ook zit een verschill maar goed dat je sorry zegtquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:01 schreef Braddie het volgende:
Ik zeg het zeker niet overal.
Kijk, Dit moest er gewoon even uit, Sorry voor kanker, doe ik bijna nooit, Maar dit mens zit me al zo verschrikkelijk lang op mijn zenuwen te werken.
Je zei muziekquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:56 schreef TNA het volgende:
Gast, het is tof dat je muziek maakt, maar dit soort topics, inclusief een link naar je muziek, zijn geen succes in KLB.
Hoezo?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:51 schreef Plantagehouder het volgende:
Wees blij dat je überhaupt nog reacties krijgt op je youtube want je bent erg slecht, alleen al hoe je je handen probeert neer te leggen.
Amateur onwaardig.
Vandaar.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hoezo?
Erg slecht?
Heb 2 jaar les gehad, kan geen noten lezen, Moet dus alles op gehoor doen..
Ten eerste moet TS niet huilen. Als je niet tegen kritiek kan, moet je maar een end oprotten. Je kan niet iets posten en dan alleen positieve reacties verwachten.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:37 schreef Braddie het volgende:
Ok, DIT:http://www.youtube.com/user/bradleyexperience
Is mijn Youtube Account waarin ik keyboard speel.
Nou is er dus zo`n persoon op Youtube wat loopt te kankeren omdat ik nummers verkracht omdat ik met een "Fakking" style speel, Ik was diegene flink zat en heb er even op gereageerd, het is trouwens niet alleen die reactie, maar ook via PM of op mijn kanaal zelf:
@IzaRubenFan:
Ik word je een beetje zat..
Ik heb 2 jaar les gehad in totaal, de Tyros is een arranger workstation.. En het maakt mij verder niks uit of het fout is, het is een aparaat met ingeprogrammeerde styles, En ik geef mijn eigen draai eraan..
Post maar een filmpje van jezelf op een soortgelijk aparaat waar je dit soort dingen uit haalt.
Groet!
Gelijk heb je maar je hebt eenmaal van die relnichten zonder levenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:11 schreef Braddie het volgende:
Ik kan best tegen kritiek, Maar niet van iemand die al zeker 2 maanden tegen mij loopt te zeiken dat ik niet goed speel, En dat ik OF het origineel moet spelen door alles te doen met sequencers, OF gewoon niets moet spelen....
Dat dus.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:56 schreef onearmedman het volgende:
[..]
kan·ke·ren kankerde, h gekankerd voortdurend mopperen
Jankbek.
Dit is een voorbeeld van wat je met een oude hybrid DCO synthesizer kan en Cool Edit Pro, Tuurlijk hij is niet helemaal zuiven(Hij is ook op sterven na dood)...quote:
quote:Dude, if you have something to complain about, Just send me a Personal Message, And if you have something against me then DONT COMMENT ON MY VIDEOS;)
Understand that?, Or is english a difficult language for you?
Je krijgt er spontaan een tumor van in je trommelvliezen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:37 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dit is een voorbeeld van wat je met een oude hybrid DCO synthesizer kan en Cool Edit Pro, Tuurlijk hij is niet helemaal zuiven(Hij is ook op sterven na dood)...
Nee, dat doet het niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:58 schreef Braddie het volgende:
dat bedoel ik met niet helemaal zuiver...
Opzich klinkt het prima, maar de Lead sound is wat vals, Omdat de juno bijna dood is helaas,,
Als het je zo erg irriteert dan ga je óf wat doen met de kritiek óf je vindt dat 'ie door de stront kan zakken en negeert/blokkeert hem. Simpel.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:11 schreef Braddie het volgende:
Ik kan best tegen kritiek, Maar niet van iemand die al zeker 2 maanden tegen mij loopt te zeiken dat ik niet goed speel, En dat ik OF het origineel moet spelen door alles te doen met sequencers, OF gewoon niets moet spelen....
ja dat dusquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:03 schreef JoPiDo het volgende:
reacties verwijderen en niet op ingaan
dûh
Mensen die de OP quoten.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:40 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Mensen die lopen te schelden met ziektewoorden
het is niet dat 1 puntje kritiek mij irriteert, maar die gene is al 2 maanden bezig met het irriteren van mij en kritiek leveren op steeds het zelfde punt(Je speelt met een style)quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:02 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Als het je zo erg irriteert dan ga je óf wat doen met de kritiek óf je vindt dat 'ie door de stront kan zakken en negeert/blokkeert hem. Simpel.
Dit is een topic waar ik expres de OP gequote hebt. Major backfire wegens baggermuziek gecombineerd met een TS die duidelijk niet een van de scherpste messen in de keukenla is, is algauw een OPdeletequote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:22 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Mensen die de OP quoten.
Ik ben er vrij zeker van dat hij zat tijdens het ongeval.
Wut?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit is een topic waar ik expres de OP gequote hebt. Major backfire wegens baggermuziek gecombineerd met een TS die duidelijk niet een van de scherpste messen in de keukenla is, is algauw een OPdelete
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:24 schreef Catch22- het volgende:
en wat vinden de begeleiders op de dagopvang er van?
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:21 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Btw, voor iemand die pas twee jaar speelt klinkt het nog wel aardig.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:01 schreef Braddie het volgende:
Ik zeg het zeker niet overal.
Kijk, Dit moest er gewoon even uit, Sorry voor kanker, doe ik bijna nooit, Maar dit mens zit me al zo verschrikkelijk lang op mijn zenuwen te werken.
Whehe.quote:Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
De Efteling is ook een heel leuk park maar was net iets te duur.
Eten en drinken is daar duurder dan in slagharen(en het is in slagharen al niet te betalen:P)
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
Ik ben geen 9 ik ben van 1990.
Nu moest ik lachenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:42 schreef Braddie het volgende:
Heb ik dat SERIEUS?!?!?!?!?! getypt?
Wow, Wat dat betreft ben ik blij dat ik ouder en verstandiger ben geworden, Een pretpark wtf
Ik moet wel zeggen dat ik je best stoer vind. Je doet je ding.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:37 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik speel al langer hoor.
Ik had voor het eerst een keyboard toen ik 4 was, die kreeg ik van mijn ouders voor mijn verjaardag, Een casio ctk-100, Die heb ik nog steeds:D
heb van mijn 10e tot mijn 12e les gehad, En kan geen noot lezen...
Verder doe ik gewoon alles op gehoor en probeer af en toe wat bij te leren!
Ik moet wel zeggen dat ik meer lol heb aan het inspelen en multitracken in Cool Edit Pro dan het meespelen met een style.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |