Wat een, wat een, wat een lief pownijntjequote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat een, wat een, wat een lief pownijntje
Sssst, hij betuigde net zeer verlegen zijn liefdequote:
Hihi stiekem ben ik Alexxxxquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sssst, hij betuigde net zeer verlegen zijn liefde
Ik ookquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:32 schreef PownijN het volgende:
[..]Hihi, hoe gaat het met iedereen? Ik ben echt zwaar moe
waarvanquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:32 schreef PownijN het volgende:
Net als vanmorgenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:32 schreef PownijN het volgende:
Hier nog steeds goed, alleen nu ook lui. Hoezo moe?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:32 schreef PownijN het volgende:
Hihihi, heul nietquote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ookVolgens mijn rij instructrice ben ik zwanger
Maar verder gaat het hier goed hoor
Hoe is het met jou dan? En waar ben je zo moe van?
Ik werd vanmorgen om half 9 wakker gebeld, en lag tegen half 3 in bed, en ben daarna niet meer naar bed geweest, maar heb ook niet echt iets gedaan... Dus van het niets doen denk ikquote:
Ik ook moequote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:32 schreef PownijN het volgende:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Slaapkopje!quote:
vanwege het niets doen ben ik bangquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier nog steeds goed, alleen nu ook lui. Hoezo moe?
Aha, okéquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:34 schreef PownijN het volgende:
[..]
[..]
Ik werd vanmorgen om half 9 wakker gebeld, en lag tegen half 3 in bed, en ben daarna niet meer naar bed geweest, maar heb ook niet echt iets gedaan... Dus van het niets doen denk ik!
Dan is het goedquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:34 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik plaag je een beetje, pesten is niet lief.
Zwanger??? waarom denkt dat mens dat?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
lief slaperdjequote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Slaapkopje!![]()
Hoe is het met jou?
Ja he, sinds wanneer is mijn rij instructrice ook gynaecoloog?quote:
Ah okequote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi, heul nietAlex is nu naar huis aan het rijden
En die doet het niet verlegen verklaren
![]()
Maar nijner, ik vind jou sowieso lief
Dat is meestal wel vervelend, misschien moet je dan toch nog wat gaan doenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:35 schreef PownijN het volgende:
[..]
vanwege het niets doen ben ik bang!
Wil ik ook, maar watquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is meestal wel vervelend, misschien moet je dan toch nog wat gaan doen
Omdat ik al ruim een week overtijd benquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:35 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Zwanger??? waarom denkt dat mens dat?
Hihihi, wat een leuke logica heb jijquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:35 schreef PownijN het volgende:
[..]
Ah oke! Plan mislukt
!
HihiMaar ik ben ook heul lief, want dat ben jij ook
![]()
Hoezo datquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi, wat een leuke logica heb jij
slecht geslapenquote:
Nou, zij wil graag nog een kindje, dus toen kwam dat zo ter sprakequote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:37 schreef PownijN het volgende:
En waar heb je het over met je rijinstructeur?
Goed!quote:
quote:
Ah okEquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou, zij wil graag nog een kindje, dus toen kwam dat zo ter sprake![]()
Ik kan het erg goed met d'r vinden, misschien goed om er even bij te vermelden
Raar mens die rijdoosquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat ik al ruim een week overtijd benMaar dat komt door medicijnen en niet door de zwanger
![]()
Nou: ik ben lief, want jij bent liefquote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
agh![]()
Tevens ben ik weer weg...en
voor marijke
Nou is best logisch hoor, als iemand niet lief naar mij is, ben ik ook niet lief terugquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou: ik ben lief, want jij bent lief![]()
Jaquote:
Nee, ze ging de symptomen opnoemen waaraan je kunt merken dat je zwanger bentquote:
NOES! IK BEN ZWANGERquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ze ging de symptomen opnoemen waaraan je kunt merken dat je zwanger bentEn toen kwam de moe voorbij
Maar het was meer een geintje
Ik krijg een kusje!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
agh![]()
Tevens ben ik weer weg...en
voor marijke
Oh gelukkig hihiquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ze ging de symptomen opnoemen waaraan je kunt merken dat je zwanger bentEn toen kwam de moe voorbij
Maar het was meer een geintje
Nou ja, ik weet niet hoorquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:38 schreef PownijN het volgende:
[..]! Moet je bij mij slapen naar het schijnt
.... Dat zeggen verschillende users hier
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet niet hoorEn dat vond PingWing juist weer fijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Die zei: Door al jullie diepe geslaap kon ik heel goed slapen
!!!
suikertaartje O+!
Bij PownijN moet je zijn!
[..]
Nou ja, ik weet niet hoorIk dacht dat we het daar niet meer over mogen hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
JIJ OOK AL!? HET IS BESMETTELIJK!quote:
Zwangerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
Ik doe mijn bestquote:
[..]
JIJ OOK AL!? HET IS BESMETTELIJK!IEDEREEN, TREK NU CONDOOMS AAN! EN BERG JE! DE ZWANGERZWAM DOET DE RONDE
Ik doe het altijd veilig, heb goed op gelet bij The Naket Gunquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JIJ OOK AL!? HET IS BESMETTELIJK!IEDEREEN, TREK NU CONDOOMS AAN! EN BERG JE! DE ZWANGERZWAM DOET DE RONDE
Hihihi Pingwing jaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:42 schreef PownijN het volgende:
[..]
En dat vond PingWing juist weer fijn! Die zei: Door al jullie diepe geslaap kon ik heel goed slapen
!!!
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dacht dat we het daar niet meer over mogen hebben
[..]
Nou ja, ik weet niet hoorOok als je niet diep slaapt hoor...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben verkouden, het heeft geen vat op mijquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi Pingwing ja
[..]WantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.? Volgens mij slaapt Nienke veel dieper
suikertaartje O+!
Bij PownijN moet je zijn!
Jij geeft het goede voorbeeldquote:
Ja maar, ik ben ook verkoudenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ben verkouden, het heeft geen vat op mij
Ik gebruik altijd een broodzakjequote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik doe het altijd veilig, heb goed op gelet bij The Naket Gun
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi Pingwing ja
[..]Is dat zo erg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja maar ook verkouden, dus dusquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij geeft het goede voorbeeldJe bent alleen te laat, want je bent al zwanger
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zwanger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. 2011 13" i5 ...
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:44 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ook als je niet diep slaapt hoor...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heul niet, mijn bed kraakt NOOIT behalve als ik diep slaap
Come on now, you knew you were lost
Met een postelastiekquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd een broodzakje
Heul wel, dus pas maar op!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ben verkouden, het heeft geen vat op mij
Vooral de mensen met boterhamzakjes als condooms, die worden het eerste zwangerquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd een broodzakje
Jawel, maar dan moet je juist geen condoom aantrekken! 1 keer niezen en hij is gevuldquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:45 schreef PownijN het volgende:
[..]
Ja maar ook verkouden, dus dus! Wordt het dan niets
|?
Dan heeft het ook geen vat op jouquote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jawel, maar dan moet je juist geen condoom aantrekken! 1 keer niezen en hij is gevuld
Ja he? Voor jouquote:
Heul wel!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan heeft het ook geen vat op jou
Nee, zo'n bindertje wat er normaal bij zitquote:
Ik wist dat ik wat verkeerd deed!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heul wel, dus pas maar op!
[..]
Vooral de mensen met boterhamzakjes als condooms, die worden het eerste zwanger![]()
wat gaat 't worden ?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:49 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik zal zo ook maar eens aan het eten beginnen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |