Probeer eens een Guillotine chokehold op Sven.... dan leert hij wel zijn aandacht er bij te houden....quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik bedoel wel met uitleg erbij, zodat we er iets van leren.![]()
Was gewoon iets wat ik vanmiddag zat te bedenken. Mensen hebben zoveel kennis, maar het wordt haast nooit gedeeld. Als ik iets leer wat ik leuk vind praat ik er eigenlijk nooit over.Studiegenoten leren toch hetzelfde, m'n familie weet het altijd beter en Sven luistert wel maar is dan toch afgeleid.
Voel je niet schuldig hoor. Ik heb me hele volwassen leven al wisselend werk. Ik maak me niet zo druk.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is wel wat ik in gedachten heb. Of dat haalbaar is, is een ander ding.
Het werk vind ik erg leuk, ga er met plezier naar toe. En ik werk ook altijd over.![]()
Ik voel me wel een beetje schuldig dat ik twee baantjes heb, nu ik lees dat LB en Andy geen werk kunnen vinden.
Duh!quote:
Helemaal in mijn eentje thuis gezeten en veel geslapen. Wat was ik daar hard aan toe zeg. Sommigen snapten niet dat ik echt even geen zin had om op bezoek te gaan of te ontvangen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:50 schreef Nembrionic het volgende:
En hoe staat het verder? O&N nog enigzins schappelijk doorgebracht?
Nu ben ik wel benieuwd naar wat voor soort werk je dan doet. Ik hoor het veel te weinig, dat mensen met plezier naar hun werk gaan...quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is wel wat ik in gedachten heb. Of dat haalbaar is, is een ander ding.
Het werk vind ik erg leuk, ga er met plezier naar toe. En ik werk ook altijd over.![]()
Ik voel me wel een beetje schuldig dat ik twee baantjes heb, nu ik lees dat LB en Andy geen werk kunnen vinden.
Dat is behoorlijk kut, jaquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:52 schreef Nembrionic het volgende:
CV-monteur 16 dagen geleden: "Joah, die moet ik bestellen. Duurt 2 weken"
Prima.
Vandaag: "Joah, we sturen straks een uitgebreidere prijsopgave. We moeten wel zeker weten want als 'ie besteld is, kan 'ie niet meer terug."
Pardon? Dat ding was toch 2 weken geleden al besteld?
Kutboeren
Maar het lijkt me wel erg kut om in zo'n positie te zitten. Heb je inmiddels al wel wat op het oog?quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Voel je niet schuldig hoor. Ik heb me hele volwassen leven al wisselend werk. Ik maak me niet zo druk.![]()
wordt ook wel ouderlijk instinct genoemdquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:40 schreef Soempie het volgende:
Is ook wel logisch natuurlijk, maar kan me ook voorstellen dat ouders zich best wel zorgen maken.
In elk geval eerst even overleggen met ouders, een bouwkundige (m'n ex), een andere vriend en de bank.
Kan misschien parttime in een cateringbedrijf werken. 0 tot 20 uur. Op zich zou het wel te doen zijn als mijn familie dan een sportopleiding wil vergoeden/voorschieten....quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar het lijkt me wel erg kut om in zo'n positie te zitten. Heb je inmiddels al wel wat op het oog?
't Is niet dat ik huppelend naar mijn werk ga, hoor.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:00 schreef Soempie het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd naar wat voor soort werk je dan doet. Ik hoor het veel te weinig, dat mensen met plezier naar hun werk gaan...
Ja, kun je me een renteloze lening verstrekken?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:01 schreef iamredleader het volgende:
Ik denk dat bankzaken hier bespreken best saai zou zijnmaar als jullie vragen hebben, beantwoord ik die graag
Die ken ik wel. Doen ze met judo ook.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Probeer eens een Guillotine chokehold op Sven.... dan leert hij wel zijn aandacht er bij te houden....
Zorg dat zijn hoofd gebogen is. Breng je oksel achter zijn kaak, haak je arm langs zijn nek en maak een vuist. Pak met je andere hand dan je pols van de arm die gehaakt is en trek hem naar boven en verplaats je gewicht naar achter......
Wat heb je gestudeerd dan? Dat vond je toch niet saai?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:01 schreef iamredleader het volgende:
Ik denk dat bankzaken hier bespreken best saai zou zijnmaar als jullie vragen hebben, beantwoord ik die graag
Vast, als de afsluitprovisie maar hoog genoeg isquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:07 schreef wyccie het volgende:
Ja, kun je me een renteloze lening verstrekken?
Wat suf.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:52 schreef Nembrionic het volgende:
CV-monteur 16 dagen geleden: "Joah, die moet ik bestellen. Duurt 2 weken"
Prima.
Vandaag: "Joah, we sturen straks een uitgebreidere prijsopgave. We moeten wel zeker weten want als 'ie besteld is, kan 'ie niet meer terug."
Pardon? Dat ding was toch 2 weken geleden al besteld?
Kutboeren
Al eerder in de catering gewerkt? Ik heb in mijn eerste studiejaar wel eens in de Philipsfabriek hier in Nijmegen gewerkt in de bedrijfskeuken: stond ik daar tijdens wat tussenuren af te wassen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Kan misschien parttime in een cateringbedrijf werken. 0 tot 20 uur. Op zich zou het wel te doen zijn als mijn familie dan een sportopleiding wil vergoeden/voorschieten....
International Business & Management Studiesquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:09 schreef Soempie het volgende:
Wat heb je gestudeerd dan? Dat vond je toch niet saai?
Zoiets stelde ik me wel voor.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
't Is niet dat ik huppelend naar mijn werk ga, hoor.![]()
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die ken ik wel. Doen ze met judo ook.![]()
Binnenkort geven ze een voorstelling, dan moeten ze over een zwaard een vliegende rol doen, iemand moet een aanval met een mes en met een zwaard afwenden, een man wordt door vier jongens aangevallen en die moet hij zo heel snel alle kanten op gooien en het grappigst een heel klein ventje van een jaar of 8 dat in een hoek gedreven wordt door een kerel van ruim 2 meter en die hij dan op de grond gooit en in zo'n houdgreep pakt.![]()
Lijkt me wel enorm grappig om dat binnenkort in het theater te bekijken (een of ander sportgala).
Als Sven ook meedoet met die rol over dat zwaard hoop ik dat hij een beetje voorzichtig doet. Wil wel kinderen ooit.
-> OUDquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:07 schreef Soempie het volgende:
Als Sven ook meedoet met die rol over dat zwaard hoop ik dat hij een beetje voorzichtig doet. Wil wel kinderen ooit.
Ik heb wel in de catering gewerkt vroeger, best leuk werk. Ik wil graag vechtsportinstructeur worden. Op dat terrein weet ik gewoon dat ik me het prettigst voel.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Al eerder in de catering gewerkt? Ik heb in mijn eerste studiejaar wel eens in de Philipsfabriek hier in Nijmegen gewerkt in de bedrijfskeuken: stond ik daar tijdens wat tussenuren af te wassen.
Maar je wilt dus met een sportopleiding beginnen, leuk! Wat, waar, en hoeveel kost zoiets?
kijk wel uit, laffer en cynix lezen vast meequote:Op woensdag 20 januari 2010 21:15 schreef wyccie het volgende:
Oeh, gore foto's, dat is wel iets voor mij ja.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:15 schreef wyccie het volgende:
Welke vechtsport doe jij ook alweer? En heb je dan ook banden, net als bij judo?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb wel in de catering gewerkt vroeger, best leuk werk. Ik wil graag vechtsportinstructeur worden. Op dat terrein weet ik gewoon dat ik me het prettigst voel.
Ik zal een sportmaat van me mailen of hij nog foto's heeft van afgelopen zondag.......quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:15 schreef wyccie het volgende:
Mixed Martial Arts. Mix tussen verschillende vechtsporten. Wij doen niet aan banden maar aan categorieën op basis van wedstrijdervaring.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Welke vechtsport doe jij ook alweer? En heb je dan ook banden, net als bij judo?
Truste Redquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:25 schreef iamredleader het volgende:
Ik ga slapen, of in elk geval proberen wat rust te krijgen![]()
Goed idee.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:17 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik heb wel in de catering gewerkt vroeger, best leuk werk. Ik wil graag vechtsportinstructeur worden. Op dat terrein weet ik gewoon dat ik me het prettigst voel.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:23 schreef Soempie het volgende:
Pimp hier met je litteken (niet voor zwakke magen) #2
Thanx! Wil jij niet bij mijn nog te vormen team werken in de medische staf?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Goed idee.Ik hoop dat het allemaal gaat lukken.
Truste Wycquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:35 schreef wyccie het volgende:
Ik ga ook mijn bed in, nog even een serie kijken.
Welterusten alvast.
Ik hoop zo naar de herhaling van De National IQ quiz te gaan kijken.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:08 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik was al in de buurt, ik heb genoten van De Slimste Mens Ter Wereld.
Hoi Nemquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:09 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben er ook nog
Soemp, succes morgen
Die komt er wel op te staan binnenkort...quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik hoop zo naar de herhaling van De National IQ quiz te gaan kijken.
Ik ben vanmiddag al geweestquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoi Nem
Maar jij gaat zo nog wandelen?
Welke afstanden loop je zo per week?quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben vanmiddag al geweest
Dat sluit niet uit dat ik straks nog een keer ga maar ik denk het niet.
Elke dag precies een uur. En soms 2x een uur.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Welke afstanden loop je zo per week?
Dus je komt wel aan 50 km per week.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Elke dag precies een uur. En soms 2x een uur.
Nou, 45km danquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus je komt wel aan 50 km per week.
Ja dat moet je ook niet doenquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:24 schreef Cobra4 het volgende:
Shit. Ik krijg weer trek.
Ik heb (weer) de fout gemaakt om roadfood te openen.
Ik weet het, ik weet het.quote:
Elke km is er één.quote:
Hoi PS.quote:
Dat klinkt nogal als kata'squote:Op woensdag 20 januari 2010 21:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die ken ik wel. Doen ze met judo ook.![]()
Binnenkort geven ze een voorstelling, dan moeten ze over een zwaard een vliegende rol doen, iemand moet een aanval met een mes en met een zwaard afwenden, een man wordt door vier jongens aangevallen en die moet hij zo heel snel alle kanten op gooien en het grappigst een heel klein ventje van een jaar of 8 dat in een hoek gedreven wordt door een kerel van ruim 2 meter en die hij dan op de grond gooit en in zo'n houdgreep pakt.![]()
Lijkt me wel enorm grappig om dat binnenkort in het theater te bekijken (een of ander sportgala).
Lekkerquote:
Oh tof! Hoe heet hij?quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:01 schreef Nembrionic het volgende:
Op dat feestje van afgelopen weekend was overigens ook een cabaretier en we hebben gelijk maar kaartjes gekocht
Circus was een leuk idee maar zie nu in dat ik daar echt geen tijd voor hebquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:56 schreef Nembrionic het volgende:
Hoe staat het met het toneel en het circus, PS?
Oh, dat is jammerquote:Op donderdag 21 januari 2010 00:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Circus was een leuk idee maar zie nu in dat ik daar echt geen tijd voor heb
quote:Toneel is tof
quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
LekkerGoeie dingen gebeuren!
Nooit van gehoord, maar misschien kom ik die naam ooit nog es tegenquote:
Vertel!quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
LekkerGoeie dingen gebeuren!
Hij is ook helemaal niet bekend alhoewel hij wel al een prijsje heeft gewonnen ergens.quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, maar misschien kom ik die naam ooit nog es tegen
Haha precies! En ik vind het stiekem toch wel leuk dat ik bij die sorority zit, Twee van de vijf die gisteren infromal recruitment deden zijn niet uitgenodigd, dat is best pijnlijk. (Betekent dat meer dan de helft nee tegen je heeft gestemd) Ik wilde eigenlijk formal doen, maar dat was vorige week en toen was ik ziekquote:Op donderdag 21 januari 2010 00:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, dat is jammer
[..]
[..]
Ik zie een link
quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:34 schreef Nembrionic het volgende:
Over 5 minuten heb ik Bruno binnen. Ik ben benieuwd
Bonsoir Yuriquote:
Ik heb zijn materiaal nooit gehoord. Ik weet dat 'ie CD's maakt.quote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb zijn materiaal nooit gehoord. Ik weet dat 'ie CD's maakt.
Oh, en die ken ik weer niet.quote:
Dat schijnt beter te zijnquote:Op donderdag 21 januari 2010 00:49 schreef Cobra4 het volgende:
Oh, en die ken ik weer niet.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:56 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zit nu een geweldig bandje "Four Tet" te luisteren
Nice.quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:08 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga zo eens iets totaal onkarakteristieks doen: een biertje pakken en voor de houtkachel zitten
Dat gaat vast wel lukken.quote:
Vast wel.quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:18 schreef Nembrionic het volgende:
Had ik Maggot Brain van Funkadelic al gepost?
Rookworst bij de Mac? What's next? De McPoffertje?quote:Op donderdag 21 januari 2010 02:00 schreef Whiteguy het volgende:
Vandaag liep ik langs een mcdonalds, stond er zo'n bord buiten dat ze broodje rookworst hebben daar.
Ik MOEST het gewoon even proberen
Viel niet eens tegen trouwens. De verwachtingen waren dan ook niet torenhoog. Maar als je dan toch bij de mac gaat eten is het zeker een goede optie
Ze hebben natuurlijk ook al een mckroket...quote:Op donderdag 21 januari 2010 02:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Rookworst bij de Mac? What's next? De McPoffertje?
Als de Mac nou eens Whoppers gaat verkopen. Dat zou wel lopen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 02:06 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ze hebben natuurlijk ook al een mckroket...
Was overigens nog meer 'NL' thema. Iets van stroopwafel ijs en nog iets. Geen erwtensoep helaas.
Deze bedoel je?quote:Op donderdag 21 januari 2010 02:18 schreef Whiteguy het volgende:
Nah. Ze kunnen beter doner kebab gaan verkopen.
Bedtijd
Kom nou. Je bent weer beter. Tijd voor een feest!quote:Op donderdag 21 januari 2010 02:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik wil ook slapen maar het is nog maar tien voor half acht
ja maar feest op woensdag avond?quote:Op donderdag 21 januari 2010 02:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kom nou. Je bent weer beter. Tijd voor een feest!
in college is het toch elke avond feest?quote:Op donderdag 21 januari 2010 02:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja maar feest op woensdag avond?
quote:Op donderdag 21 januari 2010 02:28 schreef Cobra4 het volgende:
Wat Yuri zegt dus.
Want hij wacht nog steeds op foto's via collegegirlsgowild.com
Ik zou wel willen!! morgen soort van feestje, mijn inwijdingquote:Op donderdag 21 januari 2010 02:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
doe daar eens wat aan dan
het feestje dan, hoewel foto's mogen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |