Is ook wel logisch natuurlijk, maar kan me ook voorstellen dat ouders zich best wel zorgen maken.quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:35 schreef iamredleader het volgende:
De dokter dacht dat allebei kon, maar zonder koorts of andere zorgelijke symptomen vond hij dat we het even moeten aankijken
Wat stelt je ontgroening voor? Bier drinken uit een condoom en een auto omgooien?quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Awwww arm moppieSucces red!
Ik ben om. Heb een 'bid' van een sorority aangenomen. Morgen de pledge ceremonie en dan ben ik een Kappa Kappa Gamma pledge. Later dit term word ik een 'èchte'.
Nogal inderdaad. Een scheur in de buitenmuur..... niet erg prettig. Klein beetje verzakking en je hebt echt een groot probleem.quote:
Ik ook, daarom dus overleggen met bouwkundige etc.quote:
Ja het Paard van Sinterklaas moet wel goed drinken idd.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:47 schreef Nembrionic het volgende:
Hoe zat het met vocht en schimmel?
Ontgroening is verbodenquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wat stelt je ontgroening voor? Bier drinken uit een condoom en een auto omgooien?
Ah okay. Ik heb nooit gestudeerd en dus zeker niet in Amerika. Dus zou niet weten of ontgroening daar een mythe is.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ontgroening is verbodenEn volgens mij voor he overgrote deel van de frats hier in de US een mythe
Geen problemen gezien. Alleen een lekkage, maar dat kwam door de buren.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:47 schreef Nembrionic het volgende:
Hoe zat het met vocht en schimmel?
Ik vermoed dat er nu een ban uitgedeeld gaat worden.....quote:
Je denkt dat wyccie me in de ban gaat doen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er nu een ban uitgedeeld gaat worden.....
quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je denkt dat wyccie me in de ban gaat doen?![]()
Ik heb niet eens een naamtopic geopend.
Hoe hoog schat je je kansen in?quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:27 schreef Soempie het volgende:
Ik heb de twee open vragen goed gedaan op het tentamen.![]()
Moest iets berekenen en was de formule vergeten, maar is toch goed gekomen.Alleen de mc-vragen waren hels.
Ik heb het idee dat ik alles gegokt heb, dus niet best.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hoe hoog schat je je kansen in?
Gezelliequote:Op woensdag 20 januari 2010 19:58 schreef wyccie het volgende:
Hee, ik kom even langs om te vragen hoe het gaat met het lopen en afvallen, Soemp en Nem!
En hoi
Eten moet, dus daar moet je je niet druk om maken. En in de winter heb je gewoon meer voedsel nodig.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:12 schreef Soempie het volgende:
Wyccie!Afvallen gaat hier niet zo best. Vanmiddag een grote chocolade koek opgegeten bijvoorbeeld en vanavond een groot bord vol pasta met kaas.
En heb al een paar dagen niks aan sport gedaan. Hoe is het met jou? Ik kijk soms in RJP (ofzo), maar daar zag ik je ook niet.
Klopt bij mij over 12 ambachten 13 ongelukken......quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:39 schreef Soempie het volgende:
In elk geval heb ik nu net wel mooi al m'n aantekeningen en sheets in een map gestopt en ergens achterin de kast gezet.![]()
In de bus dacht ik vanmiddag dat we wel erg veel over hetzelfde praten altijd, terwijl het een AKQ-SC is. Bij mij gaat het 9 vd 10 keer over studie, bij IARL over korte nachten en baby's, bij Etcie over de computer en series, etc. Eigenlijk zouden we wat meer kennis in de SC moeten gooien, zodat we er nog iets van opsteken.
Is de planning nog steeds dat je in mei gaat beginnen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Eten moet, dus daar moet je je niet druk om maken. En in de winter heb je gewoon meer voedsel nodig.![]()
In RJPvD ben ik de afgelopen tijd ook weinig geweest. Ik werk momenteel heel veel en 's avonds vind ik het fijn om gewoon in bed te liggen, ook al slaap ik dan nog lang niet. Het is wel prettig om niet de hele avond achter de pc te zitten.
Okay Welke move wil je horen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:40 schreef Soempie het volgende:
Bijvoorbeeld dat jij ons een of andere gevechtsmove uitlegt, Nem een recept behandelt, IARL iets vertelt over bankzaken, LB wat over beroemde kunstwerken, etc.
In tekst en beeld he (paint)! Ik ken helemaal geen moves?quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay Welke move wil je horen?
Ik vind dat jullie aan de Vierdaagse mee moeten doen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:40 schreef Nembrionic het volgende:
Gezellie
Lopen: goed
Afvallen: minder goed
Ik wilde eerst nog biologie zeggen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:46 schreef Nembrionic het volgende:
Ik wordt gelijk weer aan eten gekoppeld![]()
Mag ik ook gewoon een filmpje posten?quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
In tekst en beeld he (paint)! Ik ken helemaal geen moves?
Alleen van judo nu, omdat Sven tegenwoordig zijn moves gebruikt als we elkaar kietelen.![]()
Ik vind dat best een uitdagingquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vind dat jullie aan de Vierdaagse mee moeten doen.
Ja ik plaats dan liever bijzondere dierenquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik wilde eerst nog biologie zeggen.
Ik associeer je altijd met bier, foto's van mooie vrouwen en kruidenkaas uit Tsjechië....quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:46 schreef Nembrionic het volgende:
Ik word gelijk weer aan eten gekoppeld![]()
En hoe staat het verder? O&N nog enigzins schappelijk doorgebracht?quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Eten moet, dus daar moet je je niet druk om maken. En in de winter heb je gewoon meer voedsel nodig.![]()
In RJPvD ben ik de afgelopen tijd ook weinig geweest. Ik werk momenteel heel veel en 's avonds vind ik het fijn om gewoon in bed te liggen, ook al slaap ik dan nog lang niet. Het is wel prettig om niet de hele avond achter de pc te zitten.
Begrijpelijk.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik associeer je altijd met bier, foto's van mooie vrouwen en kruidenkaas uit Tsjechië....
Ik bedoel wel met uitleg erbij, zodat we er iets van leren.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja ik plaats dan liever bijzondere dieren
Dat is wel wat ik in gedachten heb. Of dat haalbaar is, is een ander ding.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:44 schreef Soempie het volgende:
Is de planning nog steeds dat je in mei gaat beginnen?En hoe bevalt het werken? Ben je er al aan gewend?
Probeer eens een Guillotine chokehold op Sven.... dan leert hij wel zijn aandacht er bij te houden....quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik bedoel wel met uitleg erbij, zodat we er iets van leren.![]()
Was gewoon iets wat ik vanmiddag zat te bedenken. Mensen hebben zoveel kennis, maar het wordt haast nooit gedeeld. Als ik iets leer wat ik leuk vind praat ik er eigenlijk nooit over.Studiegenoten leren toch hetzelfde, m'n familie weet het altijd beter en Sven luistert wel maar is dan toch afgeleid.
Voel je niet schuldig hoor. Ik heb me hele volwassen leven al wisselend werk. Ik maak me niet zo druk.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is wel wat ik in gedachten heb. Of dat haalbaar is, is een ander ding.
Het werk vind ik erg leuk, ga er met plezier naar toe. En ik werk ook altijd over.![]()
Ik voel me wel een beetje schuldig dat ik twee baantjes heb, nu ik lees dat LB en Andy geen werk kunnen vinden.
Duh!quote:
Helemaal in mijn eentje thuis gezeten en veel geslapen. Wat was ik daar hard aan toe zeg. Sommigen snapten niet dat ik echt even geen zin had om op bezoek te gaan of te ontvangen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:50 schreef Nembrionic het volgende:
En hoe staat het verder? O&N nog enigzins schappelijk doorgebracht?
Nu ben ik wel benieuwd naar wat voor soort werk je dan doet. Ik hoor het veel te weinig, dat mensen met plezier naar hun werk gaan...quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is wel wat ik in gedachten heb. Of dat haalbaar is, is een ander ding.
Het werk vind ik erg leuk, ga er met plezier naar toe. En ik werk ook altijd over.![]()
Ik voel me wel een beetje schuldig dat ik twee baantjes heb, nu ik lees dat LB en Andy geen werk kunnen vinden.
Dat is behoorlijk kut, jaquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:52 schreef Nembrionic het volgende:
CV-monteur 16 dagen geleden: "Joah, die moet ik bestellen. Duurt 2 weken"
Prima.
Vandaag: "Joah, we sturen straks een uitgebreidere prijsopgave. We moeten wel zeker weten want als 'ie besteld is, kan 'ie niet meer terug."
Pardon? Dat ding was toch 2 weken geleden al besteld?
Kutboeren
Maar het lijkt me wel erg kut om in zo'n positie te zitten. Heb je inmiddels al wel wat op het oog?quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Voel je niet schuldig hoor. Ik heb me hele volwassen leven al wisselend werk. Ik maak me niet zo druk.![]()
wordt ook wel ouderlijk instinct genoemdquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:40 schreef Soempie het volgende:
Is ook wel logisch natuurlijk, maar kan me ook voorstellen dat ouders zich best wel zorgen maken.
In elk geval eerst even overleggen met ouders, een bouwkundige (m'n ex), een andere vriend en de bank.
Kan misschien parttime in een cateringbedrijf werken. 0 tot 20 uur. Op zich zou het wel te doen zijn als mijn familie dan een sportopleiding wil vergoeden/voorschieten....quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar het lijkt me wel erg kut om in zo'n positie te zitten. Heb je inmiddels al wel wat op het oog?
't Is niet dat ik huppelend naar mijn werk ga, hoor.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:00 schreef Soempie het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd naar wat voor soort werk je dan doet. Ik hoor het veel te weinig, dat mensen met plezier naar hun werk gaan...
Ja, kun je me een renteloze lening verstrekken?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:01 schreef iamredleader het volgende:
Ik denk dat bankzaken hier bespreken best saai zou zijnmaar als jullie vragen hebben, beantwoord ik die graag
Die ken ik wel. Doen ze met judo ook.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Probeer eens een Guillotine chokehold op Sven.... dan leert hij wel zijn aandacht er bij te houden....
Zorg dat zijn hoofd gebogen is. Breng je oksel achter zijn kaak, haak je arm langs zijn nek en maak een vuist. Pak met je andere hand dan je pols van de arm die gehaakt is en trek hem naar boven en verplaats je gewicht naar achter......
Wat heb je gestudeerd dan? Dat vond je toch niet saai?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:01 schreef iamredleader het volgende:
Ik denk dat bankzaken hier bespreken best saai zou zijnmaar als jullie vragen hebben, beantwoord ik die graag
Vast, als de afsluitprovisie maar hoog genoeg isquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:07 schreef wyccie het volgende:
Ja, kun je me een renteloze lening verstrekken?
Wat suf.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:52 schreef Nembrionic het volgende:
CV-monteur 16 dagen geleden: "Joah, die moet ik bestellen. Duurt 2 weken"
Prima.
Vandaag: "Joah, we sturen straks een uitgebreidere prijsopgave. We moeten wel zeker weten want als 'ie besteld is, kan 'ie niet meer terug."
Pardon? Dat ding was toch 2 weken geleden al besteld?
Kutboeren
Al eerder in de catering gewerkt? Ik heb in mijn eerste studiejaar wel eens in de Philipsfabriek hier in Nijmegen gewerkt in de bedrijfskeuken: stond ik daar tijdens wat tussenuren af te wassen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Kan misschien parttime in een cateringbedrijf werken. 0 tot 20 uur. Op zich zou het wel te doen zijn als mijn familie dan een sportopleiding wil vergoeden/voorschieten....
International Business & Management Studiesquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:09 schreef Soempie het volgende:
Wat heb je gestudeerd dan? Dat vond je toch niet saai?
Zoiets stelde ik me wel voor.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
't Is niet dat ik huppelend naar mijn werk ga, hoor.![]()
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die ken ik wel. Doen ze met judo ook.![]()
Binnenkort geven ze een voorstelling, dan moeten ze over een zwaard een vliegende rol doen, iemand moet een aanval met een mes en met een zwaard afwenden, een man wordt door vier jongens aangevallen en die moet hij zo heel snel alle kanten op gooien en het grappigst een heel klein ventje van een jaar of 8 dat in een hoek gedreven wordt door een kerel van ruim 2 meter en die hij dan op de grond gooit en in zo'n houdgreep pakt.![]()
Lijkt me wel enorm grappig om dat binnenkort in het theater te bekijken (een of ander sportgala).
Als Sven ook meedoet met die rol over dat zwaard hoop ik dat hij een beetje voorzichtig doet. Wil wel kinderen ooit.
-> OUDquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:07 schreef Soempie het volgende:
Als Sven ook meedoet met die rol over dat zwaard hoop ik dat hij een beetje voorzichtig doet. Wil wel kinderen ooit.
Ik heb wel in de catering gewerkt vroeger, best leuk werk. Ik wil graag vechtsportinstructeur worden. Op dat terrein weet ik gewoon dat ik me het prettigst voel.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Al eerder in de catering gewerkt? Ik heb in mijn eerste studiejaar wel eens in de Philipsfabriek hier in Nijmegen gewerkt in de bedrijfskeuken: stond ik daar tijdens wat tussenuren af te wassen.
Maar je wilt dus met een sportopleiding beginnen, leuk! Wat, waar, en hoeveel kost zoiets?
kijk wel uit, laffer en cynix lezen vast meequote:Op woensdag 20 januari 2010 21:15 schreef wyccie het volgende:
Oeh, gore foto's, dat is wel iets voor mij ja.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:15 schreef wyccie het volgende:
Oeh, gore foto's, dat is wel iets voor mij ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |