quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:20 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, uiteindelijk is het ook wel lekker, maar op het moment zelf echt niet grappig, mn spieren zitten helemaal vast omdat mn wervels vastzitten omdat mijn wervels hypermobiel zijn en op een gegeven moment gewoon dienst weigeren![]()
Maar het voelt nu wel echt 10x losser!
Oh, dat weet ik wel zeker.. Ook al heb ik net al superheet gedouchtquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
fijn hoor, al zal je het morgen wel eff voelen.
trouwens
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:31 schreef Cat22 het volgende:
*trekt zakje saus open*
*gooit in de pan*
*proeft*
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*knipt pakje cocosmelk open*
Mild, my ass!
ja hallo, als hij het zelf ging kopen was hij ruim 20 euro duurder uit geweestquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
De romantiek druipt er ook van af he?![]()
Heb je al teruggelezen dat ik mijnes ook ontvangen heb???quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:27 schreef tombolafan het volgende:
Good Evening!![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En wat vond je er verder van? ik vond hem wel lekker (zelfs zonder cocosmelk)
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja hallo, als hij het zelf ging kopen was hij ruim 20 euro duurder uit geweest
Dus ja, dan bestel ik het zelf wel bij de leverancier
Have phunquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:29 schreef JJH het volgende:
Ik ga zo The Living daylights kijken.
Tot later.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vinnik ook hoor, kun je mooi een grotere taart kopen voor het geld dat over is
Ik vind hem tegenvallen (sorry). Eerst is het vooral HEET en als je er cocosmelk bijgooit dan verdwijnen de andere smaken. Tis niet mijn ding in ieder geval.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:27 schreef tombolafan het volgende:
Good Evening!![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat je t maar laat ook, ik ben nooit thuis en ik haaaaaaat het als ze hier de hele tijd aan staan te bellen en de hondjes zijn alleenquote:
Ik heb een infrarood zonnebank staan (nu ingeklapt omdat die kamer als enige nog niet opgeruimd is) prima ding ervoor. Mp staat er vol mee ook.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:26 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh, dat weet ik wel zeker.. Ook al heb ik net al superheet gedouchtgewoon rustig aan maar wel blijven bewegen!
Hoi ook ja!haha
Hey Ingja, dat hoop ik ook.. Nou vorige keer na het kraken ging het zeker een aantal weken een heel stuk beter, dus ik denk dat ik er zeker nog even profijt van ga hebben
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vind hem tegenvallen (sorry). Eerst is het vooral HEET en als je er cocosmelk bijgooit dan verdwijnen de andere smaken. Tis niet mijn ding in ieder geval.
Maar ik heb nog twee porties staan en die gaan ook op hoor. Want vies is hij zeker niet.
Ik kijk mee.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:29 schreef JJH het volgende:
Ik ga zo The Living daylights kijken.
Tot later.
Helemaal!quote:
Ik laat het 10 dagen liggen, totdat het weg loopt, en dan stuur ik het in een flop naar je werkquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat je t maar laat ook, ik ben nooit thuis en ik haaaaaaat het als ze hier de hele tijd aan staan te bellen en de hondjes zijn alleen
hmm dat is dan zoiets dat heet is zodat je dan niet proeft wat het is..jammer!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vind hem tegenvallen (sorry). Eerst is het vooral HEET en als je er cocosmelk bijgooit dan verdwijnen de andere smaken. Tis niet mijn ding in ieder geval.
Maar ik heb nog twee porties staan en die gaan ook op hoor. Want vies is hij zeker niet.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik heb een infrarood zonnebank staan (nu ingeklapt omdat die kamer als enige nog niet opgeruimd is) prima ding ervoor. Mp staat er vol mee ook.
Ja!!!! Mooi!!!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb je al teruggelezen dat ik mijnes ook ontvangen heb???
Thnxxxx![]()
Arm zieltjequote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:33 schreef oh-oh het volgende:
Tering, ik heb per ongeluk the Mask 2 of zo opstaan.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:27 schreef tombolafan het volgende:
Good Evening!![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |