Ik hoop voor Densie dat het alleen een Fok! verschrijfseltje is.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:00 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ja ik wel, maar had niet in de gaten dat dat ook op de taart zou komen te staan![]()
Tuulk wel, maar ach...tis Kwee he?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat wordt een heeeeeele leuke taart!![]()
![]()
![]()
Had werkelijk niemand dat nog gezien?![]()
Die doe ik ook...toch al zo'n 80 euro mee binnen gehaald de afgelopen 3 jaarquote:
Lekker actueel ook.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:02 schreef Bamba het volgende:
Ik moet zo langzamerhand ook eens gaan bedenken wat ik met Robin z'n verjaardag wil gaan doen. Hij wordt over 3 maanden 3 jaarMisschien wel een piratenfeest
![]()
express inside grapje hierquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat wordt een heeeeeele leuke taart!![]()
![]()
![]()
Had werkelijk niemand dat nog gezien?![]()
Oeh!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
express inside grapje hier![]()
maar het staat erop
Jaja, dat zou ik ook zeggen!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
express inside grapje hier![]()
maar het staat erop
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:07 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik bereid me graag goed voor![]()
![]()
Truste Yns!
yepzquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
dinsdag 19 januari 2010 @ 20:04??
Ziekjes?
ooh lijkt me heerlijkquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:12 schreef Enfermera het volgende:
Zo, ben weer terug!
Hard toegetakeld door de fysio/manueleDamn! Mn rug heeft ze behoorlijk goed gekraakt, en ook nog gemasseerd, zo hard joh
echt pijnlijk, mja, wel voor het goeie doel enzo... Ben benieuwd
Zal er nog wel spierpijn aan overhouden gok ik
Nog niks. Ik heb een 32gb kaartje laten bestellen op mn werk voor mn cameraquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat heb je eiks van MM gekregen Kukel?
Ja, uiteindelijk is het ook wel lekker, maar op het moment zelf echt niet grappig, mn spieren zitten helemaal vast omdat mn wervels vastzitten omdat mijn wervels hypermobiel zijn en op een gegeven moment gewoon dienst weigerenquote:
De romantiek druipt er ook van af he?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nog niks. Ik heb een 32gb kaartje laten bestellen op mn werk voor mn cameraSDHC. Die mag hij gaan afrekenen
Ding komt vrijdag denk binnen ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |