glibberigquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee zeepiemel,
[ afbeelding ]
oftewel een geoduck, raar beest
maar als iemand een airco naar je gooit moet je em ook niet terugkoppen hequote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:37 schreef Enfermera het volgende:
Gewoon hoofdpijn van die klote airco op mn werk![]()
Gelukkig zo fysio, hopelijk helpt dat wat.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar als iemand een airco naar je gooit moet je em ook niet terugkoppen he
Leuk is dat, ook voor de bewoners!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
niet helemaal
t centrum heeft gevraagd om foto's van de bewoners te maken, en daar is een fotowand van gemaakt.
kreeg al te horen dat een dochter had gereageerd had met "k heb van mijn vader hele mooie foto's maar dit is echt de mooiste! "
lief he
wat heeft bol te maken met bananenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:42 schreef Ynske het volgende:
nipo net aan de foon met een of andere enquete over chiquita of hoe je t schrijft
bijna overal met nee op geantwoord. k koop die dingen niet.. vind dat zoooooooooooo smerig. bananen
maar t heeft me wel een nieuwe bol-bon opgeleverd
Hey Chips,quote:
Dat doet een mens goed he, als je zo'n compliment krijgt.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
niet helemaal
t centrum heeft gevraagd om foto's van de bewoners te maken, en daar is een fotowand van gemaakt.
kreeg al te horen dat een dochter had gereageerd had met "k heb van mijn vader hele mooie foto's maar dit is echt de mooiste! "
lief he
Hey Zak!quote:
enquetes van nipo leveren bonnen opquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wat heeft bol te maken met bananen
Ja, wel een beetje vandaag.quote:
Af en toe kom ik even langs, jeweettochquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:47 schreef Loveless85 het volgende:
Chipsie in zhe house
Doe mij dan maar LISS. Enquêtes via internet die met keiharde cash op je bankrekening beloond worden. Je wordt er niet rijk van maar 30 euro per kwartaal voor wat vragen aanklikken in je luie stoel is niet verkeerd.quote:
Nee toch?quote:
Oeh! Link per pb pretty please?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doe mij dan maar LISS. Enquêtes via internet die met keiharde cash op je bankrekening beloond worden. Je wordt er niet rijk van maar 30 euro per kwartaal voor wat vragen aanklikken in je luie stoel is niet verkeerd.
http://www.lisspanel.nl/website/quote:
Tuurlijk nie sneuneus, dan was de verrassing dr toch af geweest voor Qweaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:16 schreef Loveless85 het volgende:
Sowhee
Ik denk als ze wilde dat iedereen hier mee kon genieten ze het zelf wel HIER had gepost denk je niet?
Oh jaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tuurlijk nie sneuneus, dan was de verrassing dr toch af geweest voor Qwea
Pleistertje voor je kraswonden?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |