quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hadden ze knapzakjes op toen ze naar buiten gingen?
Zo ja, dan zijn zichzelf aan het hoereren als te adopteren poessies
Zeg, ESF-er?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:42 schreef Greys het volgende:
Zouden jullie zo lief willen zijn om deze een dezer dagen in te vullen?
We hebben er vrij veel werk in zitten namelijk en het zou leuk zijn als er een paar mensen meedoen
[Tournament] Het ultieme ESF-nummer!
En als je iets niet weet zit er onder elk linkje een Youtubefilmpje en als je het echt niet weet vul je het een beetje op gevoel in. Er hangen geen levens vanaf
TE LAAT!!!!!! MOEHAHAHAHAHAHAHAquote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
* in de auto springt om ze op te halen!*
We moesten het tournament afmaken, nu heb ik weer alle tijdquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zeg, ESF-er?
Wij FF-ers vroegen ons af hoe het met Bink is?
Das idd ook heerlijk!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik heb een infrarood zonnebank staan (nu ingeklapt omdat die kamer als enige nog niet opgeruimd is) prima ding ervoor. Mp staat er vol mee ook.
Ah! Dat vroeg ik je nog zondag!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:46 schreef Greys het volgende:
Oh Bink!
Ja die ligt nu bruut te ronken en ik heb vandaag niets vreemds gemerkt behalve dan wat luier.
Maar ze ging wel uit haar plaat toen Heer G thuis kwam!
Ik heb iets stoms bedacht... heb een ander soort Caesar gekocht (grotere bakjes, twee maaltijden in één zeg maar met hersluitbaar deksel) en een emmertje met zachte kleine koekjes voor haar. En daar ben ik vrijdag mee begonnen. Dus het kan ook óf aan die koekjes liggen (net een iets andere samenstelling ofzo, want ze krijgt vaker dat soort dingetjes maar niet precies dít merk) of misschien toch die Caesar die ze dus wel vaker krijgt maar niet precies deze soort...
Misschien dat in een van de twee toch net iets zit waar ze buikpijn van krijgt?
Het zou best kunnen hoor, oudere hondjes kun je beter gewoon op 1 soort voer houden waar ze het goed op doen, zodat hun nieren en lever weten waar ze aan toe zijn.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:46 schreef Greys het volgende:
Oh Bink!
Ja die ligt nu bruut te ronken en ik heb vandaag niets vreemds gemerkt behalve dan wat luier.
Ik heb iets stoms bedacht... heb een ander soort Caesar gekocht (grotere bakjes, twee maaltijden in één zeg maar met hersluitbaar deksel) en een emmertje met zachte kleine koekjes voor haar. En daar ben ik vrijdag mee begonnen. Dus het kan ook óf aan die koekjes liggen (net een iets andere samenstelling ofzo, want ze krijgt vaker dat soort dingetjes maar niet precies dít merk) of misschien toch die Caesar die ze dus wel vaker krijgt maar niet precies deze soort...
Ja maar toen dacht ik 'ach nee, Bink heeft zo vaak Caesar gegeten of andere merken'.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ah! Dat vroeg ik je nog zondag!![]()
![]()
![]()
![]()
dat kan heel goed hoor.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:46 schreef Greys het volgende:
Oh Bink!
Barbara Broccoliquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:51 schreef JJH het volgende:
Er kwam een vrouw voorbijin de opening credits die Barbara Broccoli heet.![]()
En dit is degene met Krabbé, hollands glorie potverdorie!
Of je kan het laten en t gewoon voor de zekerheid niet meer gevenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
dat kan heel goed hoor.
Kun je testen
kekquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:51 schreef oh-oh het volgende:
oh ik ga nog ff wat Sjonniepics uploaden , helemaal vergeten
kan ookquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Of je kan het laten en t gewoon voor de zekerheid niet meer geven
Ik ook!!!!!!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar toen dacht ik 'ach nee, Bink heeft zo vaak Caesar gegeten of andere merken'.
Nu dacht ik dat er nét iets in kan zitten toch qua ander smaakje waar ze niet tegen kan
Ik hoop dat dat het is
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:51 schreef JJH het volgende:
Er kwam een vrouw voorbijin de opening credits die Barbara Broccoli heet.![]()
En dit is degene met Krabbé, hollands glorie potverdorie!
Nee hoor.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
TE LAAT!!!!!! MOEHAHAHAHAHAHAHA
[..]
Fijn dat het weer goed gaat. Je schrikt toch altijd, zeker bij zo'n oudje. Wie weet was het wel het net iets andere voer. Hopelijk krijgt ze er geen last meer van.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:46 schreef Greys het volgende:
Oh Bink!
Ken ff duren, kheb ook bewegend beeldmateriaalquote:
schiet eens op ofzo!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ken ff duren, kheb ook bewegend beeldmateriaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |