Ik stuur het echt meteen terugquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik laat het 10 dagen liggen, totdat het weg loopt, en dan stuur ik het in een flop naar je werk
quote:
Tja... Smaken verschillen gelukkig!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vind hem tegenvallen (sorry). Eerst is het vooral HEET en als je er cocosmelk bijgooit dan verdwijnen de andere smaken. Tis niet mijn ding in ieder geval.
Maar ik heb nog twee porties staan en die gaan ook op hoor. Want vies is hij zeker niet.
Ja maar wanneer zei ze dat?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja!!!! Mooi!!!![]()
En Greys zei trouwens dat het al weer beter ging met Bink!
GEEN POWERNAP?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier liggen 4 katten en eenmeneer I. op de bank.
Ik kan er geen eens meer bij![]()
Is jullie al opgevallen dat ik geen tukkie heb gedaan?![]()
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Strakke actie bij de DA![]()
Dat van die dosering had ik meegekregen, maar er dus vaker iets fout gegaan?
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Gisteren ook al niet he?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Acherrum.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:34 schreef Ingetje79 het volgende:
ik net ook heel even... tot ik "son of mask" in beeld zag staan...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:33 schreef oh-oh het volgende:
Tering, ik heb per ongeluk the Mask 2 of zo opstaan.
quote:
Lekker danquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]iets met zalf voor oormijt die bij ontstoken/geirriteerd trommelvlies/oren doofheid kan veroorzaken en dat ook deed (althans na die zalf was ze doof en de DA maakte 2 opmerkingen; ze kan doof worden vd zalf en ik zie geen trommelvlies.. tsja die heb ik gelijmd al dan niet juist..).
Dat is echt een baggerstreek zegquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]iets met zalf voor oormijt die bij ontstoken/geirriteerd trommelvlies/oren doofheid kan veroorzaken en dat ook deed (althans na die zalf was ze doof en de DA maakte 2 opmerkingen; ze kan doof worden vd zalf en ik zie geen trommelvlies.. tsja die heb ik gelijmd al dan niet juist..).
Tukken doe ik op bedquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:36 schreef trovey het volgende:
[..]
Als er geen ruimte op de bank is dan valt er ook weinig te tukken
Hadden ze knapzakjes op toen ze naar buiten gingen?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Acherrum.Hier is geen kat te zien. Zouden ze soms buiten zijn? Schade inhalen of zo?
Ik zou het daar ook zeker niet bij laten zittenquote:
Zal ik het anders vragen?quote:
ja, maar jij vroeg toch of Greys nog wat had laten weten? En geen bericht goed bericht denk ik toch?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar wanneer zei ze dat?
Das toch alweer uuuuuuren geleden dan?
* in de auto springt om ze op te halen!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hadden ze knapzakjes op toen ze naar buiten gingen?
Zo ja, dan zijn zichzelf aan het hoereren als te adopteren poessies
Of Greys nog wat had laten weten?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, maar jij vroeg toch of Greys nog wat had laten weten? En geen bericht goed bericht denk ik toch?
En anders moet je maar in ESF kijken voor Greys vrees ik...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |