Niks, dat heb je zelf toch ook wel door?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ok, maar wat heeft dit te maken met de discussie over de site?
Nee hoor, het is het contract dat ik bouwde (met adviezen van Icicle nog) toen Re aan het brainstormen was over Photophoria (wat toen nog geen naam, en zelfs geen server had).quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:51 schreef Shark.Bait het volgende:
je kan 'contract' het aanpassen naar eigen smaak, maar dan weten zowel de fotograaf als het model waar ze aan toe zijn. Tis een standaard van het inet afgejat () contract.
Ja, kan ook, tis een plat stuk tekstfile, en als ik het vraag waar het vandaan komt staart het me aan met een vacueuze blik, maar dan wel in 16 miljoen kleuren.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:55 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nee hoor, het is het contract dat ik bouwde (met adviezen van Icicle nog) toen Re aan het brainstormen was over Photophoria (wat toen nog geen naam, en zelfs geen server had).Het origineel heb ik hier nog ergens, de conceptversies ook.
Dat laatste is duidelijk ja.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:57 schreef RonaldV het volgende:
Ik ben naar bed trouwens.. ik zie het morgen wel. En voor de duidelijkheid: ik ga geen meet opblazen over dit gedoe. Maar mijn standpunten zijn daarom nog niet gewijzigd.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 08:06 schreef Netsplitter het volgende:
Dus laten we die voor nu vergeten en concentreren op het opzetten van een goede, nuttige, gezellige en vooral vrijblijvende modellenmeet.
Amenquote:Op donderdag 21 januari 2010 08:06 schreef Netsplitter het volgende:
Dus laten we die voor nu vergeten en concentreren op het opzetten van een goede, nuttige, gezellige en vooral vrijblivende modellenmeet.
Nog nietquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:10 schreef bl0emetjE het volgende:
Stevige discussies hier!
Waren we al iets verder wb locatie en datum eigenlijk?
Het beloofde antwoord.quote:
Omdat blijkbaar niemand een voorzetje doet:quote:
Klinkt me prima in de oren, maar is het niet het slimst om het dan op zondag te doen? Dat weekeinde is bijna iedereen nog herstellende van Koninginnedag (met bijbehorende katers en zo)quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Omdat blijkbaar niemand een voorzetje doet:
Het weekend van 1/2 mei bij de OVP. Met een beetje geluk lekker lenteweer
Maakt mij allemaal niet uitquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:58 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Klinkt me prima in de oren, maar is het niet het slimst om het dan op zondag te doen? Dat weekeinde is bijna iedereen nog herstellende van Koninginnedag (met bijbehorende katers en zo)
30 april, mijn verjaardagquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:58 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Klinkt me prima in de oren, maar is het niet het slimst om het dan op zondag te doen? Dat weekeinde is bijna iedereen nog herstellende van Koninginnedag (met bijbehorende katers en zo)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
Hou die illusie vooral vast. Je weet dat je reserve bent voor als we te weinig modellen hebben?quote:
Uurtje of 11quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:42 schreef Timmos het volgende:
Hoelaat beginnen zulke meets meestal?
Met OV is het ruim 4 / 4,5 uur voor mij.. En dan ben ik nog maar in Almere
.. En ook nog is ruim na de middag, rond een uur of 14:15..
Wat wou je in Almere doen dan?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:42 schreef Timmos het volgende:
Hoelaat beginnen zulke meets meestal?
Met OV is het ruim 4 / 4,5 uur voor mij.. En dan ben ik nog maar in Almere
.. En ook nog is ruim na de middag, rond een uur of 14:15..
Ik weet niet hoe het OV is op zondag 2 mei, zover gaat 9292ov.nl nog niet.. Maar als ik nu in februari uit 2 zondagen pik, is er 1 rond 11 uur in Rotterdam en de ander pas om 12:30quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uurtje of 11Kun je in Rotterdam komen op tijd?
Ik keek even op google maps waar de OVP liggen, bij Almere dus.. Almere buiten was geloof ik het dichtbijzijnde stationquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |