Ze doen daar tegenwoordig niet meer aan. De laagste verzendkosten zijn nu slechts $4 en wordt hier geleverd met Selektvracht.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:54 schreef Stereotomy het volgende:
Als je pure Jojoba olie wil hebben, wat ik zelf ook ga bestellen na dit opgemaakt te hebben, moet je bij iHerb.com kijken. Priority Shipping is op zich maar 6 USD.
Wat moet jij met een halve liter jojoba olie?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:40 schreef NY_Giant het volgende:
Welke Jojoba van iHerb.com raden jullie overigens aan? Die eerste van Now Foods? http://www.iherb.com/Jojoba-Oil
Haha, ach ja. Het zal relatief gezien goedkoper zijn!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat moet jij met een halve liter jojoba olie?
Ik vrees het.quote:foto Op dinsdag 19 januari 2010 18:24 schreef W1ZZ het volgende:
De jojoba olie is deze week voor de helft van de prijs bij De Tuinen. Meant to be!
Ze zijn online inderdaad lastig te vinden. Die Velvet Lotion SPF 40 zie ik hier voor €17,95: http://www.drogisterij.nl/catalog/product_info.php?cPath=32&products_id=3137&osCsid=caf409a41d98eb0a483fb72056563066 . Is die ergens goedkoper te vinden op internet? Op Ebay vind ik alleen andere RoC-producten...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:00 schreef Soldier2000 het volgende:
Stereotomy, waar heb je die ROC gekocht, google geeft weinig shop hits.
Mja, 't is idd een hele milde shampoo met Cocamidopropyl betaine ipv Sodium Laureth Sulfate, dus ik moet altijd mijn haar dan 2x wassen. Als je echt sterk shaperstuff in je haar doet, dan zal het matigjes werken.quote:foto Op dinsdag 19 januari 2010 21:54 schreef W1ZZ het volgende:
Hij was nu 3.79 gloof ik voor 't flesje.
Maakt die shampoo ook grondig je haar schoon, Steer? Ik doe praktisch elke dag shaper in m'n haar dus ik was 't ook elke dag met shampoo...
Ja, dat klopt over die ethylhexyl stearate. En misschien rook mijn atomizer of de opening van de atomizer nog naar een decant (tobacco vanille). De atomizer heeft wel 2 nachten in een sopje liggen weken. De Jojoba olie zelf hoort bijna nergens naar te ruiken.quote:foto Op woensdag 20 januari 2010 01:13 schreef W1ZZ het volgende:
Hmm de jojoba olie die ik nu van De Tuinen heb ruikt anders dan de jouwe, en bij nadere inspectie staat de ethylhexyl stearate zelfs als eerste ingrediënt gemeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop