Bedoelde meer dat je een van die 3FM-dj's ook goed met iemand van de andere stations zou kunnen combinerenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Omdat die combinatie niet echt uniek meer is ?
Ej !quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:32 schreef Jannekje7 het volgende:
Woow, mijn account hier doet t nog!
Hoi 3FM'ers!
Ohja jij was die meid met dikke inkijkquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:32 schreef Jannekje7 het volgende:
Woow, mijn account hier doet t nog!
Hoi 3FM'ers!
Blijft leukquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die Grap heb je nou nog nooit gemaakt
Sorryquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:31 schreef 3FMaster het volgende:
Hans, stop eens met het volspammen van topics
Tof!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:34 schreef themauster het volgende:
Stenders&van Inkel is officieel volgens NOS Headlines
Zekersquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:34 schreef Jannekje7 het volgende:
Heej, Hans!![]()
En Paul, mijn inkijk heeft wel heel veel indruk op je gemaakt he jongen?
Daar ben ik het wel mee eens , Stenders zit toch nog in het vat ?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bedoelde meer dat je een van die 3FM-dj's ook goed met iemand van de andere stations zou kunnen combineren.
Ik zou liever zingen i kissed jannekequote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:33 schreef Jannekje7 het volgende:
Moest trouwens aan jullie denken door dat Katie Perry nummer, I kissed a girl.
Geen idee waarom btw
quote:Radio 555 heeft bekendgemaakt welke dj's donderdag de programma's van Radio 555 voor Haïti zullen presenteren.
De eerste uren (6.00 tot 8.00) worden door Sander de Heer (Radio 2) en Menno de Boer (Slam! FM) gemaakt. Daarna volgen Giel Beelen (3FM) en Edwin Evers (538). De rest van de dag maken onder anderen Ruud de Wild (Q Music), Erik de Zwart (Veronica), Frits Spits (Radio 2) en Coen Swijnenberg (3FM) de programma's. De finale wordt gemaakt door Jeroen van Inkel (Q Music) en Rob Stenders (3FM).
Het nieuws op Radio 555 wordt verzorgd door NOS Headlines en nieuwslezers van alle stations. -meer op 421-
Zéker!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:37 schreef Skull-splitter het volgende:
Die finale klinkt eigenlijk wel goed
Zal nog best lastig worden trouwens, aangezien zowel 3FM en SLAMFM, als Radio 10 Gold en Veronica mee doen. Qua muziekstijlen liggen die normaal gesproken mijlenver uit elkaar.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:30 schreef themauster het volgende:
Hopen dat de muziekpolitie van Radio 555 een mooie playlist maakt
Het zal wel een combi klassiekers en hitmuziek wordenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zal nog best lastig worden trouwens, aangezien zowel 3FM en SLAMFM, als Radio 10 Gold en Veronica mee doen. Qua muziekstijlen liggen die normaal gesproken mijlenver uit elkaar.
Aww, wat lief!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik zou liever zingen i kissed janneke
Nou uh zoenen?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:44 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Aww, wat lief!
Voor mij ist weer veel te lang geleden dat ik een girl heb gekissed... wat moet ik nou toch met mn vriendinnetje?
Die hebben al een keer samen De Avondspits gedaan (jaar of twee geleden). In die uitzending hoorde ik voor 't eerst ik Amy MacDonald met werkelijk prachtigequote:
Denk dat wij gewoon 3fm extra 555 gaan geven net als bij de SR en andere acties.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:41 schreef Paul het volgende:
Komen jullie ook hier soms wat posten?
Radio 555 ( geld inzamelingsactie Haiti )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |