Hmm ja. Hoe hard het ook klinkt, maar ook ik heb inderdaad meer met dit doel als met hetgeen wat in Haiti is gebeurd.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:23 schreef Gutz het volgende:
Persoonlijk heb ik meer met dit "goede doel" dan wat er nu in Haiti gebeurt. Deze man heeft zoals 'ShizzleMyDizzle' zegt iemand zijn leven gered, en raakte daarbij ernstig gewond/ verlamd.
Ik doe mee!
Nouja ik wou vragen of jullie geen leuk idee haddenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:33 schreef Gutz het volgende:
[..]
Nou, verzin 'ns een goeie actie dan...
Euro's is leuk, iets realiseren voor die man is leuker
Ik ben ook een held en ik krijg ook niet zomaar geld van wildvreemdenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:30 schreef Paul het volgende:
Rob is een held en verdient wat extra centjes
De fokcrew weet er al van, zie post Iteejer en Remlofquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:54 schreef Pinkerton het volgende:
Goed initiatief Paul! Misschien eens bij de grote FOK!bazen aankaarten, zodat er net zoiets als dat Madalief en Asielactie georganiseerd kan worden
Een kaart waarmee hij de rest van zijn leven gratis met de trein kan. Is dat niet iets?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:33 schreef Gutz het volgende:
[..]
Nou, verzin 'ns een goeie actie dan...
Euro's is leuk, iets realiseren voor die man is leuker
Hij woon nog niet eens in de buurt bij me, maar ik heb eigenlijk gewoon medelijden.quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:32 schreef Paul het volgende:
[..]
Je moet altijd je dorpsgenoten steunen
Vijftien jaar cel. Veel te weinig natuurlijk.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:00 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wat heeft de dader eigenlijk voor straf gekregen? Mag hopen op vrijspraak en goede zorg, hij zal flink geschrokken zijn
Wat een land....
Geen idee heb al een paar dagen terug ze gemaild, maar ze reageren nietquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:59 schreef Isabeau het volgende:
Wat vindt Rob hier overigens zelf van?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |