abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 19 januari 2010 @ 10:18:34 #1
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_77001003


Ik had een goed idee, zullen we geld inzamelen voor Rob Oostrom.
Hier even wat nieuwsberichten, waarin je kan zien wat er is gebeurd.

quote:
DRIEBERGEN - Een 28-jarige man uit Driebergen die zich op station Driebergen-Zeist voor de trein wilde werpen, heeft zondagmiddag een agent aangevallen en verwond.

De agent is zeer ernstig gewond en hevig bloedend naar het Universitair Medisch Centrum (UMC) in Utrecht gebracht, aldus een politiewoordvoerder. De toestand van de agent is kritiek. Hij is zondagavond geopereerd aan zijn verwondingen.

Agenten probeerden de man ervan te weerhouden voor de trein te springen. De verwarde man viel vervolgens een agent aan, hoogstwaarschijnlijk met een mes. Zeker is dat de verdachte een mes bij zich droeg.

Getuigen vertelden aan de politie dat ze de man de agent een duw zagen geven. Niet duidelijk is of er sprake is van messteken of dat de verwondingen een andere oorzaak hebben.

De politie kon de verdachte snel aanhouden. Hij was niet gevlucht, maar was op een bankje in de buurt gaan zitten.
quote:
ZEIST - Agenten van het politiebureau in Zeist zamelen geld in voor de collega die op station Driebergen werd neergestoken. In een mail doorgestuurd aan veel agenten in Nederland wordt om een bijdrage gevraagd.

Het geld is bedoeld om de familie met jonge kinderen financieel te ondersteunen. Op 25 januari probeerde de politieagent een verwarde Drieberger met zelfmoordplannen, op andere gedachten te brengen.

Volkomen onverwacht werd de man agressief en stak de agent met een mes in zijn nek.Hij raakte daardoor verlamd voor de rest van zijn leven.

Er is een regeling van het Rijk, maar waarschijnlijk moet de vrouw van het slachtoffer wel haar baan opgeven om het thuis te redden en het wegvallen van dat inkomen wordt niet gecompenseerd
quote:
ZEIST - Politiebond ACP wil zo snel mogelijk maatregelen voor agenten die tijdens hun werk arbeidsongeschikt raken. Dit naar aanleiding van de agent die verlamd raakte na een steekpartij op station Driebergen-Zeist.

De verlamde politieman Rob Oostrom krijgt een ton uit een speciaal fonds omdat hij niet meer kan werken. De belastingdienst wil daar echter de helft van hebben.

De politievakbond ACP vindt dit schandalig: Oostrom heeft het geld onder meer nodig om zijn huis aan te passen.

Als de ministers van Binnenlandse Zaken en Financiën er niet uitkomen, dan moet het korps zelf het verschil betalen, vindt de ACP
Actiesite:

www.wijlopenvoorrob.nl

Waar gaat het geld naartoe?

Geld inzamelen voor een nieuwe aanpaste bus, waar Rob met zijn rolstoel en zijn vrouw met 3 kinderen in kunnen. Hun voorkeur gaat uit naar het merk Volkswagen.
Er werd al met de directie van een garage gesproken. Echter wij vonden dat men te weinig wilde sponsoren. We kijken dus verder. Tips zijn welkom.

Ons secundaire doel is :
Nog meer geld inzamelen voor onderhoud van het huis, aanleg van een rolstoel vriendelijke tuin etc.etc.etc

Dit is de meter hoeveel er nog nodig is voor Rob:




Het rekeningnummer



Bankrekening nr: 1521 88 061 T.n.v. Dhr Rob Oostrom Rabobank (Plaats: Zeist)


Maar

Misschien weten wij fokkers zelf wel een leuke actie op te zetten, wie heeft er ideeën?
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_77001072
We kunnen een topic maken.. Als je in dat topic post, moet je 5 euro storten! De naam van iedereen die gepost heeft komt uiteraard wel in de OP!
Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
pi_77001133
Oh en Paul, je weet dat dit vorig jaar is gebeurt hè?
Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
  Forum Admin dinsdag 19 januari 2010 @ 10:23:46 #4
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_77001150
Tja, hoe erg het ook is voor de man het is en blijft wel een werk ongeval. Er raken dagelijks mensen (blijvend) gewond tijdens hun werkzaamheden en daar zamelen we ook geen geld voor in. Het lijkt mij inderdaad meer iets voor zijn werkgever om een goede oplossing te vinden en het is inderdaad achterlijk dat de belastingdienst wil incasseren.
pi_77001316
Ik ben niet zo van de goede doelen maar dit verhaal is echt sneu.
Met gevaar voor eigen leven iemand proberen te weerhouden van zelfdoding en dan zelf in een rolstoel komen.
Mag ik vragen waar dat bedrag en die meter op gebasseerd zijn ?
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 19 januari 2010 @ 10:30:01 #6
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_77001351
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 10:28 schreef Winner_Taco het volgende:
Ik ben niet zo van de goede doelen maar dit verhaal is echt sneu.
Met gevaar voor eigen leven iemand proberen te weerhouden van zelfdoding en dan zelf in een rolstoel komen.
Mag ik vragen waar dat bedrag en die meter op gebasseerd zijn ?
Op het geld wat er nu binnen is en wat er nog moet binnen komen voor busje enz
Meer info op: www.wijlopenvoorrob.nl
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_77001353
Doe normaal.

Natuurlijk is het kut dat iemand invalide raakt tijdens zijn werk, maar meneer Oostrom is echt niet de enige. Bovendien krijgt hij gewoon een uitkering, al moet 'ie daar wel belasting over betalen, en da's logisch. Dat moet iedereen. Ik zie niet helemaal in waarom voor die man een inzamelingsactie moet komen
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 19 januari 2010 @ 10:30:51 #8
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_77001384
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 10:30 schreef Mikkie het volgende:
Doe normaal.

Natuurlijk is het kut dat iemand invalide raakt tijdens zijn werk, maar meneer Oostrom is echt niet de enige. Bovendien krijgt hij gewoon een uitkering, al moet 'ie daar wel belasting over betalen, en da's logisch. Dat moet iedereen. Ik zie niet helemaal in waarom voor die man een inzamelingsactie moet komen
Omdat hij zijn leven heeft gegeven om iemand te redden, Rob is een held en verdient wat extra centjes
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  dinsdag 19 januari 2010 @ 10:32:31 #9
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_77001455
Hij krijgt geen rooie cent van me, het is op z´n zachts gezegd vervelend dat dit gebeurt is maar om daar nu geld aan af te staan, no way. Ik werk in de gezondheidszorg en zie dagelijk clienten die het ook zouden kunnen gebruiken maar het ook niet krijgen.

Daar vanaf gezien, hij heeft een uitkering en heeft zich aan de regels te houden net zoals iedereen die een uitkering krijgt...
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_77001472
Hij heeft het geld nodig om z'n huis aan te passen? Kan hij geen aanspraak maken op de gemeente?
Wat meer achtergrondinfo zou wel handig zijn.
pi_77025202
Topic kan weer open.
Wat mij betreft een goede zaak. Geldinzamelinsgtopic, ja zal best maar wel een met een goed verhaal. En met de trieste achtergrond dat die mannen en vrouwen bij de politie geen zak verdienen, en zich dus ook nooit kunnen indekken tegen dit soort risico's.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 20:34:13 #12
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_77025451
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 20:29 schreef iteejer het volgende:
Topic kan weer open.
Wat mij betreft een goede zaak. Geldinzamelinsgtopic, ja zal best maar wel een met een goed verhaal. En met de trieste achtergrond dat die mannen en vrouwen bij de politie geen zak verdienen, en zich dus ook nooit kunnen indekken tegen dit soort risico's.
En hoe zit dat dan met mensen die invalide raken door een ongeval in de wegenbouw, staalbouw of zwaar machinewerk? Net zo goed vaak lage lonen, net zo goed een risico dat ze aangereden worden door een ander of dat een machine niet functioneert. Of mensen die op de weg zitten voor hun werk (vertegenwoordiger, monteur etc.) en daar door een onoplettende ander een dwarslaesie gereden wordt? Die mensen kunnen zich er ook amper tegen indekken. Waar trek je de grens?

Ik bedoel, ik misgun het die knakker niet ofzo, maar ik vind wel dat er nogal een scène gemaakt wordt (door de media) terwijl dit jaarlijks tientallen, zo niet honderden mensen overkomt. Die raken allemaal arbeidsongeschikt, in meer of mindere mate invalide of overlijden zelfs. En die krijgen niets meer of minder dat dat Rob Oostrom nu krijgt.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 20:35:32 #13
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_77025513
pics van zijn zusje ?
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  Admin dinsdag 19 januari 2010 @ 20:39:52 #14
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_77025723
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 20:34 schreef Mikkie het volgende:

[..]

En hoe zit dat dan met mensen die invalide raken door een ongeval in de wegenbouw, staalbouw of zwaar machinewerk? Net zo goed vaak lage lonen, net zo goed een risico dat ze aangereden worden door een ander of dat een machine niet functioneert. Of mensen die op de weg zitten voor hun werk (vertegenwoordiger, monteur etc.) en daar door een onoplettende ander een dwarslaesie gereden wordt? Die mensen kunnen zich er ook amper tegen indekken. Waar trek je de grens?

Ik bedoel, ik misgun het die knakker niet ofzo, maar ik vind wel dat er nogal een scène gemaakt wordt (door de media) terwijl dit jaarlijks tientallen, zo niet honderden mensen overkomt. Die raken allemaal arbeidsongeschikt, in meer of mindere mate invalide of overlijden zelfs. En die krijgen niets meer of minder dat dat Rob Oostrom nu krijgt.
Die mogen gerust een eigen topic openen, klinkt hard, maar dit topic gaat over die Rob en niet over alle 87676 anderen.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_77025759
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 10:30 schreef Paul het volgende:

[..]

Omdat hij zijn leven heeft gegeven om iemand te redden, Rob is een held en verdient wat extra centjes
Ja, zo zijn er wel meer maar die laten ze ook gewoon afrotten, soms zelfs zonder uitkering. Welkom in Nederland.
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 19 januari 2010 @ 20:41:49 #16
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_77025818
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 20:40 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Ja, zo zijn er wel meer maar die laten ze ook gewoon afrotten, soms zelfs zonder uitkering. Welkom in Nederland.
Fok heet zo nu en dan acties voor asieldieren enz, en dit keer voor Rob, als het je niet bevalt geef je niets, als het je wel bevalt geef je hem een aantal euro's
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_77025920
Iedereen moet zelf weten wat hij doet, maar het argument 'een ander krijgt ook niks, dus hij ook niet' vind ik op zijn zachts gezegd van kleuterklas niveau..

Ik doe in ieder geval mee.
pi_77026062
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 20:41 schreef Paul het volgende:

[..]

Fok heet zo nu en dan acties voor asieldieren enz, en dit keer voor Rob, als het je niet bevalt geef je niets, als het je wel bevalt geef je hem een aantal euro's
Was misschien een beetje een lompe reactie van me. Komt door mn persoonlijke situatie.
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 19 januari 2010 @ 20:47:25 #19
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_77026086
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 20:46 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Was misschien een beetje een lompe reactie van me. Komt door mn persoonlijke situatie.
Geeft niet,ik laat me soms ook even gaan, kusje op je voorhoofd
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_77026117
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 20:47 schreef Paul het volgende:

[..]

Geeft niet,ik laat me soms ook even gaan, kusje op je voorhoofd
pi_77026124
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 20:40 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Ja, zo zijn er wel meer maar die laten ze ook gewoon afrotten, soms zelfs zonder uitkering. Welkom in Nederland.
Ja, is ook heel onterecht.
In een land dat gezien de welvaart, de technologie, de veiligheid een hemel had kunnen zijn mogen we best wel eens aandacht geven aan dit soort gevallen.
pi_77026232
Ik wil graag nog een mogelijkheid opperen:

http://steunrob.nl/?page_id=17

Daar staat een machtiging waarmee je maandelijks een bijdrage kan leveren. Zoveel als 1,- euro is al een heleboel wanneer maar genoeg mensen dat doen.

Die ga ik invullen in ieder geval
pi_77026401
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 20:48 schreef iteejer het volgende:

[..]

Ja, is ook heel onterecht.
In een land dat gezien de welvaart, de technologie, de veiligheid een hemel had kunnen zijn mogen we best wel eens aandacht geven aan dit soort gevallen.
Ja je zou het niet verwachten als je altijd netjes je belasting betaalt, premies afdraagt enz. maar het is wel zo. Ik maak het nu helaas mee met mijn vriend.
pi_77026885
Indien we een fok inzameling houden doe ik ook mee en geef ik zeker wel wat.

Eerlijk gezegd uit medelijden...
Die man red iemand en raakt daarbij voor het leven verlamd.. Dat is echt niet te vergelijken met een 'gewoon' arbeids ongeval.

Het beroep van agent uitoefenen was zijn passie en die is nu ...... vul zelf maar in
Blaze with the fire that is never extinguished
pi_77028117
Persoonlijk heb ik meer met dit "goede doel" dan wat er nu in Haiti gebeurt. Deze man heeft zoals 'ShizzleMyDizzle' zegt iemand zijn leven gered, en raakte daarbij ernstig gewond/ verlamd.

Ik doe mee!
pi_77028580
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 21:23 schreef Gutz het volgende:
Persoonlijk heb ik meer met dit "goede doel" dan wat er nu in Haiti gebeurt. Deze man heeft zoals 'ShizzleMyDizzle' zegt iemand zijn leven gered, en raakte daarbij ernstig gewond/ verlamd.

Ik doe mee!
Hmm ja. Hoe hard het ook klinkt, maar ook ik heb inderdaad meer met dit doel als met hetgeen wat in Haiti is gebeurd.
Blaze with the fire that is never extinguished
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 19 januari 2010 @ 21:31:37 #27
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_77028639
Oh jongens jaja dit wordt wat
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_77028750
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 21:31 schreef Paul het volgende:
Oh jongens jaja dit wordt wat
Nou, verzin 'ns een goeie actie dan...
Euro's is leuk, iets realiseren voor die man is leuker
  dinsdag 19 januari 2010 @ 21:35:10 #29
104871 remlof
Europees federalist
pi_77028853
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 21:31 schreef Paul het volgende:
Oh jongens jaja dit wordt wat
Succes met je actie Paul.
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 19 januari 2010 @ 21:37:33 #30
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_77028989
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 21:33 schreef Gutz het volgende:

[..]

Nou, verzin 'ns een goeie actie dan...
Euro's is leuk, iets realiseren voor die man is leuker
Nouja ik wou vragen of jullie geen leuk idee hadden
Want ik weet nog niet zo snel iets
Misschien moeten we maar weer hugs gaan uitdelen in Utrecht maar dan voor 2 euro per hug
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_77044193
Goed initiatief Paul! Misschien eens bij de grote FOK!bazen aankaarten, zodat er net zoiets als dat Madalief en Asielactie georganiseerd kan worden
When you're strange, faces come out of the rain.
Op woensdag 2 juni 2010 01:10 schreef Rucky het volgende: De verstandigste opmerking die ik in jaren op fok heb gelezen.
pi_77046043
Zet maar een actie op, ik lap wel
A man's got to do what a man's got to do.
pi_77046209
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 10:30 schreef Paul het volgende:
Rob is een held en verdient wat extra centjes
Ik ben ook een held en ik krijg ook niet zomaar geld van wildvreemden
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 20 januari 2010 @ 11:52:25 #34
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_77046242
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 10:54 schreef Pinkerton het volgende:
Goed initiatief Paul! Misschien eens bij de grote FOK!bazen aankaarten, zodat er net zoiets als dat Madalief en Asielactie georganiseerd kan worden
De fokcrew weet er al van, zie post Iteejer en Remlof
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 20 januari 2010 @ 11:52:41 #35
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_77046255
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 11:47 schreef MJay1 het volgende:
Zet maar een actie op, ik lap wel
Help dan met ideeën
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_77058375
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 11:52 schreef Paul het volgende:

[..]

Help dan met ideeën
Die heb ik niet, daarom betaal ik wel mee.
A man's got to do what a man's got to do.
pi_77062528
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 21:33 schreef Gutz het volgende:

[..]

Nou, verzin 'ns een goeie actie dan...
Euro's is leuk, iets realiseren voor die man is leuker
Een kaart waarmee hij de rest van zijn leven gratis met de trein kan. Is dat niet iets?
Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
pi_77062673
Goed initiatief.
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 20 januari 2010 @ 18:32:55 #39
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_77062798
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 18:29 schreef Tauchmeister het volgende:
Goed initiatief.
Je moet altijd je dorpsgenoten steunen
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_77063655
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 18:32 schreef Paul het volgende:

[..]

Je moet altijd je dorpsgenoten steunen
Hij woon nog niet eens in de buurt bij me, maar ik heb eigenlijk gewoon medelijden.

Heb niet zo veel met agenten, maar dit was (voor zover ik weet) geen typische KLPD flitsagent, maar een agent met passie voor zijn werk.
Blaze with the fire that is never extinguished
pi_77075325
Doen we niks?
pi_77075895
Lijkt me wel dat we iets gaan doen. FF Brainstormen
pi_77076056
Wat vindt Rob hier overigens zelf van?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_77076164
Wat heeft de dader eigenlijk voor straf gekregen? Mag hopen op vrijspraak en goede zorg, hij zal flink geschrokken zijn

Wat een land....
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_77076312
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 23:00 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wat heeft de dader eigenlijk voor straf gekregen? Mag hopen op vrijspraak en goede zorg, hij zal flink geschrokken zijn

Wat een land....
Vijftien jaar cel. Veel te weinig natuurlijk.
pi_77077052
toch triest dat dit soort acties gehouden moeten worden.

en ja er zullen wel meer mensen slecht behandeld worden maar dit is toch wel een dieptepunt

lijkt me voor rob ook niet fijn dat opeens wildvreemde mensen hem van geld moeten voorzien terwijl je zoiets van je werkgever (overheid) mag verwachten.
pi_77078723
Idee : misschien zorgen dat de familie een paar dagen weg kan (kleine vakantie) en dat de vrouw dat niet voor hem hoeft te zorgen (dus een verzorger mee) zodat heel het gezin tot rust komt en het gezellig heeft ?

voor de crew : zou het mogelijk zijn om een stichting via fok te openen voor dit soort gebeurtenissen en ook andere dingen natuurlijk.
zodat we meerdere mensen of dieren iets kunnen beloven?
want ik vind dit wel een leuk iniatief moet ik zeggen :
Y
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_77078976
Wat een vreselijk verhaal.

Ik ga ook eens kijken of ik wat kan missen.
pi_77080175
tvp, goed topic Paul.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 21 januari 2010 @ 00:19:55 #50
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_77080437
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 22:59 schreef Isabeau het volgende:
Wat vindt Rob hier overigens zelf van?
Geen idee heb al een paar dagen terug ze gemaild, maar ze reageren niet
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')