SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:17 schreef Pakspul het volgende:
Ik moest lachenIk begon me al zorgen te maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maak je maar geen zorgen hoor, ik ben nog stabiel genoeg om in te zien dat dit topic minstens vier kuttopicstickers moet krijgenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:19 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik begon me al zorgen te maken.
Hahaha, die is ook goed man !!!!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:33 schreef -AnneX- het volgende:
t is daar meer (new) kids ONDER het blok
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:33 schreef -AnneX- het volgende:
johquote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:33 schreef -AnneX- het volgende:
oeh.. heb je al een TR gedaan?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:35 schreef timmmmm het volgende:
Je beseft trouwens dat er voor dit soort topics al bans uitgedeeld zijn hè, TS?
Wacht even.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:33 schreef -AnneX- het volgende:
Nee. Bron?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:35 schreef timmmmm het volgende:
Je beseft trouwens dat er voor dit soort topics al bans uitgedeeld zijn hè, TS?
Nee hoor. Ik waarschuw mensen in dit topic alleen even dat de (nog) onsmakelijkere grappen beter achterwege gelaten kunnen worden. Bans zijn stom.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oeh.. heb je al een TR gedaan?
jij bent liev!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik waarschuw mensen in dit topic alleen even dat de (nog) onsmakelijkere grappen beter achterwege gelaten kunnen worden. Bans zijn stom.
TS had er meer aan gehad dat je hem 12 jaar geleden geholpen had. Toen stonden 4 mensen te kijken hoe hij zuurstof tekort had bij zijn geboorte.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik waarschuw mensen in dit topic alleen even dat de (nog) onsmakelijkere grappen beter achterwege gelaten kunnen worden. Bans zijn stom.
Ik ben 12 en wat is dat?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:42 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
TS had er meer aan gehad dat je hem 12 jaar geleden geholpen had. Toen stonden 4 mensen te kijken hoe hij zuurstof tekort had bij zijn geboorte.
Goeiiu gr4pp mèn !!!!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:42 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
TS had er meer aan gehad dat je hem 12 jaar geleden geholpen had. Toen stonden 4 mensen te kijken hoe hij zuurstof tekort had bij zijn geboorte.
Kalmpjes aanquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |