Zo interessant ben jequote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:13 schreef Nass het volgende:
Klacht: Ze woont tegenover me, en heeft me 3 jaar nie gesien
ok vt chil man hoop dt ze jelluek vint manquote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:17 schreef Nass het volgende:
[..]
ze chekte me wl altijd in bus, en war ik utistpte
ik hoop meer dt ze lkkr kut heftquote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:17 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
ok vt chil man hoop dt ze jelluek vint man
Gast als ze tegen over je woont dan stap ze bij de zelfde halte uit.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:17 schreef Nass het volgende:
[..]
ze chekte me wl altijd in bus, en war ik utistpte
mr msching ginge zuh vanaf straat nr ander plek utistippequote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:19 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Gast als ze tegen over je woont dan stap ze bij de zelfde halte uit.
misschien vind ze TS zo lelijk als de nacht dat het waard is om 5km extra te lopen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:20 schreef alwaysedo het volgende:
[..]
mr msching ginge zuh vanaf straat nr ander plek utistippe
vingers zijn master. erin da teltquote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:20 schreef GroetenUitBrabant het volgende:
haha da altijt kut as iemand ju niet meer kent man
heb self ook zon wijf die denk dat ze me niet meer kan terwijl we egt al vaak hebben gezoent enzo vorige keer zelf nog vingers
ja psies kzij nog wt doe hur hl fnurl mn :Squote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:21 schreef Nass het volgende:
jonge wts mis met julie, ga tog emigrere :S
Als jij iemand met vingers zoent zal ze je nog wel kennen ja, maar volgens mij schaamt ze zich gewoon voor jouquote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:20 schreef GroetenUitBrabant het volgende:
haha da altijt kut as iemand ju niet meer kent man
heb self ook zon wijf die denk dat ze me niet meer kan terwijl we egt al vaak hebben gezoent enzo vorige keer zelf nog vingers
jonge pyp myquote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:22 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]
Jongens deze boy uit Apeldoorn je weet zelf, gaat vanavond ballen.
Wat een sneue zaadhaas.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:22 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]
Jongens deze boy uit Apeldoorn je weet zelf, gaat vanavond ballen.
nou snap ik het, je gaat uit met haar om dicht bij haar broer te komen...quote:
even gecorrigeerd voor jequote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:28 schreef zovty het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk, ben je wel eens een vieze echte kut tegengekomen?
quote:
Denk dat hij eerder lid is van de "Orde van de Bruine Ster"quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:30 schreef zovty het volgende:
[..]
Zo'n hosselkoning als TS heeft natuurlijk wekelijks een verse.
Leuk voor je.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:41 schreef Nass het volgende:
Oke, ik heb weer eens kunnen lachen, zwakbegaafden
Kan je dit ook onderbouwen met enig bewijs? Geloof er namelijk niet veel van.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:41 schreef Nass het volgende:
Oke, ik heb weer eens kunnen lachen, zwakbegaafden
En die foto van mij is nogal oud, weet nog goed hoe onlinehoertjes daarop geilden![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |