oneensquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:09 schreef Rookert het volgende:
VWO > HAVO
Om met een pittige stelling te beginnen
Dat kapsel op 0:19 vind jij mooi?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je hebt mensen bij wie het staat en mensen bij wie het niet staat.
Een topic of 100 maarquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:10 schreef Ayca het volgende:
We zijn nu nog veel verder terug in de tijd gegaan...
O, die, nee!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat kapsel op 0:19 vind jij mooi?
eensquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:09 schreef Rookert het volgende:
VWO > HAVO
Om met een pittige stelling te beginnen
Jouw school is niet representatief volgens mij, ik ken 2 scholen waar het VWO beter is en jij maar 1 waar het minder isquote:
Jôh, zeyt'ie!...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ging dit keer serieus per ongeluk.
Mijn school is fucknig cool en representatief. ik represent m'n scorroooquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:12 schreef Rookert het volgende:
[..]
Jouw school is niet representatief volgens mij, ik ken 2 scholen waar het VWO beter is en jij maar 1 waar het minder is
Scherp.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:13 schreef Ayca het volgende:
VWO is groter dan havo
Groter in wat Rookert?
Jajaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
VWO is toch Gymnasium?
VWO : atheneum en gymnasium...
Ik volg je even nietquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:13 schreef Ayca het volgende:
VWO is groter dan havo
Groter in wat Rookert?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 75% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2010 00:19:46 ]![]()
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:19 schreef TheMagnificent het volgende:
Atheneum is wel bazer (of baziger) moet ik zeggen.![]()
Ik ben een pure Turk.![]()
ja hoor, wat hebben jullie dan meerquote:
atheneum is sws wel toffer. gymnasium lijkt zo stuud, nerde brilletje
mundus vult decipi![]()
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:17 schreef Ayca het volgende:
Mensen die dat denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stomme gymnasiasten met hun spoilers!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mundus vult decipi![]()
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:20 schreef Gratau het volgende:
[..]
ja hoor, wat hebben jullie dan meer
Het gymnasium in onze stad leek wel een school voor hekserij en hocus-pocus met al die emo's en gothics.![]()
hoe moet ze het anders zien? dat teken betekent toch groter dan en zij vraagt waar groter in?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:21 schreef Rookert het volgende:
[..]
![]()
Ik mag toch aannemen dat je dit niet gaat zien in de wiskundige context![]()
Maar wel scherp hoor
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:20 schreef Gratau het volgende:
[..]
ja hoor, wat hebben jullie dan meer
![]()
Alsof 1 taal verschil uitmaakt, frans of duits is echt niet makkelijker dan Latijn of Grieks hoor![]()
![]()
drm, die ayca mot nie zo tof doen!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:22 schreef Rookert het volgende:
[..]
![]()
Alsof 1 taal verschil uitmaakt, frans of duits is echt niet makkelijker dan Latijn of Grieks hoor
mundus vult decipi![]()
* > * gebruik je sowieso niet met woorden, dus daar had ze het al niet moeten zien.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
hoe moet ze het anders zien? dat teken betekent toch groter dan en zij vraagt waar groter in?
En bovendien hoop ik dat ze niet precies zo dacht![]()
![]()
je brengt het zo grappig. volgens mij ben jij echt een raar persoon in het echt.quote:
oh zo begreep ik het ook.. hoe kan het anders?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
* > * gebruik je sowieso niet met woorden, dus daar had ze het al niet moeten zien.
En bovendien hoop ik dat ze niet precies zo dacht
JALOERSquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:24 schreef Rookert het volgende:
[..]
En vice versa![]()
Ik zou liever latijn of grieks doen dan frans of duits
ROOKERT IS JALOERS
ATHENEUMM
Eigenlijk dacht ik dus wel zoquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
* > * gebruik je sowieso niet met woorden, dus daar had ze het al niet moeten zien.
En bovendien hoop ik dat ze niet precies zo dacht
ik snapte wel wat je bedoelde, maar ik dacht groter dan?!
![]()
zwarte magie zeg ik je!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:22 schreef TheMagnificent het volgende:
Het gymnasium in onze stad leek wel een school voor hekserij en hocus-pocus met al die emo's en gothics.
mundus vult decipi![]()
Ah nee, je doet gymnasium geen eer aanquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:24 schreef Ayca het volgende:
[..]
Eigenlijk dacht ik dus wel zoik snapte wel wat je bedoelde, maar ik dacht groter dan?!
![]()
![]()
Neequote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
JALOERS
ROOKERT IS JALOERS
ATHENEUMM
![]()
![]()
Wtf?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:22 schreef TheMagnificent het volgende:
Het gymnasium in onze stad leek wel een school voor hekserij en hocus-pocus met al die emo's en gothics.
![]()
![]()
Bij ons deden ze havo of vmboquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:25 schreef Ayca het volgende:
Dat van die emo's klopt wel maar het is wel veel minder geworden in de afgelopen jaren.
![]()
![]()
Je had dan ook grieks moeten kiezen sukkelquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:26 schreef Ayca het volgende:
Oh en Duits is echt wel makkelijker dan Latijn.
![]()
![]()
Tja.. ik weet ook niet waarom maar het eerste jaar zat het vol met gothic'sLater zijn dat weer kakkers geworden, ach
![]()
![]()
Mensen van het atheneum zijn gewoon slimmer, kijk maar:
atheneum: TM, Gratau en ik
Gymnasium: Ayca en RookertIk ben een pure Turk.![]()
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:27 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je had dan ook grieks moeten kiezen sukkel
![]()
![]()
Ik heb Latijn.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:28 schreef Gratau het volgende:
που διαβάζουν αυτό το Μογγόλος
vertaal dan he!!!!!
![]()
![]()
met nadruk op TM en Gratauquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
Mensen van het atheneum zijn gewoon slimmer, kijk maar:
atheneum: TM, Gratau en ik
Gymnasium: Ayca en Rookert
mundus vult decipi![]()
poe vergeet ik altijdquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:28 schreef Gratau het volgende:
που διαβάζουν αυτό το Μογγόλος
vertaal dan he!!!!!
diabadzoen, nooit van gehoord
autos to mongolos: zelf een mongool?![]()
![]()
Aparte transformatie moet dat zijn geweestquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:28 schreef Ayca het volgende:
Tja.. ik weet ook niet waarom maar het eerste jaar zat het vol met gothic'sLater zijn dat weer kakkers geworden, ach
![]()
![]()
92% in ons jaarquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:30 schreef Ayca het volgende:
Wat is het slagingspercentage eigenlijk bij jullie school?
![]()
google translatequote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:30 schreef Rookert het volgende:
[..]
poe vergeet ik altijd
diabadzoen, nooit van gehoord
autos to mongolos: zelf een mongool?
mundus vult decipi![]()
Tsja.. kwam later nog zo'n jongen naar me toe en zei ja sorry dat ik toen zo raar tegen je deed enzoquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
Aparte transformatie moet dat zijn geweest
Waarschijnlijk zaten ze in een soort van fase ofzo
![]()
![]()
adem zegt:
wat is uurloon
Ebru zegt:
wat je krijgt voor per uur werk
adem zegt:
nee jou uurloon![]()
mundus vult decipi![]()
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:33 schreef Gratau het volgende:
adem zegt:
wat is uurloon
Ebru zegt:
wat je krijgt voor per uur werk
adem zegt:
nee jou uurloon![]()
.......quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
vanaf morgen gaan jullie me veel minder op fok zien, jammer he?
mundus vult decipi![]()
Knip de kabel van je computer door en koop een nieuwe na je tentamenweek.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
vanaf morgen gaan jullie me veel minder op fok zien, jammer he?
Ik meen het.![]()
emelim gitme nolur brakma biziquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
aglama adem, ik heb hier goed over nagedacht..![]()
mundus vult decipi![]()
Toetsweek is morgen afgelopen, maar kom voor een langere tijd minder. Moet me echt even op andere dingen concentreren.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Knip de kabel van je computer door en koop een nieuwe na je tentamenweek.
Ik meen het.
sana noluyoquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
gandirigci.. beni kandiramazsin..
mundus vult decipi![]()
Ik heb het even opgezocht.quote:
2004: 100%
2005: 98%
2006: 97%
2007: 96%
2008: 98%
2009: 97%
Het bewijs dat mijn school beter is.![]()
dat is wel hoog. ik zie altijd kwart van de laatste jarigen weer terug volgend jaarquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:41 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht.
Het bewijs dat mijn school beter is.
mundus vult decipi![]()
zo word jij ook.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:42 schreef Gratau het volgende:
[..]
dat is wel hoog. ik zie altijd kwart van de laatste jarigen weer terug volgend jaar
jammer echt jammer, zo'n uitspraak had ik niet van je verwacht. je hebt me veel pijn gedaanquote:
mundus vult decipi![]()
Er waren ook 90 kandidaten bij ons, meer kans op dropouts.. Maar goed, het blijft relatiefquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:41 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht.
Het bewijs dat mijn school beter is.![]()
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:45 schreef Gratau het volgende:
[..]
jammer echt jammer, zo'n uitspraak had ik niet van je verwacht. je hebt me veel pijn gedaan
Goedzoquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Toetsweek is morgen afgelopen, maar kom voor een langere tijd minder. Moet me echt even op andere dingen concentreren.![]()
![]()
90 vwo? waar gaat dit over?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:45 schreef Rookert het volgende:
[..]
Er waren ook 90 kandidaten bij ons, meer kans op dropouts.. Maar goed, het blijft relatief
ik moet nu gaan, ga jullie een langere tijd minder spreken, doe iedereen de groetjes van mij
en zeker ihvk..(niet vergeten!)
Sterkte meisje, het ga je goedquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik moet nu gaan, ga jullie een langere tijd minder spreken, doe iedereen de groetjes van mij
![]()
![]()
Dit is ook een kleine school hoor, totaal zo'n 750-800 leerlingenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:45 schreef Rookert het volgende:
[..]
Er waren ook 90 kandidaten bij ons, meer kans op dropouts.. Maar goed, het blijft relatief
![]()
![]()
1100 bij onsquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:48 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dit is ook een kleine school hoor, totaal zo'n 750-800 leerlingen![]()
![]()
ayca wist jij wel dat wij 2 hele(!) maanden verschillen van elkaar. als niemand ons meer wilt hier hebben we altijd elkaar nog, verenigd door het getal 19![]()
mundus vult decipi![]()
we bellen nog!!!!!!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
mundus vult decipi![]()
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:49 schreef Gratau het volgende:
ayca wist jij wel dat wij 2 hele(!) maanden verschillen van elkaar. als niemand ons meer wilt hier hebben we altijd elkaar nog, verenigd door het getal 19![]()
![]()
Dan vieren we samen onze verjaardag op de 19e van de 9de maand
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2010 00:52:00 ]![]()
Nee, er waren ook paupersquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:49 schreef Ayca het volgende:
Maar jij zat niet op een categoraal gymnasium toch?![]()
![]()
Tsja...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:56 schreef Ayca het volgende:
Tsja...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je twijfelde!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Twee vrouwen!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:58 schreef Ayca het volgende:
Borte is ernu ben ik niet alleen met Rookert
brr
Wat een nacht is dit![]()
![]()
Maak je maar geen zorgen. Ik bescherm je wel.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:58 schreef Ayca het volgende:
Borte is ernu ben ik niet alleen met Rookert
brr
![]()
![]()
quote:Helemaal niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:00 schreef Ayca het volgende:
[..]
Helemaal niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zal het lastig met jou communiceren zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:00 schreef Ayca het volgende:
[..]
Helemaal niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik klikte op ze allemaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zelfstandige vrouwenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maak je maar geen zorgen. Ik bescherm je wel.![]()
![]()
Inderdaad.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:01 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat zal het lastig met jou communiceren zijn
![]()
![]()
OMG DUMAN KOMT NAAR NL. OVER EEN MAAND. HET IS AL MAANDEN BEKEND MAAR IK KOM ER NU PAS ACHTER. FAAAAAAAAAAAL.![]()
Ik heb 'm maar alvast geopend in het jaarlijkse ESF-subforum...
Turkije met maNga naar het Songfestival![]()
Er is vast nog wel een kaartje te vinden, toch?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:41 schreef Bortecinem het volgende:
OMG DUMAN KOMT NAAR NL. OVER EEN MAAND. HET IS AL MAANDEN BEKEND MAAR IK KOM ER NU PAS ACHTER. FAAAAAAAAAAAL.
![]()
Ik hoop dat ik mijn oom kan overhalen om met mij mee te gaan, anders kan ik er ook niet heen (heb zelf geen rijbewijs).quote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Er is vast nog wel een kaartje te vinden, toch?
![]()
![]()
![]()
Met het OV? Ik woon 2.5 uur van Amsterdam af. Ik mag echt niet zo laat nog met het OV reizen, en al helemaal niet vanuit Amsterdam.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:53 schreef TheMagnificent het volgende:
Ga met OV dan.
Maar in je eentje gaan is natuurlijk ook weer zoiets.
![]()
![]()
Hmm, da's balen dan. Hopen dat je je oom kan overhalen dan.
Zulke groepen komen helaas altijd naar de grotere steden als A'dam en R'dam.![]()
Idem. Maar misschien dat een vriendin met rijbewijs mee kan.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:58 schreef TheMagnificent het volgende:
Hmm, da's balen dan. Hopen dat je je oom kan overhalen dan.
Zulke groepen komen helaas altijd naar de grotere steden als A'dam en R'dam.
![]()
En nu ga ik slapen. Trusten.![]()
![]()
Goedemorgen.
The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath![]()
Bilmi verwerft faam in de dagcijfers-topic.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:34 schreef PiRANiA het volgende:
Otis2.0
en die Bilmiyorem post ook vrij veel de laaste tijd.
En ik zie dit:... vandaag pas. Ik voel me zo levenloos.quote:Top 100 van zaterdag 16 januari 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 467 Myraela
002. 304 donthate
003. 268 justmattie
004. 225 GenusButeo
005. 222 Ayca
Realisatie is de eerste stap naar verandering.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:22 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Bilmi verwerft faam in de dagcijfers-topic.
En ik zie dit:
[..]
... vandaag pas. Ik voel me zo levenloos.
Goede morgen trouwens
|| Limbeckx YouTube kanaal || Limbeckx reviews ||
Mijn laatste Vape review: [Magma RDA clone (via ea-sigaret.nl)![]()
Dat zie ik wel weer als m'n colleges beginnen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:47 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Realisatie is de eerste stap naar verandering.
Goede morgen trouwens
Goedemorgen!The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Guten Morgen, Rauchert.quote:The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Oké, voortaan noem ik je Rauchert.quote:
Maar je vindt 'Rookert' wel poëtisch klinken, of zo?
O, da's niet zo leuk. In het Turks zeggen we: "her genç kızın başına gelir." Dat betekent zoiets als "dat overkomt iedereen wel eens."quote:The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:40 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Oké, voortaan noem ik je Rauchert.
Maar je vindt 'Rookert' wel poëtisch klinken, of zo?
![]()
Nee, ik heb die naam echt al 7 jaar ofzoVerbastering van een gamecharacter wat ik toen leuk vond
![]()
![]()
Goedemorgen! Hoe is het vandaag met je?quote:The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
In het Nederlands zeggen we "dat overkomt iedereen wel eens:quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:48 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
O, da's niet zo leuk. In het Turks zeggen we: "her genç kızın başına gelir." Dat betekent zoiets als "dat overkomt iedereen wel eens."
![]()
Ik dacht dat je met een mooie spreuk aankwam, maar je zei dus gewoon dat in het Turks![]()
![]()
Goed.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:48 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Goedemorgen! Hoe is het vandaag met je?
Beetje lichte spanning voor theorie straks.![]()
O, ik dacht dat je zo'n diehard roker was.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:48 schreef Rookert het volgende:
[..]
![]()
Nee, ik heb die naam echt al 7 jaar ofzoVerbastering van een gamecharacter wat ik toen leuk vond
Maar het is leuker als je het letterlijk vertaalt.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:48 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
O, da's niet zo leuk. In het Turks zeggen we: "her genç kızın başına gelir." Dat betekent zoiets als "dat overkomt iedereen wel eens."![]()
![]()
Gatverquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:49 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
O, ik dacht dat je zo'n diehard roker was.
![]()
Het klinkt beetje lame, maar ja, ik zit eraan vast![]()
![]()
Nee, niet letterlijk, maar wel ongeveer.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:49 schreef Rookert het volgende:
[..]
In het Nederlands zeggen we "dat overkomt iedereen wel eens:![]()
Ik dacht dat je met een mooie spreuk aankwam, maar je zei dus gewoon dat in het Turks
Arme jongen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:51 schreef Rookert het volgende:
[..]
Gatver![]()
Het klinkt beetje lame, maar ja, ik zit eraan vast
Nee, het is een prima username.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:50 schreef IHVK het volgende:
[..]
Maar het is leuker als je het letterlijk vertaalt.
Ik kan nog op tijd zijn voor economie, als ik over max 30 minuten wegga. Wel kut, want ik wou vanochtend veel werk doenquote:.
Cool story, Hansel.![]()
Behalve op zijn Duitsquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:55 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Arme jongen.Nee, het is een prima username.
![]()
Maar goed, wat is er nou wel goed op zijn Duits, behalve populatiecontrole![]()
![]()
quote:![]()
Ik moest serieus keihard lachen en ik ben op werk.![]()
Nee, Wik. Nee.Met je vertaalmachines.
Wtf is dat voor een taal?
Ik moet denken aan Bilmiyorem die met een wildvreemde Turkse opa in een bus ging zitten![]()
![]()
Ja, die Deutschers sind wirklich unheimlich.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:03 schreef Rookert het volgende:
[..]
Behalve op zijn Duits![]()
Maar goed, wat is er nou wel goed op zijn Duits, behalve populatiecontrole
Alleen twee woorden kloppen uit die hele zin, mag je verder zelf uitvogelen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:06 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik dacht al even "", die Turkse spreekwoorden....
_!
Prima. Ik ben op werk, even niet productief aan het zijn. Ik heb een volle werkweek, trouwens. Tough luck huh.quote:
Mijn dag begint al kut.
Het enige positieve aan vandaag is het feit dat ik wekenlang niet zo lekker heb geslapen!Cool story, Hansel.![]()
Moet je maar Turks leren dan.quote:The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Mijn colleges beginnen in februari weer. Tot die tijd even wat bijverdienen, jwz.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:11 schreef wikwakka2 het volgende:
Genus, hoe combineer jij je studie en fulltime baand an?
Als de colleges weer beginnen, ga ik weer twee dagen werken. En overigens ook maar twee dagen college, dus ik heb een driedaags weekend.
...quote:
Ik heb standaard een dag per week vrij, dus sowieso drie dagen per week. Als ik het nu bekijk heb ik zelfs vijf dagen per weekvrij, gezien mijn falen om op de collegebanken te vershcijnenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:15 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Mijn colleges beginnen in februari weer. Tot die tijd even wat bijverdienen, jwz.
Als de colleges weer beginnen, ga ik weer twee dagen werken. En overigens ook maar twee dagen college, dus ik heb een driedaags weekend..
Maar wel apart dat je zo lang vrij hebt, of heb je net tentamens gehad?Cool story, Hansel.![]()
Ik dacht even dat je, net zoals TM steeds, een smiley van turksnl.net had gepakt, deze kende ik nog nietquote:.
Cool story, Hansel.![]()
Wat voor werk deed je ook alweer?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:15 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Mijn colleges beginnen in februari weer. Tot die tijd even wat bijverdienen, jwz.
Als de colleges weer beginnen, ga ik weer twee dagen werken. En overigens ook maar twee dagen college, dus ik heb een driedaags weekend.
![]()
Succesquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:21 schreef IHVK het volgende:
Nou het was weer leuk.![]()
Maar ik ga ervandoor, mijn papiertje halen.
![]()
![]()
Nogal hequote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:21 schreef IHVK het volgende:
[..]
Iets wat ik ook wil doen, want er komt wel veel Fok!ken bij kijken.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb standaard een dag per week vrij, dus sowieso drie dagen per week. Als ik het nu bekijk heb ik zelfs vijf dagen per weekvrij, gezien mijn falen om op de collegebanken te vershcijnen.
Maar wel apart dat je zo lang vrij hebt, of heb je net tentamens gehad?
![]()
Ik moet wel naar de colleges. Het wordt strikt bijgehouden en dat kan makkelijk, want het hele jaar bestaat maar uit 20 studenten, of zo.
Ik had halverwege december twee tentamens en vorige week had ik er nog één en een deadline. Hier krijgen we dus in totaal twee maanden collegevrij voor.
O, er zijn ook nog de hertentamens, natuurlijk. Eind januari. Maar waarschijnlijk heb ik alles gehaald, dus dat scheelt wel weer.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Deze keer wél echt, hè!? Succes.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:21 schreef IHVK het volgende:
Maar ik ga ervandoor, mijn papiertje halen.Cool story, Hansel.![]()
Dat moet wel een luizenbaantje zijn, inderdaad. En gezien de hoeveeheid koffiepauzes die Genus zomaar mag nemen... De ultieme baanquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:21 schreef IHVK het volgende:
[..]
Iets wat ik ook wil doen, want er komt wel veel Fok!ken bij kijken..
Cool story, Hansel.![]()
Deze is nieuw. Leuk is ie, hè.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je, net zoals TM steeds, een smiley van turksnl.net had gepakt, deze kende ik nog niet.
![]()
Kwaliteitsmedewerker. Protocollen, procedures en shizzle. De leidinggevende is een vriendin van me, één en al lobby hier.
Ik werk verder wel goed, hoor.Ben vrij snel klaar met de taken en daarna is het vooral contact onderhouden met cliënten.
Maar ja, als je weinig colleges hebt is de drempel om ook echt te gaan wat minder hoog, en ik prefereer sowieso kleinschalige colleges, i.p.v. die massadingen die we hier hebben, dus zit het bij jou wel snor.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:22 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
![]()
Ik moet wel naar de colleges. Het wordt strikt bijgehouden en dat kan makkelijk, want het hele jaar bestaat maar uit 20 studenten, of zo.
Ik had halverwege december twee tentamens en vorige week had ik er nog één en een deadline. Hier krijgen we dus in totaal twee maanden collegevrij voor.
O, er zijn ook nog de hertentamens, natuurlijk. Eind januari. Maar waarschijnlijk heb ik alles gehaald, dus dat scheelt wel weer.Cool story, Hansel.![]()
Break a leg!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:21 schreef IHVK het volgende:
Maar ik ga ervandoor, mijn papiertje halen.
Je medefokkers?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:26 schreef GenusButeo het volgende:
Kwaliteitsmedewerker. Protocollen, procedures en shizzle. De leidinggevende is een vriendin van me, één en al lobby hier.
Ik werk verder wel goed, hoor.Ben vrij snel klaar met de taken en daarna is het vooral contact onderhouden met cliënten.
Cool story, Hansel.![]()
...quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Inderdaad, ik vind het prima zo. Ik heb het komend semester wel Wetenschapsfilosofie en dat is verplicht voor alle studenten van de hele faculteit. Ik weet niet hoe dat zit met de andere faculteiten. Het schijnt in ieder geval een kutcollege te zijn.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar ja, als je weinig colleges hebt is de drempel om ook echt te gaan wat minder hoog, en ik prefereer sowieso kleinschalige colleges, i.p.v. die massadingen die we hier hebben, dus zit het bij jou wel snor.
Één kutcollege, en jij klaagt al? Ik heb vijf vakken per trimester, daar zit meestal wel wat meer kuts tussenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:30 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vind het prima zo. Ik heb het komend semester wel Wetenschapsfilosofie en dat is verplicht voor alle studenten van de hele faculteit. Ik weet niet hoe dat zit met de andere faculteiten. Het schijnt in ieder geval een kutcollege te zijn..
Cool story, Hansel.![]()
quote:
Op zich geloof ik best dat iedereen hier psychosociale of psychiatrische issues heeft. Fok is in dat opzicht best relevant voor m'n werk.
Ik zit met maximaal 250 man ofzo in een zaal, best te overzien hoorquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:30 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vind het prima zo. Ik heb het komend semester wel Wetenschapsfilosofie en dat is verplicht voor alle studenten van de hele faculteit. Ik weet niet hoe dat zit met de andere faculteiten. Het schijnt in ieder geval een kutcollege te zijn.
![]()
Whehe, mijn hoogleraar staat op de 2e pagina van Metro vandaag zie ik net![]()
![]()
Oké. Ik zeg niks meer.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Één kutcollege, en jij klaagt al? Ik heb vijf vakken per trimester, daar zit meestal wel wat meer kuts tussen.
Ik ga lunchen trouwens, want ik heb het afgelopen uur zó hard gewerkt. Dat heb ik wel verdiend!
Even uitrusten en praten met met mensen he, zo achter je computer kom je niet in contact met anderenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:35 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Oké. Ik zeg niks meer.
Ik ga lunchen trouwens, want ik heb het afgelopen uur zó hard gewerkt. Dat heb ik wel verdiend!
![]()
![]()
Laat hem ook z'n daily fix aan sociaal contact krijgenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:36 schreef Rookert het volgende:
[..]
Even uitrusten en praten met met mensen he, zo achter je computer kom je niet in contact met anderen.
Cool story, Hansel.![]()
Mijn moeder en mijn zus, ja. 1/3e dusquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:41 schreef Rookert het volgende:
Wik, zit je familie nu gewoon in Assen of niet?.
Cool story, Hansel.![]()
Ah okquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mijn moeder en mijn zus, ja. 1/3e dus.
![]()
Je zus studeert ook nog of niet?![]()
Yepquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:08 schreef Rookert het volgende:
Goedemiddag![]()
Meid wat heeeeeeeeeeerlijk
![]()
![]()
![]()
Ja, want Fokkers zijn geen echte mensen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:36 schreef Rookert het volgende:
[..]
Even uitrusten en praten met met mensen he, zo achter je computer kom je niet in contact met anderen
We're all robotsquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:14 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja, want Fokkers zijn geen echte mensen.
![]()
![]()
Hoop dat je je haar beter wast dan haarquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:23 schreef Julis het volgende:
[..]
Nee.
Ik ga het ongeveer zo laten knippen:
[ afbeelding ]
Maar ok, nice
Hoe is het nu dan?![]()
Lang en vormloos met een beetje krul (slagen) en een lange schuine pony.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:24 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hoop dat je je haar beter wast dan haarMaar ok, nice
Hoe is het nu dan?
![]()
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:24 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hoop dat je je haar beter wast dan haar zijMaar ok, nice
Hoe is het nu dan?
![]()
Maar leuk kapsel, ja.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Klinkt aantrekkelijkquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:26 schreef Julis het volgende:
[..]
Lang en vormloos met een beetje krul (slagen) en een lange schuine pony.
![]()
![]()
okquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:29 schreef Rookert het volgende:
[..]
Care, bovendien ging het over haar
Ja, echt een kuttorrent is dat. Heeft bij mij ook wel twee a drie dagen aangestaan, terwijl het normaal binnen een paar uurtjes klaar is.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:50 schreef Rookert het volgende:
Kill Bill Volume 2 doet er te langzaam over met downloadenCool story, Hansel.![]()
Laat je ook gelijk een boggel in je rug maken, zodat je net zoals haar kan staanquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:23 schreef Julis het volgende:
[..]
Nee.
Ik ga het ongeveer zo laten knippen:
[ afbeelding ]?
Cool story, Hansel.![]()
Hij doet nu 100 kb/s, maar gemiddeld hangt ie meer bij de 50quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, echt een kuttorrent is dat. Heeft bij mij ook wel twee a drie dagen aangestaan, terwijl het normaal binnen een paar uurtjes klaar is.
En heb al 4,8 GB geupload, straks komt Brein nog aan de deur
![]()
![]()
T҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̿̿̿̕̚̕̚͡ ̒̓̔̕̚o invoke the h҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̿̿̿̕̚̕̚͡ ̒̓̔̕̚ive-mind re҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̿̿̿̕̚̕̚͡ ̒̓̔̕̚presenting chaos. Invoking҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̿̿̿̕̚̕̚͡ ̒̓̔̕̚ the feeling of ch҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̿̿̿̕̚̕̚͡ ̒̓̔̕̚aos. With out ҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̿̿̿̕̚̕̚͡ ̒̓̔̕̚order.҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̿̿̿̕̚ ̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̿̿̿̚̕̕̚̕̚͡ ͡҉҉ ̕̚͡ ̒̓̔̕̚ The Nezperd҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̿̿̿̕̚̕̚͡ ̒̓̔̕̚ian hive-mind of chaos. Zalgo. He w҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̿̿̿̕̚̕̚͡ ̒̓̔̕̚ho Waits Behind ҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̿̿̿̕̚̕̚͡ ̒̓̔̕̚The Wall. ҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̿̿̿̕̚̕̚͡ ̒̓̔̕̚ ҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̿̿̿̕̚̕̚ ͡ ̒̓̔̕̚,
H҉̵̞̟̠̖̗̘Ȅ̐̑̒̚̕̚ IS C̒̓̔̿̿̿̕̚̚̕̚̕̚̕̚̕̚̕̚OMI҉̵̞̟̠̖̗̘NG > ͡҉҉ ̵̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̿̿̿̚ ҉ ҉҉̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑ ͡҉҉
H҉̵̞̟̠̖̗̘Ȅ̐̑̒̚̕̚ IS C̒̓̔̿̿̿̕̚̚̕̚̕̚̕̚̕̚̕̚OMI҉̵̞̟̠̖̗̘NG > ͡҉҉ ̵̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̿̿̿̚ ҉ ҉҉̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑ ͡҉҉
Z҉A҉L҉G҉O̚̕̚ Z҉A҉L҉G҉O̚̕̚ Z҉A҉L҉G҉O̚̕̚
---
What the hell.
Maar nu ga ik écht werken, heb net weer eens de keuken + de douche schoongemaakt, dus weinig zin, maar goed.
Cool story, Hansel.![]()
Oooouuuuuudddddquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:54 schreef GenusButeo het volgende:
T҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̿̿̿̕̚̕̚͡ ̒̓̔̕̚o invoke the h҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̿̿̿̕̚̕̚͡ ̒̓̔̕̚ive-mind re҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̿̿̿̕̚̕̚͡ ̒̓̔̕̚presenting chaos. Invoking҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̿̿̿̕̚̕̚͡ ̒̓̔̕̚ the feeling of ch҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̿̿̿̕̚̕̚͡ ̒̓̔̕̚aos. With out ҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̿̿̿̕̚̕̚͡ ̒̓̔̕̚order.҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̿̿̿̕̚ ̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̿̿̿̚̕̕̚̕̚͡ ͡҉҉ ̕̚͡ ̒̓̔̕̚ The Nezperd҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̿̿̿̕̚̕̚͡ ̒̓̔̕̚ian hive-mind of chaos. Zalgo. He w҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̿̿̿̕̚̕̚͡ ̒̓̔̕̚ho Waits Behind ҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̿̿̿̕̚̕̚͡ ̒̓̔̕̚The Wall. ҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̿̿̿̕̚̕̚͡ ̒̓̔̕̚ ҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̿̿̿̕̚̕̚ ͡ ̒̓̔̕̚,
Z҉A҉L҉G҉O̚̕̚ Z҉A҉L҉G҉O̚̕̚ Z҉A҉L҉G҉O̚̕̚
---
What the hell._!!!!!!!!!!!!!!!!1.
Cool story, Hansel.![]()
Vette film. Er komt kennelijk een Vol. 3, trouwens.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:50 schreef Rookert het volgende:
Kill Bill Volume 2 doet er te langzaam over met downloaden
Nou en, ik ben een newbie.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oooouuuuuuddddd_!!!!!!!!!!!!!!!!1.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Laat je ook gelijk een boggel bochel in je rug maken, zodat je net zoals haar kan staan?
![]()
![]()
Procrastinationquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:54 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar nu ga ik écht werken, heb net weer eens de keuken + de douche schoongemaakt, dus weinig zin, maar goed.
![]()
![]()
Nicequote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:55 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Vette film. Er komt kennelijk een Vol. 3, trouwens.
![]()
![]()
In 2014 wel.quote:
Hé, pop.quote:
Ach, zolang ie het maar niet verneuktquote:
Hoi Bortecinem, ga je nog naar je Duma?
Duma duma jeee, duma duma duma jee![]()
![]()
Hey Aal.quote:![]()
Kijk eens wat ik net op flickr heb gespot.
Damn. En het is niet eens een albino, wat zij/hij (het?) heeft nog wel een beetje pigment in haar haren.![]()
Jezus, ik wil die ouders weleens zienquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hey Aal.![]()
[ afbeelding ]
Damn. En het is niet eens een albino, wat zij/hij (het?) heeft nog wel een beetje pigment in haar haren.
![]()
![]()
Indeed.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:07 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ach, zolang ie het maar niet verneukt
Duma duma jeee, duma duma duma jee
Duman heten ze trouwens.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
DumaN met een N op het eind.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:07 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ach, zolang ie het maar niet verneukt
Duma duma jeee, duma duma duma jee
![]()
Als ik mijn oom kan overhalen wel.![]()
![]()
Er zijn veel meer van dit soort Turken in Mongolie te vinden, maar dit is wel heel erg extreem.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:09 schreef Rookert het volgende:
[..]
Jezus, ik wil die ouders weleens zien
![]()
![]()
Ach, ik had 80% goedquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
DumaN met een N op het eind.![]()
Als ik mijn oom kan overhalen wel.
![]()
Jij had toch een coole oom of niet?![]()
Uhu. Maar hij is nog maar 31, vandaar.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:11 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ach, ik had 80% goed![]()
Jij had toch een coole oom of niet?
![]()
![]()
Mongolisch is duidelijkquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Er zijn veel meer van dit soort Turken in Mongolie te vinden, maar dit is wel heel erg extreem.
![]()
![]()
Daarom jaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Uhu. Maar hij is nog maar 31, vandaar.
Bij mij zijn ze minstens in de 40
![]()
![]()
Omy. Kipchak?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hey Aal.![]()
[ afbeelding ]
Damn. En het is niet eens een albino, wat zij/hij (het?) heeft nog wel een beetje pigment in haar haren.
Echt geweldig dat je hier naar zoektquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, Tuvan.
Nog zo een:
[ afbeelding ]
Die gezichten zijn zo raar.
![]()
![]()
I won't, anders ga je nooit meer posten in US S&Gquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Niet spotten met mijn volk wil je.
![]()
![]()
http://pic100.picturetrai(...)113236/376578936.jpgquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:15 schreef Rookert het volgende:
[..]
Echt geweldig dat je hier naar zoekt
Beetje grote foto.![]()
Daar post ik sowieso nooit.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:15 schreef Rookert het volgende:
[..]
I won't, anders ga je nooit meer posten in US S&G
![]()
![]()
Damn, je kan die wangen gebruiken als sneeuwschuiverquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
http://pic100.picturetrai(...)113236/376578936.jpg
Beetje grote foto.
![]()
![]()
Maar ze is wel lief.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:16 schreef Rookert het volgende:
[..]
Damn, je kan die wangen gebruiken als sneeuwschuiver
![]()
Volgens mij zien alle Tuvan Turken er zo uit. Check dit:
http://pic100.picturetrai(...)113236/381440942.jpg![]()
Jochie lijkt op de baby hierquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar ze is wel lief.![]()
Volgens mij zien alle Tuvan Turken er zo uit. Check dit:
http://pic100.picturetrai(...)113236/381440942.jpg
![]()
Dat jochie is lang niet zo blond en heeft helemaal geen Aziatische trekjes in z'n gezicht.quote:![]()
Charleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey.![]()
Care, het is wel een held, check hem lachen danquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat jochie is lang niet zo blond en heeft helemaal geen Aziatische trekjes in z'n gezicht.![]()
Charleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey.
![]()
![]()
Idd. Charley rocks.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:21 schreef Rookert het volgende:
[..]
Care, het is wel een held, check hem lachen dan
Maar ik ga eten. Doei.![]()
![]()
Ik ook, Pizza Vegetale van Dr. Oetker. Echt een aanradarquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Idd. Charley rocks.
Maar ik ga eten. Doei.
![]()
![]()
Ik ga toevallig ook pizza eten. Haha. Smakelijk eten.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:24 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik ook, Pizza Vegetale van Dr. Oetker. Echt een aanradar
![]()
![]()
Dankje, eet smakelijkquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ga toevallig ook pizza eten. Haha. Smakelijk eten.
![]()
![]()
Ik voel het al, ben het 5e wiel aan de wagen hierquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:40 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand, schatje patatje?
![]()
![]()
Lees de vorige pagina maarquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:40 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand, schatje patatje?. Ik heb me drie uur verslapen
.
Cool story, Hansel.![]()
2,5 uur toch?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Lees de vorige pagina maar. Ik heb me drie uur verslapen
.
Niet overdrijven![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Lees de vorige pagina maar. Ik heb me drie uur verslapen
.
Hoezo, zo laat ging je niet slapen toch?
![]()
![]()
Nee, maar ik heb al wekenlang niet meer dan 8 uur per avond geslapen en vanochtend ging mijn wekker niet af, hij was uitgevallen of zoquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:45 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hoezo, zo laat ging je niet slapen toch?
.
Cool story, Hansel.![]()
Jij bent ook een schatje patatjequote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:42 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik voel het al, ben het 5e wiel aan de wagen hier
![]()
![]()
Schatje patatje. Mooie bijnaam, hoor, snoes/snoezepoes (valt ongeveer in dezelfde categoerie van ordinaire bijnamen, of niet
? ).
Cool story, Hansel.![]()
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb al wekenlang niet meer dan 8 uur per avond geslapen en vanochtend ging mijn wekker niet af, hij was uitgevallen of zo.
Bij mij is het ook al wekenlang gem. 6 uur
![]()
Gister had ik mij ook een uur verslapen, snooze![]()
![]()
Kijk je niet naar Phineas & Ferb?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:47 schreef wikwakka2 het volgende:
Schatje patatje. Mooie bijnaam, hoor, snoes/snoezepoes (valt ongeveer in dezelfde categoerie van ordinaire bijnamen, of niet
? ).
![]()
![]()
Damn, vette discussie op werk om niks.
er zijn honderd en vier dagen zomervakantie voor de school weer gaat beginnen maar het grootste probleem is waar we nu dus mee zitten is dat we iets moeten verzinnen
BIJVOORBEELD!
bouw een raket een mummie gaan slaan de eifeltorren op dingen bedenken die echt niet bestaan we stoppen een aap in het sop!!!
Over de golven gaan
De wetenschap verslaan
Op zoek naar frankensteins brein
(Phineas: Ow,daar dus)
Je ziet een dodo staan
Je brengt een verfje aan
En je plaagt je zus voor de gein
(Candace: Phineas!)
Zoals je ziet valt er niets te vervelen
Totdat de school weer begint
(Phineas: Kom op,Perry!)
Want hou je vast want Phineas & Ferb gaan samen door het lint
Dus hou je vast want Phineas & Ferb gaan samen door het lint!
(Candace: Maaam! Phineas & Ferb zijn een titelsong aan het maken!)![]()
wth, ayca, wat doe je
But just a vertical line with a dot underneath
Forum Opties Forumhop: Hop naar: