oneensquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:09 schreef Rookert het volgende:
VWO > HAVO
Om met een pittige stelling te beginnen
Dat kapsel op 0:19 vind jij mooi?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je hebt mensen bij wie het staat en mensen bij wie het niet staat.
Een topic of 100 maarquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:10 schreef Ayca het volgende:
We zijn nu nog veel verder terug in de tijd gegaan...
O, die, nee!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat kapsel op 0:19 vind jij mooi?
eensquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:09 schreef Rookert het volgende:
VWO > HAVO
Om met een pittige stelling te beginnen
Jouw school is niet representatief volgens mij, ik ken 2 scholen waar het VWO beter is en jij maar 1 waar het minder isquote:
Jôh, zeyt'ie!...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ging dit keer serieus per ongeluk.
Mijn school is fucknig cool en representatief. ik represent m'n scorroooquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:12 schreef Rookert het volgende:
[..]
Jouw school is niet representatief volgens mij, ik ken 2 scholen waar het VWO beter is en jij maar 1 waar het minder is
Scherp.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:13 schreef Ayca het volgende:
VWO is groter dan havo
Groter in wat Rookert?
Jajaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
VWO is toch Gymnasium?
VWO : atheneum en gymnasium...
Ik volg je even nietquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:13 schreef Ayca het volgende:
VWO is groter dan havo
Groter in wat Rookert?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 75% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2010 00:19:46 ]![]()
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:19 schreef TheMagnificent het volgende:
Atheneum is wel bazer (of baziger) moet ik zeggen.![]()
Ik ben een pure Turk.![]()
ja hoor, wat hebben jullie dan meerquote:
atheneum is sws wel toffer. gymnasium lijkt zo stuud, nerde brilletje
mundus vult decipi![]()
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:17 schreef Ayca het volgende:
Mensen die dat denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stomme gymnasiasten met hun spoilers!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mundus vult decipi![]()
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:20 schreef Gratau het volgende:
[..]
ja hoor, wat hebben jullie dan meer
Het gymnasium in onze stad leek wel een school voor hekserij en hocus-pocus met al die emo's en gothics.![]()
hoe moet ze het anders zien? dat teken betekent toch groter dan en zij vraagt waar groter in?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:21 schreef Rookert het volgende:
[..]
![]()
Ik mag toch aannemen dat je dit niet gaat zien in de wiskundige context![]()
Maar wel scherp hoor
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:20 schreef Gratau het volgende:
[..]
ja hoor, wat hebben jullie dan meer
![]()
Alsof 1 taal verschil uitmaakt, frans of duits is echt niet makkelijker dan Latijn of Grieks hoor![]()
![]()
drm, die ayca mot nie zo tof doen!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:22 schreef Rookert het volgende:
[..]
![]()
Alsof 1 taal verschil uitmaakt, frans of duits is echt niet makkelijker dan Latijn of Grieks hoor
mundus vult decipi![]()
* > * gebruik je sowieso niet met woorden, dus daar had ze het al niet moeten zien.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
hoe moet ze het anders zien? dat teken betekent toch groter dan en zij vraagt waar groter in?
En bovendien hoop ik dat ze niet precies zo dacht![]()
![]()
je brengt het zo grappig. volgens mij ben jij echt een raar persoon in het echt.quote:
Ik ben een pure Turk.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: