quote:
Mijn wereldbeeld, wat doe jequote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:00 schreef Elmostyle het volgende:
En we gaan weer verder
De kontanalyse hebben we al gehad, we gaan over naar de tietenanalysesIs de deskunde Suusje weer aanwezig
?
Kheb ff een willekeurig plaatje gepakt voor onderzoek
[ afbeelding ]
Ik zocht op 'tieten' en koos een willekeurig plaatje van de eerste paginaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:07 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Mijn wereldbeeld, wat doe je
Dat noem ik geen 'willekeurig' plaatje
Tevens Volgpost Pumpkinsoept
quote:Op zondag 17 januari 2010 12:10 schreef SuperwormJim het volgende:
En nu kappen met dit soort topics. De volgende worden genote.
Google mss? Die laat de meest relevante tieten als eerste zien. Daar is niets willekeurigs aanquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:09 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Ik zocht op 'tieten' en koos een willekeurig plaatje van de eerste pagina
Naahjquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:11 schreef DumDaDum het volgende:
En nog dit:
[..]
@TS
SuperwormJim zoekt je
Hahaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:12 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Google mss? Die laat de meest relevante tieten als eerste zien. Daar is niets willekeurigs aan
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:22 schreef Suusje-V het volgende:
Tietenpic is géén, ik herhaal géén, photoshop!
/Suusje-V
Naja deel 8 was ook al na de waarschuwing, dit is dus al het 4e topic na de waarschuwingquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:14 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
NaahjIk ben niet de volgende, dit was het topic na SuperwormJim's post:
pumpkinsoup #9
Dit pas het 2e topic daarnaIMA SAFE
[..]
HahaDaar had ik niet bij nagedacht
Logisch
HEquote:
Ah okequote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:33 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
Naja deel 8 was ook al na de waarschuwing, dit is dus al het 4e topic na de waarschuwing
Deel 8 9 en 10 zijn iig genote vanochtend met weer een waarschuwing
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie hem dichtgooit maakt een nieuwe aanquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:33 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
Naja deel 8 was ook al na de waarschuwing, dit is dus al het 4e topic na de waarschuwing
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:36 schreef Myraela het volgende:
Sorry Elmo.![]()
Maar echt een kuttopic.Aah dan is 't goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar 't is geen kuttopic
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:37 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Wie hem dichtgooit maakt een nieuwe aan
Stoelendanstopic't gaat alleen nog niet zo heel snel
![]()
Wacht maar tot de nachtbagger-posse het topic heeft gespotquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:39 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Aah dan is 't goed
[..]'t gaat alleen nog niet zo heel snel
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:36 schreef Myraela het volgende:
Sorry Elmo.![]()
Maar echt een kuttopic.Het is hier anders wel heel gezellig elke nachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar's je bro?
RAH RAH
Feitquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:40 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Wacht maar tot de nachtbagger-posse het topic heeft gespot
Ik ben blij dat ik 2 dagen praktisch geen internet had!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:33 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
Hoiquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:41 schreef Lotte. het volgende:
[..]
Beetje lief gedag zeggen mag ook niet meer zeker
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:42 schreef Myraela het volgende:
Toch zal ik je topic liefdevol volbaggeren hoor.
Is wel beter voor je nachtrust idd :p Die drie topics zijn er ook in 1 nacht doorheen geragtquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:40 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik 2 dagen praktisch geen internet had!
Haaiquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:41 schreef Lotte. het volgende:
[..]
Beetje lief gedag zeggen mag ook niet meer zeker
Wat een lelijk onderbroekje!quote:
Haaalloooquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:43 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
Is wel beter voor je nachtrust idd :p Die drie topics zijn er ook in 1 nacht doorheen geragt
[..]
Haai
Oh. Tof. Een foto met tieten. Oude bekende tieten.quote:
Zoals ik al aangaf, willekeurige afbeelding.. Nuttige bijdragequote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oh. Tof. Een foto met tieten. Oude bekende tieten.
En nu mijn bijdrage:
[ afbeelding ]
quote:
Lose the pants!quote:
zij is bahquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:51 schreef Brainfish het volgende:
[ afbeelding ]
Ieh, die aderen.![]()
Verder do want.
Neem dan iemand van je eigen leeftijd...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:51 schreef Brainfish het volgende:
[ afbeelding ]
Ieh, die aderen.![]()
Verder do want.
hmmquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Neem dan iemand van je eigen leeftijd...
[ afbeelding ]
iddquote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:08 schreef D3ft0n3 het volgende:
Zwaar rustig hier, maarja het is dan ook nog maar 1 uur
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:51 schreef Brainfish het volgende:
[ afbeelding ]
Ieh, die aderen.![]()
Verder do want.
Borsten zijn gezellig. Ik krijg altijd het gevoel dat ze tegen me praten als ze schudden.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:10 schreef Lotte. het volgende:
Ik zit klaar voor de gezelligheid, maar ik raak een beetje ongezellig van al die ongezellige borstjes en halfgeile jongetjes op maandagavond.
Nou even een poging tot gezelligheid danquote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:10 schreef Lotte. het volgende:
Ik zit klaar voor de gezelligheid, maar ik raak een beetje ongezellig van al die ongezellige borstjes en halfgeile jongetjes op maandagavond.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:12 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Borsten billen zijn gezellig. Ik krijg altijd het gevoel dat ze tegen me praten als ze schudden.
Borsten van bovenstaande meisjes kunnen niet schudden OF schudden zo gezellig dat ze volgend jaar ter hoogte van hun knieen hangenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:12 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Borsten zijn gezellig. Ik krijg altijd het gevoel dat ze tegen me praten als ze schudden.
Ik kan me wel in je woorden vinden. Post eens wat voorbeelden.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:14 schreef Lotte. het volgende:
[..]
Borsten van bovenstaande meisjes kunnen niet schudden OF schudden zo gezellig dat ze volgend jaar ter hoogte van hun knieen hangenBeetje leuke pronte borstjes (t/m cup D/E) is niet erg, maar deze vind ik helemaal niet mooi. Goed, ben dan ook een meisje he.
Hoi Lotte.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:10 schreef Lotte. het volgende:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:17 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Ik kan me wel in je woorden vinden. Post eens wat voorbeelden.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:19 schreef Lotte. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet per se de meisjes, wel de borstjes. Kon zo gauw niets beters vinden :p Zal nog even verder zoeken.
Alleen die vooraan. Zei toch dat ik zo gauw niks beters kon vinden. Ben een meisje he.quote:
zoals?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:21 schreef Lotte. het volgende:
[..]
Alleen die vooraan. Zei toch dat ik zo gauw niks beters kon vinden. Ben een meisje he.
En ja ik heb hobbies :e
Zoaaaaals s nachts lang wakker blijven, ubuntu tweaken, al heb ik even geen zin om me daarin te verdiepen, slapen (bij voorkeur s ochtends vroeg), beetje rondhobbelen op internet, kijken naar echte meisjes op straat en gamen. Geen WoW. Oh en de liefde (vooral het lief zijn)quote:
Huh maar heb je dan nog wel tijd om joints te rokenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:25 schreef Lotte. het volgende:
[..]
Zoaaaaals s nachts lang wakker blijven, ubuntu tweaken, al heb ik even geen zin om me daarin te verdiepen, slapen (bij voorkeur s ochtends vroeg), beetje rondhobbelen op internet, kijken naar echte meisjes op straat en gamen. Geen WoW. Oh en de liefde (vooral het lief zijn)
Dat doe ik niet, daar val ik van in slaap.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:27 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Huh maar heb je dan nog wel tijd om joints te roken
Wou net zeggen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:26 schreef Lotte. het volgende:
Ik vergeet gewoon de allergrootste hobby
MUZIEK!
En zo hoort 't!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:28 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
Wou net zeggen.
Goede muziek ook vooralYour musical compatibility with Blankwavearcade is nog steeds Very High
nu heb ik een alleen nog maar een romp en een hoofd.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:26 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
* SolidasRock grist snel 1 been van choclat af en rent weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |