SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
SPOILER: Je bent gewaarschuwd!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
quote:Op zondag 17 januari 2010 01:19 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ohnee, hou op. Ik begin weer te klikken
Dat is een ander die jij bedoeld.quote:Op zondag 17 januari 2010 01:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij een Turk? Of begon je oude nick met een E?
Jij moet naar bed want jij bent 12quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 januari 2010 01:21 schreef choclat het volgende:HOU EES OP MET SPOILERENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Serieus? Is het niet zijn nick voor zijn vorige?quote:Op zondag 17 januari 2010 01:20 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Dat is een ander die jij bedoeld.
nee met een fquote:Op zondag 17 januari 2010 01:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij een Turk? Of begon je oude nick met een E?
Ja, fnogwatkyd. Dat weet ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!![]()
Nopee, is een anderquote:Op zondag 17 januari 2010 01:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Serieus? Is het niet zijn nick voor zijn vorige?
![]()
quote:Op zondag 17 januari 2010 01:23 schreef Pixie. het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij is Pixie. verliefd.Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch![]()
Grapje weet je tochquote:
Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!![]()
Nee ik plaag haar graag met de spoilersquote:
Ja, je hebt gelijk. Echte namen komen ook niet overeen.quote:
My bad. Ik wist niet dat choclat een Turk was. Leerzaam topic.![]()
SC'ze?quote:Op zondag 17 januari 2010 01:25 schreef zoekjewat het volgende:
goedemorgenen ik ga weer slapen SC'ze iedreen
Dat was HEULMAAL niet de bedoeling van mij
Maar oke vooruit gooi het er allemaal maar uit op deze zaterdag avond fokkertjes van mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
quote:Op zondag 17 januari 2010 01:26 schreef Pixie. het volgende:
[..]
SC'ze?
Dat was HEULMAAL niet de bedoeling van mij
Maar oke vooruit gooi het er allemaal maar uit op deze zaterdag avond fokkertjes van mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HEUL IRRITANTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja nu stop ik ook voor altijd en voor eeuwigquote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 01:27 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Ja nu stop ik ook voor altijd en voor eeuwig
![]()
ik ga zo slapen hoor![]()
![]()
quote:Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Ik lurkte in jou fobo vandaagquote:
Wat vinden jullie hiervan?![]()
![]()
http://images.4chan.org/s/src/1263683459589.jpg
http://images.4chan.org/s/src/1263688142080.jpg
Zo dan maarOpzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
mooie kruisjesquote:Op zondag 17 januari 2010 01:35 schreef Pixie. het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hotlinken vanaf 4chan, fail![]()
![]()
Kutquote:Op zondag 17 januari 2010 01:35 schreef TwyLight het volgende:
[..]
mooie kruisjes
hotlinken vanaf 4chan, fail
Vorige keer toen ik die link postte kreeg ik een banquote:
Nee dank jequote:Op zondag 17 januari 2010 01:35 schreef Pixie. het volgende:
![]()
http://images.4chan.org/s/src/1263683459589.jpg
http://images.4chan.org/s/src/1263688142080.jpg
Zo dan maar![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 17 januari 2010 01:42 schreef naatje_1 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Is dat haar ?quote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 01:43 schreef SolidasRock het volgende:
Dat was smerig ja... Heeft iemand van jullie de fokmongool Paul gezien? Ik zoek hem
Paul is er niet meer
Naar het schijnt een populaire FOK! user. Dat dat niet veel betekenis heeft, moge bekend zijn.quote:Op zondag 17 januari 2010 01:40 schreef Desunoto het volgende:
Vanwaar deze Pumpkinsoup topics telkens eigenlijk?
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'![]()
Nee k weet niet ik lul maar watquote:
Hij is iig niet op msnOpzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
je hebt die klapmongool op msn?quote:Op zondag 17 januari 2010 01:46 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Nee k weet niet ik lul maar wat
Hij is iig niet op msn![]()
quote:Op zondag 17 januari 2010 01:46 schreef naatje_1 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Paul zit ook niet 24/7 achter de PC.
Er zijn meer dingen in zijn leven zoals Jojoortje, voetbal, Jojoortje, Giel en de radio, Jojoortje, liedjes instuderen om te plaatsen op youtube, bier en Jojoortje.![]()
uhuquote:
De lol is er nooit geweest.quote:Op zondag 17 januari 2010 01:48 schreef choclat het volgende:
De lol is er wel een beetje af van die spoilers heA little knowledge is a dangerous thing.![]()
quote:Op zondag 17 januari 2010 01:48 schreef choclat het volgende:
De lol is er wel een beetje af van die spoilers hequote:Op zondag 17 januari 2010 01:48 schreef choclat het volgende:
De lol is er wel een beetje af van die spoilers hequote:Op zondag 17 januari 2010 01:48 schreef choclat het volgende:
De lol is er wel een beetje af van die spoilers he![]()
MOET JE VRAGENquote:![]()
![]()
![]()
OF HIJ VRAAGT HET AAN JOU![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 17 januari 2010 01:49 schreef JanPiraat het volgende:aah jij bent er ook weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 17 januari 2010 01:49 schreef JanPiraat het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 17 januari 2010 01:50 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ehhh....quote:Op zondag 17 januari 2010 01:46 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Nee k weet niet ik lul maar wat
Hij is iig niet op msn![]()
neequote:Op zondag 17 januari 2010 01:53 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ga es weg
als je weer lief kan doen mag je terugkomen![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Welke?quote:Op zondag 17 januari 2010 01:55 schreef choclat het volgende:
Weet je.. Deze snoepjes vullen niet echt
quote:Op zondag 17 januari 2010 01:54 schreef Pixie. het volgende:
[..]Nee niks laat maar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:quote:Op zondag 17 januari 2010 01:47 schreef Desunoto het volgende:
Paul zit ook niet 24/7 achter de PC.
Er zijn meer dingen in zijn leven zoals Jojoortje, voetbal, Jojoortje, Giel en de radio, Jojoortje, liedjes instuderen om te plaatsen op youtube, bier en Jojoortje.![]()
quote:Op zondag 17 januari 2010 01:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee niks laat maar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 17 januari 2010 01:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee niks laat maar...Oke ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
quote:Op zondag 17 januari 2010 02:00 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Oke ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ah, ik vraag het jullie wel gewoon. 2 jaar geleden, toen ik nog niet uitgekeken was op FOK, was hier een lief koetje dat moemoe heette. Ik kwam haar vaak snachts tegen, baggerend met die fokmongool.
Ik ben terug sinds december 2009 en nu vraag ik me af waar de mensen zijn die ik destijds kende. Een aantal ben ik FOKkend tegengekomen, een aantal niet, zoals moemoe.![]()
ga je ons verlaten?quote:Op zondag 17 januari 2010 02:01 schreef pumpkinsoup het volgende:
ik ga zo slapen![]()
![]()
moemoe fok't niet meer, laatste keer dat ze hier was om het nieuws over sebasser bekend te makenquote:Op zondag 17 januari 2010 02:02 schreef SolidasRock het volgende:
Ah, ik vraag het jullie wel gewoon. 2 jaar geleden, toen ik nog niet uitgekeken was op FOK, was hier een lief koetje dat moemoe heette. Ik kwam haar vaak snachts tegen, baggerend met die fokmongool.
Ik ben terug sinds december 2009 en nu vraag ik me af waar de mensen zijn die ik destijds kende. Een aantal ben ik FOKkend tegengekomen, een aantal niet, zoals moemoe.![]()
Ik ookquote:
Ik ga nu van Fok af want k ben aan het praten met een vriend jwz allez
Slaaplekker alvast allemaal![]()
Ik heb er hier nog een liggen, misschien werkt 'ie. hebben?quote:Op zondag 17 januari 2010 02:01 schreef TwyLight het volgende:
ik ben de afstandbedining kwijt van de tv![]()
proberen waardquote:Op zondag 17 januari 2010 02:03 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik heb er hier nog een liggen, misschien werkt 'ie. hebben?![]()
trustenquote:Op zondag 17 januari 2010 02:03 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Ik ook
Ik ga nu van Fok af want k ben aan het praten met een vriend jwz allez
Slaaplekker alvast allemaal![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 17 januari 2010 02:00 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Oke ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die naam zegt me wel wat ja, wat is er mee? En waarom fokt ze niet meer?quote:Op zondag 17 januari 2010 02:02 schreef TwyLight het volgende:
[..]
moemoe fok't niet meer, laatste keer dat ze hier was om het nieuws over sebasser bekend te maken![]()
auwquote:Op zondag 17 januari 2010 02:04 schreef Desunoto het volgende:
[..]
* Desunoto afstandsbediening naar buiten gooit
VANGEN![]()
twylight woont op straatquote:Op zondag 17 januari 2010 02:04 schreef Desunoto het volgende:
[..]
* Desunoto afstandsbediening naar buiten gooit
VANGEN![]()
![]()
pffft jeusus, 't toeristenseizoen is over en alleen nog maar bagger dj's in de discotheken, ontiegelijk veel mensen die stil stonden -_- jeusus kheb me nog niet vaak zo enorm verveeld
Gaan ze ineens Bad romance van Lady Gaga () mixen met david guetta, jeusus hoe slecht kan het zijn
oja: Hoi![]()
![]()
geen succes neem ik aan?quote:Op zondag 17 januari 2010 02:13 schreef Elmostyle het volgende:
pffft jeusus, 't toeristenseizoen is over en alleen nog maar bagger dj's in de discotheken, ontiegelijk veel mensen die stil stonden -_- jeusus kheb me nog niet vaak zo enorm verveeld
Gaan ze ineens Bad romance van Lady Gaga () mixen met david guetta, jeusus hoe slecht kan het zijn
oja: Hoi![]()
![]()
RA RA OOH LA LAquote:Op zondag 17 januari 2010 02:13 schreef Elmostyle het volgende:
oja: Hoi
![]()
Okquote:Op zondag 17 januari 2010 02:16 schreef TwyLight het volgende:
thanks, ma ik ging net wegff fam guy kijken
Ciao!
![]()
![]()
Die snap 'k dus nietquote:
jeusus ik loop continu op de holy war banner te klikken terwijl ik op de 'invoeren' knop wil drukken, aaaargh -_-![]()
Is er nog niet hoor.quote:Op zondag 17 januari 2010 02:16 schreef TwyLight het volgende:
thanks, ma ik ging net wegff fam guy kijken
![]()
quote:Op zondag 17 januari 2010 02:17 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Die snap 'k dus niet
jeusus ik loop continu op de holy war banner te klikken terwijl ik op de 'invoeren' knop wil drukken, aaaargh -_-
![]()
Owjquote:Nu snap ik 'm
'k kijk eigenlijk altijd op Familygoyonline enzoquote:Alleen de kwaliteit is dan niet altijd even denderend
![]()
Trustequote:Op zondag 17 januari 2010 02:28 schreef choclat het volgende:
Ik ga ook, trusteniedereen liefde jeweeet
![]()
![]()
JanPiraatquote:
Kben ook maar ff fam guy gaan kijken, en zometeen nog ff southpark ofzoik heb redelijk wat vodka7up op, en typen gaat minder goed
![]()
http://www.lettertempel.com/gedicht.asp?storyid=860quote:Op zondag 17 januari 2010 02:50 schreef JanPiraat het volgende:
in dat geval zal ik de discussie ff opladen met 1 woord : kroekroe
que?
It's fun to lose.
And to pretend.![]()
KIEKABOEquote:Op zondag 17 januari 2010 02:50 schreef JanPiraat het volgende:
in dat geval zal ik de discussie ff opladen met 1 woord : kroekroe![]()
You're fucked.quote:Op zondag 17 januari 2010 02:53 schreef JanPiraat het volgende:
oowjee Ome Bob zit achter de schoorsteen verstopten hij heeft weer een erectie
![]()
It's fun to lose.
And to pretend.![]()
Nou, nog niet eigenlijk. Pas als hij klaar is. Maar dat terzijde.quote:It's fun to lose.
And to pretend.![]()
pumpkinsoup haar pink in het lauwe water..
Dus die wordt morgen wakker met een grote flater..
Haar bedje volgeplast, van het plafond tot aan de kast....
De kamer stond geelblank en pumpkin rook geen stank...
Er was eens een pumpkin.. was eens een pimpkin
Die was heel viehiees.. was heel vies
Die had op zondagochtend.. had op zondagochtend
haar bedje volgepiest .. bedje volgepiest
en van je hela hele holala HEY![]()
Drink laxeermiddel.quote:Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch![]()
haha die is grappig, ik zo van ik voel geen flow en dan zeg jij van drink laxeermiddel van dan krijg je flow daarvan!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: