Zoek maar op: Groningen Stad #395quote:
Uit m'n moeder AHEHEHHAEHAEHAHHAHHquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu
Ja woon nu in nijmegen Toch niet sgr? Of is dat geen bijlmerquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zit daar op school.Bijlmert dan.
Jij hebt het steeds over je bijlmer.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:36 schreef donthate het volgende:
[..]
Ja woon nu in nijmegen Toch niet sgr? Of is dat geen bijlmer
Heb er maar 2jaar gewoond en ben geen echte bijlmert en de bijlmer is groot dus drm vraag ik hetquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jij hebt het steeds over je bijlmer.
Jo swa.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:38 schreef donthate het volgende:
[..]
Heb er maar 2jaar gewoond en ben geen echte bijlmert en de bijlmer is groot dus drm vraag ik het
Neen ben een negerquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:46 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
gewoon nee.
Je bent toch geen NEEger?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:53 schreef Paul het volgende:
Hee, jullie praten over mij![]()
Verkeerde account Danny..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:53 schreef Paul het volgende:
Hee, jullie praten over mij![]()
IK praat op MSN Tegen jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sinds wanneer heet jij Pixie op msn?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |