quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:59 schreef gifkwal het volgende:
Vroeger speelden we in de buurt onder andere met een Turks meisje dat IJsje heette. Zo noemde iedereen haar tenminste altijd, en ook als iemand aan haar vroeg hoe ze heette zei ze "ik heet IJsje". De eerste keer dacht ik nog "Hmm, vreemde naam" maar later werd het gewoon. Wel plaagden we haar soms en noemden we haar bijvoorbeeld Cornetto.
Heel wat jaren daarna drong het tot me door dat dat arme kind natuurlijk gewoon Aisha heette.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:59 schreef gifkwal het volgende:
Vroeger speelden we in de buurt onder andere met een Turks meisje dat IJsje heette. Zo noemde iedereen haar tenminste altijd, en ook als iemand aan haar vroeg hoe ze heette zei ze "ik heet IJsje". De eerste keer dacht ik nog "Hmm, vreemde naam" maar later werd het gewoon. Wel plaagden we haar soms en noemden we haar bijvoorbeeld Cornetto.
Heel wat jaren daarna drong het tot me door dat dat arme kind natuurlijk gewoon Aisha heette.
Je bent niet echt bij de tijd, he?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:04 schreef Fingon het volgende:
Ik ging vandaag weer even lekker socializen met mijn buurvrouw
''Het is toch 18 februari"
Oeh, dat is zuurquote:Op zondag 21 februari 2010 09:41 schreef robert842 het volgende:
Dat het deuntje dat op de achtergrond speelde bij Wolfenstein 3D het partij-lied was van Hitler in de 2de wereldoorlog![]()
* na het jarenlang als fluitdeuntje gebruikt te hebben
Ik ben blij, dat onze computer toen nog geen geluid kon afspelen...quote:Op zondag 21 februari 2010 09:41 schreef robert842 het volgende:
Dat het deuntje dat op de achtergrond speelde bij Wolfenstein 3D het partij-lied was van Hitler in de 2de wereldoorlog![]()
quote:Op zondag 21 februari 2010 13:15 schreef Frannhere het volgende:
Ik snapte vroeger niet dat Curacao bij Nederland hoorde... want je hoorde nooit op het nieuws iets over Curacao. Ik dacht dat het bij NL hoorde als een geheel land, en niet als een koloniesnap het nu nog niet helemaal trouwens
Dat meen je niet! Dat spel was echt geweldig.quote:Op zondag 21 februari 2010 09:41 schreef robert842 het volgende:
je bedoeld het horst wessel lied?quote:Op zondag 21 februari 2010 09:41 schreef robert842 het volgende:
Dat komt omdat in die biologieboeken het over de eerste dag van de menstruatiecyclus hebben..en die kan op eender welke dag vd maand vallen..quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:04 schreef Fingon het volgende:
Dat niet alle vrouwen (ongeveer) de eerste van de maand hun menstruatie hebben.
Hoe ik er achterkwam:
Ik ging vandaag weer even lekker socializen met mijn buurvrouw, en toen kwam zij haar kamer uit met een chagrijnig gezicht ->![]()
, dus ik vraag 'Wat is er aan de hand?'
en zij zegt zo: 'Ik haat het als ik moet menstrueren ->
![]()
Ik kijk eerst van huh wtf, ff rekenen ''Het is toch 18 februari, midden in de maand, dan KAN je toch helemaal niet menstrueren, dat doen alle vrouwen toch aan het begin van elke maan(d)?''
![]()
![]()
Zij natuurlijk zo van wtf![]()
natuurlijk niet alle vrouwen moeten ongeveer om de maand menstrueren maar niet allemaal aan het begin van de maand oen ._O-
.
Ik dus![]()
![]()
![]()
Kleine klacht: Ik ben door mijn biologieboeken helemaal geindoctrineerd met eerste van de maand omdat ze dat altijd als voorbeeld gebruikten en er nooit gezegd werd dat je ook midden in de maand kon menstrueren, en aangezien ik er als jongen nooit veel over heb nagedacht kwam dat ook niet in mezelf op.
Dit is wel erg hoor.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:04 schreef Fingon het volgende:
Dat niet alle vrouwen (ongeveer) de eerste van de maand hun menstruatie hebben.
Hoe ik er achterkwam:
Ik ging vandaag weer even lekker socializen met mijn buurvrouw, en toen kwam zij haar kamer uit met een chagrijnig gezicht ->![]()
, dus ik vraag 'Wat is er aan de hand?'
en zij zegt zo: 'Ik haat het als ik moet menstrueren ->
![]()
Ik kijk eerst van huh wtf, ff rekenen ''Het is toch 18 februari, midden in de maand, dan KAN je toch helemaal niet menstrueren, dat doen alle vrouwen toch aan het begin van elke maan(d)?''
![]()
![]()
Zij natuurlijk zo van wtf![]()
natuurlijk niet alle vrouwen moeten ongeveer om de maand menstrueren maar niet allemaal aan het begin van de maand oen ._O-
.
Ik dus![]()
![]()
![]()
Kleine klacht: Ik ben door mijn biologieboeken helemaal geindoctrineerd met eerste van de maand omdat ze dat altijd als voorbeeld gebruikten en er nooit gezegd werd dat je ook midden in de maand kon menstrueren, en aangezien ik er als jongen nooit veel over heb nagedacht kwam dat ook niet in mezelf op.
Haha same here!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:44 schreef v0lt026 het volgende:
Dat Bassie dronken was door pannenkoeken met calvados te eten in de Reis door Europa, afl Frankrijk. Vroeger maar niet begrepen waarom hij dubbel zag en zo vrolijk deed.
Dank je, ik zit nu de hele tijd het do re mi van de sound of music te neurien.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:28 schreef superworm het volgende:
Ik had er serieus nog nooit over nagedacht, maar een paar jaar geleden (ik was toen achttien ofzo) kwam ik er opeens achter, toen ik het nog eens luisterde, dat
DO A DEER A FEMALE DEER
RE A DROP OF GOLDEN SUN
Doe, ray, me, far... die dubbele betekenissen had ik gewoon nog nooit door gehad. Ik vond de lyrics al nooit ergens op slaan
Mijn wereld staat op zijn kop!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:57 schreef mien-moeke het volgende:
Brinta betekend BReakfast INstant TArwe.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:51 schreef trainfreak het volgende:
Dat ditnet geen aparte tv-zender is maar gewoon dit net.
[Aankondiging programma], u ziet het vanavond allemaal op dit net
Als variatie op dat thema, ik nam een "gat in je hoofd vallen" ook nogal letterlijk en dacht dan dat er echt een gat in je schedel zat waardoor je je hersenen kon zien enzo.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:56 schreef leRomein het volgende:
Ik dacht als klein kind dat als iemand zijn been of arm had gebroken, dat dan het betreffende ledemaat los van het lichaam was gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |