abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78239223
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 19:59 schreef gifkwal het volgende:
Vroeger speelden we in de buurt onder andere met een Turks meisje dat IJsje heette. Zo noemde iedereen haar tenminste altijd, en ook als iemand aan haar vroeg hoe ze heette zei ze "ik heet IJsje". De eerste keer dacht ik nog "Hmm, vreemde naam" maar later werd het gewoon. Wel plaagden we haar soms en noemden we haar bijvoorbeeld Cornetto.

Heel wat jaren daarna drong het tot me door dat dat arme kind natuurlijk gewoon Aisha heette.
  zaterdag 20 februari 2010 @ 23:45:44 #177
174659 Billy_Talent
stiekem mag alles
pi_78247319
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 19:59 schreef gifkwal het volgende:
Vroeger speelden we in de buurt onder andere met een Turks meisje dat IJsje heette. Zo noemde iedereen haar tenminste altijd, en ook als iemand aan haar vroeg hoe ze heette zei ze "ik heet IJsje". De eerste keer dacht ik nog "Hmm, vreemde naam" maar later werd het gewoon. Wel plaagden we haar soms en noemden we haar bijvoorbeeld Cornetto.

Heel wat jaren daarna drong het tot me door dat dat arme kind natuurlijk gewoon Aisha heette.

Ik had dat vroeger (blijkbaar) als kind ook. Ik dacht dat ik 'Neenee' heette. Maar dat kwam omdat m'n ouders altijd zeiden "Nee nee, niet doen"
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
pi_78249059
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 18:04 schreef Fingon het volgende:

Ik ging vandaag weer even lekker socializen met mijn buurvrouw

''Het is toch 18 februari"
Je bent niet echt bij de tijd, he?

De buurvrouw ook niet trouwens, want de meeste vrouwen menstrueren elke maand en niet óm de maand
Eeuwig vijfentwintig
pi_78256363
Dat het deuntje dat op de achtergrond speelde bij Wolfenstein 3D het partij-lied was van Hitler in de 2de wereldoorlog

* na het jarenlang als fluitdeuntje gebruikt te hebben
  zondag 21 februari 2010 @ 10:43:24 #180
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_78257010
quote:
Op zondag 21 februari 2010 09:41 schreef robert842 het volgende:
Dat het deuntje dat op de achtergrond speelde bij Wolfenstein 3D het partij-lied was van Hitler in de 2de wereldoorlog

Oeh, dat is zuur
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zondag 21 februari 2010 @ 12:40:16 #181
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_78259490
quote:

Ik ben blij, dat onze computer toen nog geen geluid kon afspelen...
pi_78260665
Ik snapte vroeger niet dat Curacao bij Nederland hoorde... want je hoorde nooit op het nieuws iets over Curacao. Ik dacht dat het bij NL hoorde als een geheel land, en niet als een kolonie snap het nu nog niet helemaal trouwens
  zondag 21 februari 2010 @ 13:27:38 #183
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_78261064
quote:
Op zondag 21 februari 2010 13:15 schreef Frannhere het volgende:
Ik snapte vroeger niet dat Curacao bij Nederland hoorde... want je hoorde nooit op het nieuws iets over Curacao. Ik dacht dat het bij NL hoorde als een geheel land, en niet als een kolonie snap het nu nog niet helemaal trouwens
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  zondag 21 februari 2010 @ 13:28:07 #184
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_78261087
quote:

Dat meen je niet! Dat spel was echt geweldig.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  † In Memoriam † zondag 21 februari 2010 @ 14:25:15 #185
187254 Giertje
lets all make believe
pi_78263265
quote:

je bedoeld het horst wessel lied?
wist ik ook niet
wel een epic spel trouwens
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
pi_78263669
quote:
Dat niet alle vrouwen (ongeveer) de eerste van de maand hun menstruatie hebben.

Hoe ik er achterkwam:

Ik ging vandaag weer even lekker socializen met mijn buurvrouw, en toen kwam zij haar kamer uit met een chagrijnig gezicht -> , dus ik vraag 'Wat is er aan de hand?' en zij zegt zo: 'Ik haat het als ik moet menstrueren ->
Ik kijk eerst van huh wtf , ff rekenen ''Het is toch 18 februari, midden in de maand, dan KAN je toch helemaal niet menstrueren, dat doen alle vrouwen toch aan het begin van elke maan(d)?''

Zij natuurlijk zo van wtf natuurlijk niet alle vrouwen moeten ongeveer om de maand menstrueren maar niet allemaal aan het begin van de maand oen ._O- .

Ik dus

Kleine klacht: Ik ben door mijn biologieboeken helemaal geindoctrineerd met eerste van de maand omdat ze dat altijd als voorbeeld gebruikten en er nooit gezegd werd dat je ook midden in de maand kon menstrueren, en aangezien ik er als jongen nooit veel over heb nagedacht kwam dat ook niet in mezelf op.
Dat komt omdat in die biologieboeken het over de eerste dag van de menstruatiecyclus hebben..en die kan op eender welke dag vd maand vallen..
  woensdag 24 februari 2010 @ 16:49:49 #187
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_78398480
quote:
Dat niet alle vrouwen (ongeveer) de eerste van de maand hun menstruatie hebben.

Hoe ik er achterkwam:

Ik ging vandaag weer even lekker socializen met mijn buurvrouw, en toen kwam zij haar kamer uit met een chagrijnig gezicht -> , dus ik vraag 'Wat is er aan de hand?' en zij zegt zo: 'Ik haat het als ik moet menstrueren ->
Ik kijk eerst van huh wtf , ff rekenen ''Het is toch 18 februari, midden in de maand, dan KAN je toch helemaal niet menstrueren, dat doen alle vrouwen toch aan het begin van elke maan(d)?''

Zij natuurlijk zo van wtf natuurlijk niet alle vrouwen moeten ongeveer om de maand menstrueren maar niet allemaal aan het begin van de maand oen ._O- .

Ik dus

Kleine klacht: Ik ben door mijn biologieboeken helemaal geindoctrineerd met eerste van de maand omdat ze dat altijd als voorbeeld gebruikten en er nooit gezegd werd dat je ook midden in de maand kon menstrueren, en aangezien ik er als jongen nooit veel over heb nagedacht kwam dat ook niet in mezelf op.
Dit is wel erg hoor.
  woensdag 24 februari 2010 @ 17:26:29 #188
273215 Justout777
Plaats hier een ondertitel
pi_78400301
gele sneeuw komt niet uit de lucht vallen, maar komt later omdat er een hondje op gepiest heeft
Poep komt er niet vanzelf
  Redactie Frontpage woensdag 24 februari 2010 @ 17:28:36 #189
145738 superworm
is erbij
pi_78400396
Ik had er serieus nog nooit over nagedacht, maar een paar jaar geleden (ik was toen achttien ofzo) kwam ik er opeens achter, toen ik het nog eens luisterde, dat

DO A DEER A FEMALE DEER
RE A DROP OF GOLDEN SUN

Doe, ray, me, far... die dubbele betekenissen had ik gewoon nog nooit door gehad. Ik vond de lyrics al nooit ergens op slaan
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_78405088
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 18:44 schreef v0lt026 het volgende:
Dat Bassie dronken was door pannenkoeken met calvados te eten in de Reis door Europa, afl Frankrijk. Vroeger maar niet begrepen waarom hij dubbel zag en zo vrolijk deed.
Haha same here!
pi_78405943
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 17:28 schreef superworm het volgende:
Ik had er serieus nog nooit over nagedacht, maar een paar jaar geleden (ik was toen achttien ofzo) kwam ik er opeens achter, toen ik het nog eens luisterde, dat

DO A DEER A FEMALE DEER
RE A DROP OF GOLDEN SUN

Doe, ray, me, far... die dubbele betekenissen had ik gewoon nog nooit door gehad. Ik vond de lyrics al nooit ergens op slaan
Dank je, ik zit nu de hele tijd het do re mi van de sound of music te neurien.
pi_78406291
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 17:57 schreef mien-moeke het volgende:
Brinta betekend BReakfast INstant TArwe.
Mijn wereld staat op zijn kop!
Ik zeg altijd maar zo, met drie wielen heb je nog geen auto.
pi_78407135
Robeco staat voor Rotterdam Beleggings Consortium
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
Waarop de leraar antwoordt: "Wat kan jou dat nou schelen keesje ?"
_o_
pi_78408354
Dat ditnet geen aparte tv-zender is maar gewoon dit net.
[Aankondiging programma], u ziet het vanavond allemaal op dit net
pi_78408577
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 20:51 schreef trainfreak het volgende:
Dat ditnet geen aparte tv-zender is maar gewoon dit net.
[Aankondiging programma], u ziet het vanavond allemaal op dit net
pi_78408604
-oeps-
  woensdag 24 februari 2010 @ 21:03:21 #197
174659 Billy_Talent
stiekem mag alles
pi_78408961
Ik dacht vroeger dat Overmars een soort pass was. Zo had je een breedtepass en een dieptepass, en volgens mij dus ook een Overmars.
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
pi_78409297
dat het woord normaal komt van "norm-all"

iedereen doet zo, dus doe maar gewoon het zelfde als iedereen. Doe normaal.

aah

http://www.gloyou.com/radio chille online radio
pi_78411765
Ik dacht als klein kind dat als iemand zijn been of arm had gebroken, dat dan het betreffende ledemaat los van het lichaam was gekomen.
celebrate your money
  woensdag 24 februari 2010 @ 22:01:01 #200
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_78412017
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 21:56 schreef leRomein het volgende:
Ik dacht als klein kind dat als iemand zijn been of arm had gebroken, dat dan het betreffende ledemaat los van het lichaam was gekomen.
Als variatie op dat thema, ik nam een "gat in je hoofd vallen" ook nogal letterlijk en dacht dan dat er echt een gat in je schedel zat waardoor je je hersenen kon zien enzo.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')