abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78121578
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 13:08 schreef hilliebillie het volgende:
De aanvoerband stopt automatisch, niet zozeer als er zo'n balkje ligt maar ook als er een boodschap voor ligt. Als er niets op de band ligt draait ie gewoon door, daarom dat de kassamiep ook altijd zelf een balkje op de band legt als er niemand meer boodschappen op de band heeft liggen.
En nee heb geen ervaring als ex-kassamiep of zo (gelukkig niet) maar doe wel regelmatig booschappen en dan zie je dat soort dingen..
Dat zie ik inderdaad vaak gebeuren.
Life is Music
pi_78192639
Dat niet alle vrouwen (ongeveer) de eerste van de maand hun menstruatie hebben.

Hoe ik er achterkwam:

Ik ging vandaag weer even lekker socializen met mijn buurvrouw, en toen kwam zij haar kamer uit met een chagrijnig gezicht -> , dus ik vraag 'Wat is er aan de hand?' en zij zegt zo: 'Ik haat het als ik moet menstrueren ->
Ik kijk eerst van huh wtf , ff rekenen ''Het is toch 18 februari, midden in de maand, dan KAN je toch helemaal niet menstrueren, dat doen alle vrouwen toch aan het begin van elke maan(d)?''

Zij natuurlijk zo van wtf natuurlijk niet alle vrouwen moeten ongeveer om de maand menstrueren maar niet allemaal aan het begin van de maand oen ._O- .

Ik dus

Kleine klacht: Ik ben door mijn biologieboeken helemaal geindoctrineerd met eerste van de maand omdat ze dat altijd als voorbeeld gebruikten en er nooit gezegd werd dat je ook midden in de maand kon menstrueren, en aangezien ik er als jongen nooit veel over heb nagedacht kwam dat ook niet in mezelf op.
Beneath the gold, bitter steel
pi_78192727
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 18:04 schreef Fingon het volgende:

Hoe ik er achterkwam:

Ik ging vandaag weer even lekker socializen met mijn buurvrouw, en toen kwam zij haar kamer uit met een chagrijnig gezicht -> , dus ik vraag 'Wat is er aan de hand?' en zij zegt zo: 'Ik haat het als ik moet menstrueren ->
Ik kijk eerst van huh wtf , ff rekenen ''Het is toch 18 februari, midden in de maand, dan KAN je toch helemaal niet menstrueren, dat doen alle vrouwen toch aan het begin van elke maan(d)?''

Zij natuurlijk zo van wtf natuurlijk niet alle vrouwen moeten ongeveer om de maand menstrueren maar niet allemaal aan het begin van de maand oen ._O- .

Ik dus

Kleine klacht: Ik ben door mijn biologieboeken helemaal geindoctrineerd met eerste van de maand omdat ze dat altijd als voorbeeld gebruikten en er nooit gezegd werd dat je ook midden in de maand kon menstrueren, en aangezien ik er als jongen nooit veel over heb nagedacht kwam dat ook niet in mezelf op.
Dude ... ...
pi_78192887
quote:

Hoe ik er achterkwam:

Ik dus

vrijdag 19 februari 2010 @ 18:18:35 #157
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_78193143
quote:

Hoe ik er achterkwam:

Ik dus

vrijdag 19 februari 2010 @ 18:22:00 #158
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_78193273
quote:

Hoe ik er achterkwam:

Ik dus

OMG

2
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 18:25:21 #159
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_78193385
quote:

Hoe ik er achterkwam:

Ik dus

Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_78193943
Dat Bassie dronken was door pannenkoeken met calvados te eten in de Reis door Europa, afl Frankrijk. Vroeger maar niet begrepen waarom hij dubbel zag en zo vrolijk deed.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 18:52:38 #161
269077 Lano
V van Vrouw
pi_78194226
In een liedje van the opposites zeggen ze "Dat ik mijn mavo niet heb afgemaakt" ik heb altijd verstaan "Dat ik mn ma er niet heb afgemaakt"

En mn leraar duits zei altijd esvouw ik dacht dat een duitse naam was voor een so maar blijkt dus dat je de V als vouw uitsprak en hij dus gewoon de afkorting SV gebruikte(waar dat voor stond ben ik vergeten)
ฝัน
  vrijdag 19 februari 2010 @ 19:58:06 #162
16570 Thijz
Ignorance Is Bliss
pi_78196483
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 18:52 schreef Lano het volgende:
En mn leraar duits zei altijd esvouw ik dacht dat een duitse naam was voor een so maar blijkt dus dat je de V als vouw uitsprak en hij dus gewoon de afkorting SV gebruikte(waar dat voor stond ben ik vergeten)
Net zoiets als dat Engels sprekende mensen een 'W' een dubbele U noemen (double u).
Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
pi_78214549
quote:

Bladiebla
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_78232347
Dat wanneer de bestickering van een auto/busje aan de voorkant gespiegeld is, dit geen fout is van de bestickeraar maar dat dit is zodat de auto ervoor in zijn spiegels het goed kan lezen
pi_78232576
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 16:34 schreef Proz het volgende:
Dat wanneer de bestickering van een auto/busje aan de voorkant gespiegeld is, dit geen fout is van de bestickeraar maar dat dit is zodat de auto ervoor in zijn spiegels het goed kan lezen
Ik zou zoiets alleen echt nooooit lezen, daar let je toch helemaal niet op als bestuurder?
  zaterdag 20 februari 2010 @ 16:55:19 #166
65252 Bart
pi_78233005
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 16:42 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Ik zou zoiets alleen echt nooooit lezen, daar let je toch helemaal niet op als bestuurder?
Zeker niet doen!

pi_78234349
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 16:55 schreef Bart het volgende:

[..]

Zeker niet doen!

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zou ik ook niet snel doorhebben, misschien als het donker is... Ik kijk alleen of er wat achter me zit maar niet wat precies.
  zaterdag 20 februari 2010 @ 17:51:52 #168
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_78234974
eitiloP potS
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  zaterdag 20 februari 2010 @ 17:57:08 #169
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_78235157
Zijn jullie je echt niet bewust van wat er om je heen rijdt?
pi_78235253
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 17:57 schreef fs180 het volgende:
Zijn jullie je echt niet bewust van wat er om je heen rijdt?
Wel dat, niet wat, waarom zou je? Ik kijk liever wat er voor me allemaal gebeurt.
  † In Memoriam † zaterdag 20 februari 2010 @ 18:26:24 #171
187254 Giertje
lets all make believe
pi_78236041
quote:

Hoe ik er achterkwam:

Ik dus

Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
  zaterdag 20 februari 2010 @ 19:00:09 #172
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_78236936
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 18:00 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Wel dat, niet wat, waarom zou je? Ik kijk liever wat er voor me allemaal gebeurt.
En wat nu als het een ambulance is die haast heeft?
pi_78238680
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 19:58 schreef Thijz het volgende:

[..]

Net zoiets als dat Engels sprekende mensen een 'W' een dubbele U noemen (double u).
Oh ja, mijn collega die tegen een Engelse klant over zijn Bie-Em-Wie begon te praten
pi_78238962
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 19:00 schreef glasbak het volgende:

[..]

En wat nu als het een ambulance is die haast heeft?
Dat zie ik wel... Maar ik ga in de spiegel niet de letters lezen die op een auto staan
pi_78239121
Vroeger speelden we in de buurt onder andere met een Turks meisje dat IJsje heette. Zo noemde iedereen haar tenminste altijd, en ook als iemand aan haar vroeg hoe ze heette zei ze "ik heet IJsje". De eerste keer dacht ik nog "Hmm, vreemde naam" maar later werd het gewoon. Wel plaagden we haar soms en noemden we haar bijvoorbeeld Cornetto.

Heel wat jaren daarna drong het tot me door dat dat arme kind natuurlijk gewoon Aisha heette.
pi_78239223
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 19:59 schreef gifkwal het volgende:
Vroeger speelden we in de buurt onder andere met een Turks meisje dat IJsje heette. Zo noemde iedereen haar tenminste altijd, en ook als iemand aan haar vroeg hoe ze heette zei ze "ik heet IJsje". De eerste keer dacht ik nog "Hmm, vreemde naam" maar later werd het gewoon. Wel plaagden we haar soms en noemden we haar bijvoorbeeld Cornetto.

Heel wat jaren daarna drong het tot me door dat dat arme kind natuurlijk gewoon Aisha heette.
  zaterdag 20 februari 2010 @ 23:45:44 #177
174659 Billy_Talent
stiekem mag alles
pi_78247319
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 19:59 schreef gifkwal het volgende:

Ik had dat vroeger (blijkbaar) als kind ook. Ik dacht dat ik 'Neenee' heette. Maar dat kwam omdat m'n ouders altijd zeiden "Nee nee, niet doen"
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
pi_78249059
quote:

Ik ging vandaag weer even lekker socializen met mijn buurvrouw

''Het is toch 18 februari"
Je bent niet echt bij de tijd, he?

De buurvrouw ook niet trouwens, want de meeste vrouwen menstrueren elke maand en niet óm de maand
Eeuwig vijfentwintig
pi_78256363
Dat het deuntje dat op de achtergrond speelde bij Wolfenstein 3D het partij-lied was van Hitler in de 2de wereldoorlog

* na het jarenlang als fluitdeuntje gebruikt te hebben
  zondag 21 februari 2010 @ 10:43:24 #180
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_78257010
quote:
Op zondag 21 februari 2010 09:41 schreef robert842 het volgende:
Dat het deuntje dat op de achtergrond speelde bij Wolfenstein 3D het partij-lied was van Hitler in de 2de wereldoorlog

Oeh, dat is zuur
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zondag 21 februari 2010 @ 12:40:16 #181
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_78259490
quote:

Ik ben blij, dat onze computer toen nog geen geluid kon afspelen...
pi_78260665
Ik snapte vroeger niet dat Curacao bij Nederland hoorde... want je hoorde nooit op het nieuws iets over Curacao. Ik dacht dat het bij NL hoorde als een geheel land, en niet als een kolonie snap het nu nog niet helemaal trouwens
  zondag 21 februari 2010 @ 13:27:38 #183
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_78261064
quote:
Op zondag 21 februari 2010 13:15 schreef Frannhere het volgende:
Ik snapte vroeger niet dat Curacao bij Nederland hoorde... want je hoorde nooit op het nieuws iets over Curacao. Ik dacht dat het bij NL hoorde als een geheel land, en niet als een kolonie snap het nu nog niet helemaal trouwens
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  zondag 21 februari 2010 @ 13:28:07 #184
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_78261087
quote:

Dat meen je niet! Dat spel was echt geweldig.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  † In Memoriam † zondag 21 februari 2010 @ 14:25:15 #185
187254 Giertje
lets all make believe
pi_78263265
quote:

je bedoeld het horst wessel lied?
wist ik ook niet
wel een epic spel trouwens
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
pi_78263669
quote:

Hoe ik er achterkwam:

Ik dus

Dat komt omdat in die biologieboeken het over de eerste dag van de menstruatiecyclus hebben..en die kan op eender welke dag vd maand vallen..
  woensdag 24 februari 2010 @ 16:49:49 #187
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_78398480
quote:

Hoe ik er achterkwam:

Ik dus

Dit is wel erg hoor.
  woensdag 24 februari 2010 @ 17:26:29 #188
273215 Justout777
Plaats hier een ondertitel
pi_78400301
gele sneeuw komt niet uit de lucht vallen, maar komt later omdat er een hondje op gepiest heeft
Poep komt er niet vanzelf
  Redactie Frontpage woensdag 24 februari 2010 @ 17:28:36 #189
145738 superworm
is erbij
pi_78400396
Ik had er serieus nog nooit over nagedacht, maar een paar jaar geleden (ik was toen achttien ofzo) kwam ik er opeens achter, toen ik het nog eens luisterde, dat

DO A DEER A FEMALE DEER
RE A DROP OF GOLDEN SUN

Doe, ray, me, far... die dubbele betekenissen had ik gewoon nog nooit door gehad. Ik vond de lyrics al nooit ergens op slaan
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_78405088
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 18:44 schreef v0lt026 het volgende:
Dat Bassie dronken was door pannenkoeken met calvados te eten in de Reis door Europa, afl Frankrijk. Vroeger maar niet begrepen waarom hij dubbel zag en zo vrolijk deed.
Haha same here!
pi_78405943
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 17:28 schreef superworm het volgende:
Ik had er serieus nog nooit over nagedacht, maar een paar jaar geleden (ik was toen achttien ofzo) kwam ik er opeens achter, toen ik het nog eens luisterde, dat

DO A DEER A FEMALE DEER
RE A DROP OF GOLDEN SUN

Doe, ray, me, far... die dubbele betekenissen had ik gewoon nog nooit door gehad. Ik vond de lyrics al nooit ergens op slaan
Dank je, ik zit nu de hele tijd het do re mi van de sound of music te neurien.
pi_78406291
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 17:57 schreef mien-moeke het volgende:
Brinta betekend BReakfast INstant TArwe.
Mijn wereld staat op zijn kop!
Ik zeg altijd maar zo, met drie wielen heb je nog geen auto.
pi_78407135
Robeco staat voor Rotterdam Beleggings Consortium
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
Waarop de leraar antwoordt: "Wat kan jou dat nou schelen keesje ?"
_o_
pi_78408354
Dat ditnet geen aparte tv-zender is maar gewoon dit net.
[Aankondiging programma], u ziet het vanavond allemaal op dit net
pi_78408577
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 20:51 schreef trainfreak het volgende:
Dat ditnet geen aparte tv-zender is maar gewoon dit net.
[Aankondiging programma], u ziet het vanavond allemaal op dit net
pi_78408604
-oeps-
  woensdag 24 februari 2010 @ 21:03:21 #197
174659 Billy_Talent
stiekem mag alles
pi_78408961
Ik dacht vroeger dat Overmars een soort pass was. Zo had je een breedtepass en een dieptepass, en volgens mij dus ook een Overmars.
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
pi_78409297
dat het woord normaal komt van "norm-all"

iedereen doet zo, dus doe maar gewoon het zelfde als iedereen. Doe normaal.

aah

http://www.gloyou.com/radio chille online radio
pi_78411765
Ik dacht als klein kind dat als iemand zijn been of arm had gebroken, dat dan het betreffende ledemaat los van het lichaam was gekomen.
celebrate your money
  woensdag 24 februari 2010 @ 22:01:01 #200
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_78412017
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 21:56 schreef leRomein het volgende:
Ik dacht als klein kind dat als iemand zijn been of arm had gebroken, dat dan het betreffende ledemaat los van het lichaam was gekomen.
Als variatie op dat thema, ik nam een "gat in je hoofd vallen" ook nogal letterlijk en dacht dan dat er echt een gat in je schedel zat waardoor je je hersenen kon zien enzo.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_78412236
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 22:01 schreef wonderer het volgende:

[..]

Als variatie op dat thema, ik nam een "gat in je hoofd vallen" ook nogal letterlijk en dacht dan dat er echt een gat in je schedel zat waardoor je je hersenen kon zien enzo.
Ja, dat dacht ik ook.
celebrate your money
pi_78422757
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 21:10 schreef Shuraa het volgende:

aah

Bron? Ik betwijfel het namelijk.
pi_78424527
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 21:10 schreef Shuraa het volgende:

aah

Normal komt van het Latijnse Norma, wat "A norm, standard" betekent.
  donderdag 25 februari 2010 @ 09:49:22 #204
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_78425256
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 17:28 schreef superworm het volgende:

DO A DEER A FEMALE DEER
RE A DROP OF GOLDEN SUN

Ik heb als kind de Nederlandse vertaling geleerd, dus ik snapte het principe wel.

DOos waarop je 'n deksel doet
REe die vind je in het woud
MIer die steeds maar werken moet
FAder waar je veel van houdt
SOL, ik sol en dol maar wat
LA die zit in mijn bureau
SI, ik zie dan dit en dat
en dat brengt ons weer bij DO
  donderdag 25 februari 2010 @ 10:19:19 #205
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_78426143
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 18:44 schreef v0lt026 het volgende:
Dat vertelt Adriaan hem toch gewoon? Niet opgelet dus
Overigens dacht ik dat het in Spanje was, niet Frankrijk.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  donderdag 25 februari 2010 @ 16:50:22 #206
71919 wonderer
pi_78442323
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 10:19 schreef Zapper het volgende:

[..]

Dat vertelt Adriaan hem toch gewoon? Niet opgelet dus
Overigens dacht ik dat het in Spanje was, niet Frankrijk.
Wel Frankrijk, met dat eiland dat bij eb te belopen is en met vloed niet. In Spanje hebben ze toch geen pannenkoeken?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
  donderdag 25 februari 2010 @ 16:53:56 #207
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_78442464
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 16:50 schreef wonderer het volgende:

Wel Frankrijk, met dat eiland dat bij eb te belopen is en met vloed niet. In Spanje hebben ze toch geen pannenkoeken?
Ah daar is de expert al
Ik dacht dat Bassie "dos calvados" bestelde, vond ik niet echt Frans haha
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  donderdag 25 februari 2010 @ 16:58:12 #208
71919 wonderer
pi_78442619
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 16:53 schreef Zapper het volgende:

[..]

Ah daar is de expert al
Ik dacht dat Bassie "dos calvados" bestelde, vond ik niet echt Frans haha
Is het ook niet. Hij snapt alleen "dos" want dat is twee. Dat dat spaans is en niet frans kun je een clown amper kwalijk nemen
  donderdag 25 februari 2010 @ 17:00:25 #209
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_78442693
Bedankt voor de opheldering
  donderdag 25 februari 2010 @ 17:14:58 #210
71919 wonderer
pi_78443167
No problem.
pi_78443374
quote:
Op zondag 21 februari 2010 00:37 schreef Reese het volgende:

[..]

Je bent niet echt bij de tijd, he?

De buurvrouw ook niet trouwens, want de meeste vrouwen menstrueren elke maand en niet óm de maand
Het is iedere 28 dagen, dus meer dan eens per maand...
pi_78474309
Dat je de naam van de auteur Marcel Proust niet uitspreekt als Praust maar als Proest.
pi_78475147
Waarom mensen me vreemd aan keken vroeger toen ik vertelde dat m'n zusje niet duimt maar vingert... Snapte ik ook pas vanaf dat ik een jaar of 14/15 was.. En was een uitspraak toen ik een jaar of 5 was.
Ik vond het toen zelf heel logisch aangezien ze altijd haar vinger in haar mond deed als ze sliep.
pi_78479618
Iets waar ik nu pas na jaaaaren achter ben gekomen: dat '(the) Dickies' GEEN band is waarvan veel mensen dus bandshirts/ sweaters dragen, maar dat dickies gewoon een kledingmerk is
.
Ik zat net een amerikaanse muziekvideoclip uit 1995 te kijken, en daarin draagt iemand zo'n trui van 'Dickies'. Dus ik zo van 'Huh wat apart, dacht altijd dat die band (The dickies) uit Europa of zelfs Nederland kwam, en bestonden die in 1995 ook al dan?'.
Dus ik ff googlen/ wikipediaan en kwam ik erachter dat het gewoon een kledingmerk is...helemaal geen bandwear...argh hahahaha.

http://www.dickies.com/ -----> dat logo linksbovenaan dus....ik heb serieus jarenlang gedacht dat er een band bestond die 'The dickies' heette en dat dat een soort ska/ punkbandje of zo dan was
en dat mensen die die sweaters en T shirts dragen dan een bandshirt /trui aanhadden dus.
pi_78486006
Bij mijn ouders hadden we altijd een familienaam voor cervelaat, ham, leverworst e.d.. En ham heette bij ons mama'sworst en salami papa's worst omdat die altijd dat op brood at snapje..... Toen was ik als kleune dreumes bij de slager met mama, en mama zei toen en wat wil jij op je brood? Nou! Doe maar Papa's worst!
  vrijdag 26 februari 2010 @ 16:53:34 #216
269077 Lano
V van Vrouw
pi_78486278
Zo begreep ik pas op latere leeftijd dat onze spikkeltjesworst niet overal spikkeltjesworst heet
ฝัน
pi_78486784
Het liedje 'huilen is voor jou te laat' .. Ik dacht altijd dat als je dan bv. vóór half twee had gehuild, je nog iets voor elkaar kon krijgen.. maar half vier, nee, echt te laat.. geen ijsje.. Tja..
  vrijdag 26 februari 2010 @ 17:16:58 #218
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_78487106
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 16:53 schreef Lano het volgende:
Zo begreep ik pas op latere leeftijd dat onze spikkeltjesworst niet overal spikkeltjesworst heet
Ik had dat met heinz (voor de sandwich spread)
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_78487137
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 17:16 schreef maok het volgende:

[..]

Ik had dat met heinz (voor de sandwich spread)
Ben jij heel jong, of bestaat dat al heeeeeeeeel lang?
  vrijdag 26 februari 2010 @ 17:19:38 #220
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_78487200
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 17:17 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ben jij heel jong, of bestaat dat al heeeeeeeeel lang?
Ik ben van 1982. Het bestaat al best lang, kijk maar:

Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
  Redactie Frontpage vrijdag 26 februari 2010 @ 17:19:58 #221
145738 superworm
is erbij
pi_78487209
Dat het Griffoendor is en niet Griffioendor. Ik heb daar drie HP-boeken overheen gelezen.
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_78487281
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 17:19 schreef maok het volgende:

[..]

Ik ben van 1982. Het bestaat al best lang, kijk maar:

Oh, dacht dat het echt van de laatste paar jaren was.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 17:33:58 #223
65252 Bart
pi_78487637
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 16:53 schreef Lano het volgende:
WTF is spikkeltjesworst
  vrijdag 26 februari 2010 @ 17:34:44 #224
8760 Beavis
Proud to be South African!
pi_78487655
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 17:33 schreef Bart het volgende:

[..]

WTF is spikkeltjesworst
salami?
cervelaat?
pi_78487822
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 12:11 schreef hilliebillie het volgende:
Waarom mensen me vreemd aan keken vroeger toen ik vertelde dat m'n zusje niet duimt maar vingert... Snapte ik ook pas vanaf dat ik een jaar of 14/15 was.. En was een uitspraak toen ik een jaar of 5 was.
Ik vond het toen zelf heel logisch aangezien ze altijd haar vinger in haar mond deed als ze sliep.
OMG
Zon, zee en strand, eerst een dagje lol, dan alles vol met zand.
pi_78495044
Pas toen ik hoorde dat deze meneer een acteur is, drong tot me door dat de mensen die je in de reclamefilmpjes ziet daar dus helemaal niet werken, maar daarvoor ingehuurd worden.
Ik had er nooit echt bij stilgestaan, maar had altijd vaag het idee dat de directie of zo gewoon de leukste of meest gebekte persoon van het bedrijf uitkoos om in een reclamefilmpje te spelen.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 21:03:34 #227
269077 Lano
V van Vrouw
pi_78495279
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 17:34 schreef Beavis het volgende:

[..]

salami?
cervelaat?
Salami ja maar dan de gewone plakjes, de harde worst was bij ons papa's worst
ฝัน
pi_78496092
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 20:59 schreef Gwywen het volgende:
Pas toen ik hoorde dat deze meneer een acteur is, drong tot me door dat de mensen die je in de reclamefilmpjes ziet daar dus helemaal niet werken, maar daarvoor ingehuurd worden.
Ik had er nooit echt bij stilgestaan, maar had altijd vaag het idee dat de directie of zo gewoon de leukste of meest gebekte persoon van het bedrijf uitkoos om in een reclamefilmpje te spelen.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')