quote:Op maandag 18 januari 2010 22:40 schreef J.Stalin het volgende:
Arguing on the web is like running the special olympics. Even if u win, u are stil retarded.
u
Waarschijnlijk een proggie, maar ik zou niet weten welke.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:50 schreef Sobraine het volgende:
Hoe doen mensen het dan zo dat ik mijzelf zie?
Naar de map windows en dan win32.dll zoeken en verwijderen.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:50 schreef Sobraine het volgende:
Hoe doen mensen het dan zo dat ik mijzelf zie?
Jammerquote:Op maandag 18 januari 2010 23:01 schreef Hondenbrokken het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een proggie, maar ik zou niet weten welke.
Gedaan maar ik krijg niets. Sterker nog, ik zit nu op mijn pc omdat mijn laptop niet meer aan wilt. Weird.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:03 schreef mirved het volgende:
[..]
Naar de map windows en dan win32.dll zoeken en verwijderen.
Grappig.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:03 schreef mirved het volgende:
[..]
Naar de map windows en dan win32.dll zoeken en verwijderen.
Haha maar hij is wel masterquote:Op maandag 18 januari 2010 22:40 schreef J.Stalin het volgende:
Arguing on the web is like running the special olympics. Even if u win, u are stil retarded.
u
Nou, jaquote:Op maandag 18 januari 2010 23:06 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Haha maar hij is wel master![]()
Die heeft TS zeker zelf bedacht, of niet?
Nee.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:14 schreef mirved het volgende:
Volgens mij heeft TS ook nog echt mijn "advies" opgevolgd
Wat gek.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:04 schreef o.us het volgende:
[..]
Gedaan maar ik krijg niets. Sterker nog, ik zit nu op mijn pc omdat mijn laptop niet meer aan wilt. Weird.
Dat was ikquote:Op maandag 18 januari 2010 23:12 schreef afcajos het volgende:
Ik zag er laatst iemand met een wolvenshirt
Hoezo heeft dit toepassing op de OP?quote:Op maandag 18 januari 2010 22:40 schreef J.Stalin het volgende:
u
Waar heb je die zelfmoord video vandaan? Ik wil ook zo mensen trollen. Maar dan op omegle.com.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:16 schreef Skazminko het volgende:
Mensen trollen op Chatroulette.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
www.omegle.com is nog maagdelijkquote:Op donderdag 1 april 2010 17:30 schreef Mummiepak het volgende:
Ik was al op ChatRoulette toen er nog 500 mensen online waren. Nu is het echt dramatisch.
Ik zit gewoon 'als mezelf' erop en de trolls zijn nu slecht, de verbinding door de massa's mensen is slecht. Nee, de tijden zijn beter geweest.
Epische pokémon gevechten daar gehouden met /b/tardsquote:Op donderdag 1 april 2010 17:32 schreef PeterLudolf het volgende:
[..]
www.omegle.com is nog maagdelijk
Van het internet.quote:Op donderdag 1 april 2010 17:27 schreef PeterLudolf het volgende:
[..]
Waar heb je die zelfmoord video vandaan? Ik wil ook zo mensen trollen. Maar dan op omegle.com.
nerdquote:Op donderdag 1 april 2010 17:36 schreef switchboy het volgende:
[..]
Epische pokémon gevechten daar gehouden met /b/tards
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |