Rik en Stef waren wel vrienden, hoewel de gtst site vaak fouten heeft, kloppen de jaartallen welquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat Stef en Benjamin toch iets met elkaar in die tijd hadden. Vriendschap, vijand of wat dan ook. Maar ik ken niet de gehele serie en het gebeuren super goed. Ik zal me dan gewoon finaal vergist hebben.
Ik zal Rik en Benjamin in die gedachten wel door elkaar gehaald hebben. Dank voor de opheldering.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Rik en Stef waren wel vrienden, hoewel de gtst site vaak fouten heeft, klopt dit wel
Stef Willems: http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/stef.xml
Benjamin Borges: http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/benjamin.xml
Zie ook onderaan de desbetreffende seizoen
quote:
Best boeiende verhaallijn was dat.quote:Op woensdag 27 januari 2010 02:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik weet nou niet of jullie zitten te geinen en te grollen, maar het hoofdstuk Stef was al ruimschoots afgesloten voor Benjamin ten tonele verscheen. De enige gelijkenis tussen die 2 is dat ze beiden als geest verschenen zijn na hun dood.
'Sneaky Stef' was de tegenstander van Rik die toen bokser was, hij sloeg hem een dwarsleasie. Stef kreeg iets met Hedwig en ging daarna snel achteruit en overleed uiteindelijk. Zijn coach had hem niks ingespoten, maar wilde een aanklacht tegen Rik, maar Rik en Stef waren inmiddels bevriend geraakt en wilden dat niet.
Dit alles gebeurde in seizoen 9, Benjamin kwam pas halverwege seizoen 10 en was pas na seizoen 14 een geest.
Was dat die lampenkap die ze aanhad in de eerste scene ?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:41 schreef Miam het volgende:
Bing gaf geen kick toen Lorena d`r geilste outfit aan had getrokken.
wat onnatuurlijk.
Dat was pas de echte Laura, een buitengewoon gevoelige en hartelijk vrouw, maar die woede uitbarstingen kon hebben, waarbij ze zichzelf gewoon niet meer in de hand had. En Linda was natuurlijk ook geweldig als überbitch. Dit was overigens ook weer de eerste keer dat die 2 elkaar weer 'echt' zagen, sinds het spiegelincident en na het trouwen van Arnie en Roos.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:17 schreef vencodark het volgende:
Deze kwam ik bij Youtube nog tegen.
Dat waren pas scenes!![]()
Vond Linda ook echt geweldig ja, zo bitcherig. Zoals ze tegen Laura praat. Zonder enig respect en zware beledigingen. Zoals ze zegt tegen Laura iets van: "Als een opgepoets LIJK" Geweldig.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat was pas de echte Laura, een buitengewoon gevoelige en hartelijk vrouw, maar die woede uitbarstingen kon hebben, waarbij ze zichzelf gewoon niet meer in de hand had. En Linda was natuurlijk ook geweldig als überbitch. Dit was overigens ook weer de eerste keer dat die 2 elkaar weer 'echt' zagen, sinds het spiegelincident en na het trouwen van Arnie en Roos.
Toch is het tussen Linda en Laura niet altijd zo geweest, in het begin van seizoen 1 toen Arnie en zij een stel waren, was Laura best gesteld op Linda. En omgekeerd was er ook weinig aan de hand, bij een etentje met Nico Stenders komt Linda Laura zelfs helpen met koken. ---> 4.00-5.23 minutenquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vond Linda ook echt geweldig ja, zo bitcherig. Zoals ze tegen Laura praat. Zonder enig respect en zware beledigingen. Zoals ze zegt tegen Laura iets van: "Als een opgepoets LIJK" Geweldig.
Laura en Linda hadden ook echte chemie met elkaar. Zoveel haat op tv. Dat zie ik wel bij Lorena naar andere toe maar de echte bitcheid zoals Linda en Laura is er niet. Of dat ligt aan haar tegenspeler.
Mooie scene gewoon.
Vreselijk eng kind, en acteren kan ze ook al nietquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:46 schreef alors het volgende:
Die panterbont outfit van Ninasowieso Nina
In zo'n outfit wil ik nog niet eens dood gevonden worden.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:46 schreef alors het volgende:
Die panterbont outfit van Ninasowieso Nina
zal zijn kapsel in ieder geval van opknappenquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:50 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Danny wordt getroffen door de bliksem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |