quote:Op maandag 18 januari 2010 21:53 schreef Beaudelaire het volgende:
Laat me raden: het wordt 3D.
Nee, ik denk dat ze die films maken uit ideologisch oogpunt.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:53 schreef BasEnAad het volgende:
Maar waarom gelijk 3? Het wordt dan zo'n fabrieksproduct, zal wel om geld gaan
Fucking eng.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo'n velociraptor die ineens naast je staatquote:Op maandag 18 januari 2010 21:55 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik zie al heel veel mogelijkheden met schrikeffecten en zo
Of naast je in de stoel zit.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zo'n velociraptor die ineens naast je staat
quote:Op maandag 18 januari 2010 22:02 schreef Nemephis het volgende:
Zijn de goede ideeën op of zo, dat alles opnieuw gemaakt moet worden?
quote:Verder verklapte hij: "Het is het begin van een tweede trilogie die volledig anders zal zijn dan de eerste."
gaan films sowiesoquote:Op maandag 18 januari 2010 21:53 schreef BasEnAad het volgende:
Leuk!
Maar waarom gelijk 3? Het wordt dan zo'n fabrieksproduct, zal wel om geld gaan
Hopelijk gaat 3D failen zodat ze het de komende 100 jaar laten voor wat het isquote:Op maandag 18 januari 2010 21:53 schreef Beaudelaire het volgende:
Laat me raden: het wordt 3D.
Nog niet, maar ik wil sowieso nog gaan, heb hem al tig keer gezien, maar blijft een van mijn favoriete films. Misschien staat hij zelfs wel op 1quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:20 schreef One_conundrum het volgende:
http://www.pathe.nl/film/17791/jurassic-park-3d
Iemand al naar de 3D versie geweest?
Dit topic is actiever thoughquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:24 schreef Desunoto het volgende:
TV / Jurassic Park IV
In dit 'iets' recentere topic worden de nieuwtjes rondom Jurassic Park IV wat beter bijgehouden.
Ben gisteren geweest. Nog steeds een goede film en tof om hem na 20 jaar weer in de bios te kunnen zien. 3D is een leuke toevoeging.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik wil sowieso nog gaan, heb hem al tig keer gezien, maar blijft een van mijn favoriete films. Misschien staat hij zelfs wel op 1
Lijkt me een leuke ervaring om hem weer eens in de bios te zien, zelfs los van het 3D en het oppoetsen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |