abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77007139
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 13:06 schreef henk88 het volgende:

[..]

Oh das idd niet zo handig

Aangepast, thanks
Ik heb verder ook niet kunnen ontdekken waar ik het kan zien.
quote:
Kaartnaam
nvt
Staat er bij mij.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_77007203
Alleen het rare is, henk heb jij heb al geactiveerd? Ik heb precies dezelfde datum als jij. Alleen ik heb hem wel geactiveerd.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  dinsdag 19 januari 2010 @ 13:11:51 #28
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_77007282
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 12:46 schreef henk88 het volgende:
Volgens www.studentenov-chipkaart.nl :
[..]

Heb reeds een account aangemaakt, kan de kaart informatie van mijn OV chipkaart ook opvragen,
alleen kan nergens vinden waar ik nou kan zien of mijn "product " klaar staat..

[ afbeelding ]

Iemand enig idee waar ik deze informatie wel kan vinden?
Onder producten op kaart staan de producten toch? Dan lijkt me ook dat ze klaar staan. Als ziet het het er het zelfde uit als een kaart die al wel geactiveerd is. Heb je hem echt nog niet geactiveerd?
Kijk maar bij deze post: [FAQ] studenten ov-chipkaart #7
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_77007329
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 13:09 schreef CantFazeMe het volgende:
Alleen het rare is, henk heb jij heb al geactiveerd? Ik heb precies dezelfde datum als jij. Alleen ik heb hem wel geactiveerd.
Nope niet geactiveerd, nog nooit mn kaart in zo'n apparaat gestoken
dus ik neem aan dat ik nog steeds het tijdelijk reisproduct heb.

Maar ik denk dat het hier om de geldigheid van de chipkaart zelf gaat en niet van het reisproduct wat er op staat.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 13:17:14 #30
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_77007479
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 13:13 schreef henk88 het volgende:

[..]

Nope niet geactiveerd, nog nooit mn kaart in zo'n apparaat gestoken
dus ik neem aan dat ik nog steeds het tijdelijk reisproduct heb.

Maar ik denk dat het hier om de geldigheid van de chipkaart zelf gaat en niet van het reisproduct wat er op staat.
Ik denk dat het wel de geldigheid van de reisproducten zelf is. Bij mij staan er namelijk geen reisproducten genoemt maar ook geen geldigheidsdatum.
Het lijkt er op dat jou kaar op een of andere manier automatisch activeerd is. Hadden niet meer mensen dat hier? Ik kan me herinneren dat er mensen waren die zeiden dat ze helemaal niets gedaan hadden maar we wel mee konden reizen.
pi_77007500
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 13:11 schreef maok het volgende:

[..]

Onder producten op kaart staan de producten toch? Dan lijkt me ook dat ze klaar staan. Als ziet het het er het zelfde uit als een kaart die al wel geactiveerd is. Heb je hem echt nog niet geactiveerd?
Kijk maar bij deze post: [FAQ] studenten ov-chipkaart #7
Ik denk dat het hier om de tijdelijke 'producten' gaat aangezien ik mijn chipkaart nog nooit in een apparaat heb gestopt, tenzij ik hem al medio 09 met kant en klaar reisproduct heb gekregen als enige student, wat me ook sterk lijkt
pi_77007692
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 13:17 schreef maok het volgende:

[..]

Ik denk dat het wel de geldigheid van de reisproducten zelf is. Bij mij staan er namelijk geen reisproducten genoemt maar ook geen geldigheidsdatum.
Het lijkt er op dat jou kaar op een of andere manier automatisch activeerd is. Hadden niet meer mensen dat hier? Ik kan me herinneren dat er mensen waren die zeiden dat ze helemaal niets gedaan hadden maar we wel mee konden reizen.
Ik heb even mijn fysieke chipkaart erbij gepakt, de geldigheid die daar op staat geprint is dezelfde datum als wordt weergeven als op de website van "Mijn OV-chipkaart", dus ik denk wel degelijk dat het om de geldigheid van de chipkaart zelf gaat en niet van de 'producten'

Ik kan er inderdaad ook mee reizen maar ik vraag me dus af of dat na 1 februari nog steeds het geval is..
  dinsdag 19 januari 2010 @ 13:28:03 #33
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_77007883
Ik vind het wel spannend dat ze het voor elkaar krijgen bij iedereen weer een ander probleem te veroorzaken.
pi_77007929
Ik heb sterk de neiging om mijn kaart niet te activeren en te proberen of ik ook daadwerkelijk na 1 feb. ook nog gratis kan reizen
  dinsdag 19 januari 2010 @ 13:33:05 #35
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_77008046
Wellicht is deze vraag al een keer langsgekomen, maar je moet dus als ik het goed begrijp bij elke overstap opnieuw in en uitchecken? Nu wilde ik dat vandaag in hengelo doen, maar toen ik na het uitchecken daar opnieuw wilde inchecken zei het apparaat: 'u bent al uitgecheckt'. Ja dat weet ik ook wel Maar toen kon ik dus niet meer inchecken.
In ieder geval... Moet dit anders ofzo? Want ik kan het op de website ook niet echt goed vinden.
pi_77008081
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 13:33 schreef kwiwi het volgende:
Wellicht is deze vraag al een keer langsgekomen, maar je moet dus als ik het goed begrijp bij elke overstap opnieuw in en uitchecken? Nu wilde ik dat vandaag in hengelo doen, maar toen ik na het uitchecken daar opnieuw wilde inchecken zei het apparaat: 'u bent al uitgecheckt'. Ja dat weet ik ook wel Maar toen kon ik dus niet meer inchecken.
In ieder geval... Moet dit anders ofzo? Want ik kan het op de website ook niet echt goed vinden.
En je checkte niet toevallig bij hetzelfde apparaat weer in waar je ook al was uitgecheckt?
Maar inderdaad je moet bij elke overstap (behalve NS, not 100% sure) uit en weer in checken
pi_77008110
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 13:33 schreef kwiwi het volgende:
Wat voor overstap? Met de trein? Dan moet je niet in en uitchecken bij je overstap, de NS weet dan waar je in- en uitstapt en je betaalt automatisch voor de hele reis.

Wel uitchecken als je overstapt op een ander vervoersmiddel zoals de bus.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 13:43:04 #38
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_77008377
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 13:35 schreef Gebraden_Wombat het volgende:

[..]

Wat voor overstap? Met de trein? Dan moet je niet in en uitchecken bij je overstap, de NS weet dan waar je in- en uitstapt en je betaalt automatisch voor de hele reis.

Wel uitchecken als je overstapt op een ander vervoersmiddel zoals de bus.
Ik moest van een NS naar Syntus-traject. En zoals ik begrepen heb moet je dan ook in en uitchecken omdat je van maatschappij wisselt?
pi_77008750
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 13:43 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ik moest van een NS naar Syntus-traject. En zoals ik begrepen heb moet je dan ook in en uitchecken omdat je van maatschappij wisselt?
Ja dat klopt, vast weer defect incheck apparaat ofzo dan
pi_77009699
Sinds 1,5 week zie ik nu eindelijk wat informatie op Ov-chipkaart.nl

Iemand een idee wat die "4" andere producten zijn?
Echter kan ik nog steeds in het weekend gratis reizen met de metro/tram zonder dat er enig saldo wordt afgeschreven...

Studenten OV-chipkaart week -
Studentenkaart korting week -
Vraag uw OV-bedrijf ¤ 0,00
Vraag uw OV-bedrijf -

Totaal 6
From all the things I've lost I miss my mind the most...
  dinsdag 19 januari 2010 @ 14:22:29 #41
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_77009759
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 13:53 schreef henk88 het volgende:

[..]

Ja dat klopt, vast weer defect incheck apparaat ofzo dan
Leek er niet op want anderen konden wel gewoon inchecken (degenen die daar hun reis begonnen waarschijnlijk)
pi_77011287
quote:
Op maandag 18 januari 2010 19:21 schreef Aestivate het volgende:
Heb nu ook al 4x geprobeerd op te laden. Altijd 20-30 minuten omrijden/omreizen en gekut. 1e keer had apparaat nog nooit gewerkt 3x daarna 5 minuten wachten om te lezen dat ophalen product tijdelijk niet mogelijk is. Wat nu? Andere locaties of andere tijden of heeft het niets daarmee te maken?
Ik heb precies hetzelfde probleem. Vandaag voor de 6e keer geprobeerd bij de Albert Heijn in Enschede. 3x achter elkaar. Ik krijg steeds dezelfde melding.

Vervolgens werd ik tijdens een controle in de trein gewaarschuwd door een conducteur. Ik zei tijdens de controleren dat ik mijn chip nog niet geactiveerd heb en dat ik het deze maand al 4 keer geprobeerd heb om mijn chip te activeren. Hij zei dat ik deze week gewoon door moest proberen, anders IB/DUO opbellen.

Tot slot zei die dat dit voor 1 februari echt moet gebeuren anders kan ik boetes verwachten.

Ja god allemachtig. Ik probeer mijn best te doen, maar als die rotpaaltjes niet meewerken. Dit is zo super frustrerend. Weet iemand misschien een aantal locaties dicht bij Almelo, Hengelo of Enschede waar je wel succesvol kunt activeren?
  dinsdag 19 januari 2010 @ 15:20:55 #43
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_77011776
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 15:07 schreef NeonPanda het volgende:

[..]

Ik heb precies hetzelfde probleem. Vandaag voor de 6e keer geprobeerd bij de Albert Heijn in Enschede. 3x achter elkaar. Ik krijg steeds dezelfde melding.

Vervolgens werd ik tijdens een controle in de trein gewaarschuwd door een conducteur. Ik zei tijdens de controleren dat ik mijn chip nog niet geactiveerd heb en dat ik het deze maand al 4 keer geprobeerd heb om mijn chip te activeren. Hij zei dat ik deze week gewoon door moest proberen, anders IB/DUO opbellen.

Tot slot zei die dat dit voor 1 februari echt moet gebeuren anders kan ik boetes verwachten.

Ja god allemachtig. Ik probeer mijn best te doen, maar als die rotpaaltjes niet meewerken. Dit is zo super frustrerend. Weet iemand misschien een aantal locaties dicht bij Almelo, Hengelo of Enschede waar je wel succesvol kunt activeren?
Ik heb het van de week bij de AH in Twekkelerveld (Maanstraat, Enschede) gedaan, daar deed ie het (op dat moment) gewoon.
pi_77012846
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 14:21 schreef iosubSyS het volgende:
Sinds 1,5 week zie ik nu eindelijk wat informatie op Ov-chipkaart.nl

Iemand een idee wat die "4" andere producten zijn?
Echter kan ik nog steeds in het weekend gratis reizen met de metro/tram zonder dat er enig saldo wordt afgeschreven...

Studenten OV-chipkaart week -
Studentenkaart korting week -
Vraag uw OV-bedrijf -

Totaal 6
Heb hetzeldfe Maar dan met twee producten.

Ik heb mijn kaart nog nooit gebruikt (alleen "opgehaald")t, misschien is dat het.
You dream it, I live it.
pi_77013382
Dit is echt vaag..ik weet zeker dat ik mijn bestelling opgehaald hebt, en bij jouw zie ik bij status "Actief" staan. En bij mij staat nog Geproduceerd...
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_77013625
quote:

[..]

Dit heb ik dus ook voortdurend. Of het is 'tijdelijk niet mogelijk' of er is geen bestelling.
Ligt dit nou aan mij, of aan die paaltjes?
Help! aaargh.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 16:13:45 #47
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_77013711
quote:

[..]

Ik typ dit onder mijn broer zijn account omdat de mijne niet werkt

Ik heb dit probleem dus ook, heb nu iedere dag op school geprobeert maar wilt niet lukken, terwijl andere studenten wel het product kunnen ophalen bij dat punt.
Vandaag eens een ander ophaalpunt geprobeert maar daar krijg ik dus de zelfde melding "ophalen tijdelijk niet mogelijk"...

Bij jullie het probleem al opgelost?

[ Bericht 0% gewijzigd door Maikuuul op 19-01-2010 16:22:20 ]
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_77013874
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 13:43 schreef kwiwi het volgende:

[..]

De paaltjes op de perrons zijn alleen voor reizen met NS. Reis je per trein met een andere vervoerder, dan valt er dus weinig in- en uit te checken. Voor specifieke informatie over reizen met Syntus kun je deze fraaie folder eens bekijken.
pi_77013968
Ik heb ook een probleem.

Ik heb 4 januari al mijn abbonement opgehaald bij het oplaadpunt. Naar mijn weten is dat goed gegaan (ik heb bonnetje gekregen). Ik heb ook 2 weken zonder problemen kunnen reizen. Maar nu kan ik ineens niet meer in- of uitchecken bij de bus (vandaag overkwam me dat ineens). Hij geeft de volgende melding: "Leesfout, eerst herstellen bij de balie" Ik ben benieuwd welke balie ze bedoelen. Bij NS heb ik het nog niet geprobeerd.
Als ik via Mijn OV-chipkaart kijk, staat bij status Geproduceerd en ik heb 2 abbonementen: Studenten OV-chipkaart Week en Studentenkaart korting week met beide saldo ¤0,00.

Heeft iemand een verklaring waarom ik eerst zonder problemen mijn kaart kon gebruiken en nu ineens weigert? Of moet ik hem nogmaals ophalen ofzo?
pi_77014341
Leesfout zou betekenen dat er iets fysiek mis is met je pasje (of de paal natuurlijk).
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')