Ik heb verder ook niet kunnen ontdekken waar ik het kan zien.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:06 schreef henk88 het volgende:
[..]
Oh das idd niet zo handig
Aangepast, thanks
Staat er bij mij.quote:Kaartnaam
nvt
Onder producten op kaart staan de producten toch? Dan lijkt me ook dat ze klaar staan. Als ziet het het er het zelfde uit als een kaart die al wel geactiveerd is. Heb je hem echt nog niet geactiveerd?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:46 schreef henk88 het volgende:
Volgens www.studentenov-chipkaart.nl :
[..]
Heb reeds een account aangemaakt, kan de kaart informatie van mijn OV chipkaart ook opvragen,
alleen kan nergens vinden waar ik nou kan zien of mijn "product " klaar staat..
[ afbeelding ]
Iemand enig idee waar ik deze informatie wel kan vinden?
Nope niet geactiveerd, nog nooit mn kaart in zo'n apparaat gestokenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:09 schreef CantFazeMe het volgende:
Alleen het rare is, henk heb jij heb al geactiveerd? Ik heb precies dezelfde datum als jij. Alleen ik heb hem wel geactiveerd.
Ik denk dat het wel de geldigheid van de reisproducten zelf is. Bij mij staan er namelijk geen reisproducten genoemt maar ook geen geldigheidsdatum.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:13 schreef henk88 het volgende:
[..]
Nope niet geactiveerd, nog nooit mn kaart in zo'n apparaat gestoken
dus ik neem aan dat ik nog steeds het tijdelijk reisproduct heb.
Maar ik denk dat het hier om de geldigheid van de chipkaart zelf gaat en niet van het reisproduct wat er op staat.
Ik denk dat het hier om de tijdelijke 'producten' gaat aangezien ik mijn chipkaart nog nooit in een apparaat heb gestopt, tenzij ik hem al medio 09 met kant en klaar reisproduct heb gekregen als enige student, wat me ook sterk lijktquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:11 schreef maok het volgende:
[..]
Onder producten op kaart staan de producten toch? Dan lijkt me ook dat ze klaar staan. Als ziet het het er het zelfde uit als een kaart die al wel geactiveerd is. Heb je hem echt nog niet geactiveerd?
Kijk maar bij deze post: [FAQ] studenten ov-chipkaart #7
Ik heb even mijn fysieke chipkaart erbij gepakt, de geldigheid die daar op staat geprint is dezelfde datum als wordt weergeven als op de website van "Mijn OV-chipkaart", dus ik denk wel degelijk dat het om de geldigheid van de chipkaart zelf gaat en niet van de 'producten'quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:17 schreef maok het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel de geldigheid van de reisproducten zelf is. Bij mij staan er namelijk geen reisproducten genoemt maar ook geen geldigheidsdatum.
Het lijkt er op dat jou kaar op een of andere manier automatisch activeerd is. Hadden niet meer mensen dat hier? Ik kan me herinneren dat er mensen waren die zeiden dat ze helemaal niets gedaan hadden maar we wel mee konden reizen.
En je checkte niet toevallig bij hetzelfde apparaat weer in waar je ook al was uitgecheckt?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:33 schreef kwiwi het volgende:
Wellicht is deze vraag al een keer langsgekomen, maar je moet dus als ik het goed begrijp bij elke overstap opnieuw in en uitchecken? Nu wilde ik dat vandaag in hengelo doen, maar toen ik na het uitchecken daar opnieuw wilde inchecken zei het apparaat: 'u bent al uitgecheckt'. Ja dat weet ik ook welMaar toen kon ik dus niet meer inchecken.
In ieder geval... Moet dit anders ofzo? Want ik kan het op de website ook niet echt goed vinden.
Wat voor overstap? Met de trein? Dan moet je niet in en uitchecken bij je overstap, de NS weet dan waar je in- en uitstapt en je betaalt automatisch voor de hele reis.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:33 schreef kwiwi het volgende:
Wellicht is deze vraag al een keer langsgekomen, maar je moet dus als ik het goed begrijp bij elke overstap opnieuw in en uitchecken? Nu wilde ik dat vandaag in hengelo doen, maar toen ik na het uitchecken daar opnieuw wilde inchecken zei het apparaat: 'u bent al uitgecheckt'. Ja dat weet ik ook welMaar toen kon ik dus niet meer inchecken.
In ieder geval... Moet dit anders ofzo? Want ik kan het op de website ook niet echt goed vinden.
Ik moest van een NS naar Syntus-traject. En zoals ik begrepen heb moet je dan ook in en uitchecken omdat je van maatschappij wisselt?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:35 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Wat voor overstap? Met de trein? Dan moet je niet in en uitchecken bij je overstap, de NS weet dan waar je in- en uitstapt en je betaalt automatisch voor de hele reis.
Wel uitchecken als je overstapt op een ander vervoersmiddel zoals de bus.
Ja dat klopt, vast weer defect incheck apparaat ofzo danquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik moest van een NS naar Syntus-traject. En zoals ik begrepen heb moet je dan ook in en uitchecken omdat je van maatschappij wisselt?
Leek er niet op want anderen konden wel gewoon inchecken (degenen die daar hun reis begonnen waarschijnlijk)quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:53 schreef henk88 het volgende:
[..]
Ja dat klopt, vast weer defect incheck apparaat ofzo dan
Ik heb precies hetzelfde probleem. Vandaag voor de 6e keer geprobeerd bij de Albert Heijn in Enschede. 3x achter elkaar. Ik krijg steeds dezelfde melding.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:21 schreef Aestivate het volgende:
Heb nu ook al 4x geprobeerd op te laden. Altijd 20-30 minuten omrijden/omreizen en gekut. 1e keer had apparaat nog nooit gewerkt 3x daarna 5 minuten wachten om te lezen dat ophalen product tijdelijk niet mogelijk is. Wat nu? Andere locaties of andere tijden of heeft het niets daarmee te maken?
Ik heb het van de week bij de AH in Twekkelerveld (Maanstraat, Enschede) gedaan, daar deed ie het (op dat moment) gewoon.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:07 schreef NeonPanda het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde probleem. Vandaag voor de 6e keer geprobeerd bij de Albert Heijn in Enschede. 3x achter elkaar. Ik krijg steeds dezelfde melding.
Vervolgens werd ik tijdens een controle in de trein gewaarschuwd door een conducteur. Ik zei tijdens de controleren dat ik mijn chip nog niet geactiveerd heb en dat ik het deze maand al 4 keer geprobeerd heb om mijn chip te activeren. Hij zei dat ik deze week gewoon door moest proberen, anders IB/DUO opbellen.![]()
Tot slot zei die dat dit voor 1 februari echt moet gebeuren anders kan ik boetes verwachten.
Ja god allemachtig. Ik probeer mijn best te doen, maar als die rotpaaltjes niet meewerken. Dit is zo super frustrerend. Weet iemand misschien een aantal locaties dicht bij Almelo, Hengelo of Enschede waar je wel succesvol kunt activeren?
Heb hetzeldfequote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:21 schreef iosubSyS het volgende:
Sinds 1,5 week zie ik nu eindelijk wat informatie op Ov-chipkaart.nl
Iemand een idee wat die "4" andere producten zijn?
Echter kan ik nog steeds in het weekend gratis reizen met de metro/tram zonder dat er enig saldo wordt afgeschreven...
Studenten OV-chipkaart week -
Studentenkaart korting week -
Vraag uw OV-bedrijf ¤ 0,00
Vraag uw OV-bedrijf ¤ 0,00
Vraag uw OV-bedrijf ¤ 0,00
Vraag uw OV-bedrijf -
Totaal 6
Dit heb ik dus ook voortdurend. Of het is 'tijdelijk niet mogelijk' of er is geen bestelling.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:07 schreef NeonPanda het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde probleem. Vandaag voor de 6e keer geprobeerd bij de Albert Heijn in Enschede. 3x achter elkaar. Ik krijg steeds dezelfde melding.
Vervolgens werd ik tijdens een controle in de trein gewaarschuwd door een conducteur. Ik zei tijdens de controleren dat ik mijn chip nog niet geactiveerd heb en dat ik het deze maand al 4 keer geprobeerd heb om mijn chip te activeren. Hij zei dat ik deze week gewoon door moest proberen, anders IB/DUO opbellen.![]()
Tot slot zei die dat dit voor 1 februari echt moet gebeuren anders kan ik boetes verwachten.
Ja god allemachtig. Ik probeer mijn best te doen, maar als die rotpaaltjes niet meewerken. Dit is zo super frustrerend. Weet iemand misschien een aantal locaties dicht bij Almelo, Hengelo of Enschede waar je wel succesvol kunt activeren?
Ik typ dit onder mijn broer zijn account omdat de mijne niet werktquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:07 schreef NeonPanda het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde probleem. Vandaag voor de 6e keer geprobeerd bij de Albert Heijn in Enschede. 3x achter elkaar. Ik krijg steeds dezelfde melding.
Vervolgens werd ik tijdens een controle in de trein gewaarschuwd door een conducteur. Ik zei tijdens de controleren dat ik mijn chip nog niet geactiveerd heb en dat ik het deze maand al 4 keer geprobeerd heb om mijn chip te activeren. Hij zei dat ik deze week gewoon door moest proberen, anders IB/DUO opbellen.![]()
Tot slot zei die dat dit voor 1 februari echt moet gebeuren anders kan ik boetes verwachten.
Ja god allemachtig. Ik probeer mijn best te doen, maar als die rotpaaltjes niet meewerken. Dit is zo super frustrerend. Weet iemand misschien een aantal locaties dicht bij Almelo, Hengelo of Enschede waar je wel succesvol kunt activeren?
De paaltjes op de perrons zijn alleen voor reizen met NS. Reis je per trein met een andere vervoerder, dan valt er dus weinig in- en uit te checken. Voor specifieke informatie over reizen met Syntus kun je deze fraaie folder eens bekijken.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik moest van een NS naar Syntus-traject. En zoals ik begrepen heb moet je dan ook in en uitchecken omdat je van maatschappij wisselt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |