he verdorie... ik zat al helemaal klaar met thee en chocola....quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:41 schreef theKiD het volgende:
[..]
Geef ik natuurlijk geen antwoord op
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:42 schreef styliste het volgende:
[..]
he verdorie... ik zat al helemaal klaar met thee en chocola....
Pasta, veel ingredienten, te veel calorien, te lekkerquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:41 schreef theKiD het volgende:
Ej Pierre, hoe was dat recept van terrorpasta ook alweer?
Dat is toch geen receptquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Pasta, veel ingredienten, te veel calorien, te lekker
Tilburg,quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:28 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Wat is beter, Tilburg of Eindhoven?
Kom maar een keer etenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:43 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dat is toch geen receptSpecifiek graag
wat kiddie zegt,quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:28 schreef styliste het volgende:
[..]
ja tuurlijk, en als ik bij breda post heb ik t gedaan
Vrees dat die pasta inmiddels wel koud is gewordenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:45 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dat zou ik al 2 jaar geleden een x zijn komen doen he?
De volgende keer ga je maar in het team van de tegenstanders zittenquote:
als dat nou gelukt was.....quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wat kiddie zegt,
jij wont in Tilurg, jij bent lief voor ons en je doet alleen maar bredanaren insoppen
he! Wegwezen jij! ik niet bij jullie, dan jij ook niet bij ons!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De volgende keer ga je maar in het team van de tegenstanders zitten
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De volgende keer ga je maar in het team van de tegenstanders zitten
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:47 schreef Guard het volgende:
[..]
Vrees dat die pasta inmiddels wel koud is geworden
moeten we de volgende keer met de FOK!tilburgse knokploeg komen helpen ?quote:
Ik heb wel lol gehad hoor, en een lading sneeuw in zn nek en zn oor gedumpt maar hij wist al mijn attacks te counteren waardoor ik iedere keer zelf op mn gat in de sneeuw belanddequote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
moeten we de volgende keer met de FOK!tilburgse knokploeg komen helpen ?
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:55 schreef styliste het volgende:
[..]
Ik heb wel lol gehad hoor, en een lading sneeuw in zn nek en zn oor gedumpt maar hij wist al mijn attacks te counteren waardoor ik iedere keer zelf op mn gat in de sneeuw belandde![]()
quote:
wanneer is dat ?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:06 schreef styliste het volgende:
[..]
haha, ik krijg vast nog wel een herkansing.. gaat er met mijn verjaardag niet sneeuw liggen ofzo?
Avondquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |