ik als geboren eindhovense moet heel eerlijk zeggen: tilburgquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:28 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Wat is beter, Tilburg of Eindhoven?
Jij houd van sneeuwquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:28 schreef styliste het volgende:
[..]
ja tuurlijk, en als ik bij breda post heb ik t gedaan
LOL ga je nu dadelijk ook nog crossposten in e'hoven?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:28 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Muziek, voetbal... EINDHOVEN!!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:28 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
muziekquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:30 schreef theKiD het volgende:
[..]
Muziek, voetbal... EINDHOVEN!!![]()
![]()
![]()
Fok... Tilburg
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:30 schreef theKiD het volgende:
[..]
![]()
![]()
Fok... Tilburg
Het gaat meer om de muziek die UIT Eindhoven komtquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:32 schreef Guard het volgende:
[..]
muziek
wie treedt er in hemelsnaam op in e'hoven, die niet in 013 komt?
quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:30 schreef theKiD het volgende:
[..]
![]()
![]()
Fok, PierreTT... Tilburg
Oh ik dacht al...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:32 schreef theKiD het volgende:
[..]
Het gaat meer om de muziek dat UIT Eindhoven komt
Dat bedoel ik dusquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:33 schreef Guard het volgende:
[..]
Oh ik dacht al...
Maar wij hebben Peter Smulders![]()
Met alle respect, Peter Smuldersquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:33 schreef Guard het volgende:
[..]
Oh ik dacht al...
Maar wij hebben Peter Smulders![]()
Wel een beetje aardig doen tegen mij, ik probeer hier als VN-blauwhelm de boel een beetje te kalmerenquote:
Heb je niet gezien wat ik erbij gezet heb dan?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:35 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wel een beetje aardig doen tegen mij, ik probeer hier als VN-blauwhelm de boel een beetje te kalmeren
Peter is een goeie vent (alleen kan ie niet zo goed zingen)quote:
Ik heb vroeger nog een paar x met m op t podium gezongenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:37 schreef Guard het volgende:
[..]
Peter is een goeie vent (alleen kan ie niet zo goed zingen)
Ik had het anders geinterpreteerd, excusesquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:36 schreef theKiD het volgende:
[..]
Heb je niet gezien wat ik erbij gezet heb dan?
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik had het anders geinterpreteerd, excuses![]()
Ik dacht dat je een hekel aan me had![]()
Sweet dude!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
* PierreTT geeft theKiD een bord terrorpasta
Geef ik natuurlijk geen antwoord opquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:40 schreef styliste het volgende:
[..]
oeh dit roept vragen op!!!
aan wie dan wel???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |