De storm is echt een slecht uitgewerkte film. De hel van 63 is stukken beter! Vind in de storm het nogal van de hak op tak gaan met die flashbacks die nergens op slaan! Special effects zijn natuurlijk goed, maar het verhaal is echt flinterdun.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
erger kun je niet zakken ....
De Storm is wel mooie film
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:17 schreef automatic_ het volgende:
Mijn carnaval jurkjes zijn af![]()
En ik ga al één dag carnaval vieren... Het moet niet gekker wordenNu al? Wat snelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ja, mijn buurvrouw heeft goed haar best gedaanquote:
Weet je, één dagje ofzo vind ik wel leuk...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:38 schreef theKiD het volgende:
Als je carnaval al zum kotsen vind, moet je niet gaan carnavallen Auto..
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
al blijf ik natuurlijk volhouden dat het "mwah" was![]()
Ik ben soms een trutquote:
Ben ik een kippetje?quote:
Ja, al dat terror gedoe!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:49 schreef Guard het volgende:
eerst terrorpasta en nu een terror-vlieg, tis wat...
ik kom van boven de rivieren en ik heb carnaval altijd het grootste kutfeest gevonden dat er is... Totdat ik het vorig jaar voor de 1e keer had meegemaakt. Fantastisch! En dan wel in de kroegen waar ook echt carnavalsmuziek wordt gedraaid, niet die troep die philip al het hele jaar draait.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:38 schreef theKiD het volgende:
Als je carnaval al zum kotsen vind, moet je niet gaan carnavallen Auto..
Mjah waarom zoveel betalen voor iets wat je ook goedkoper kan hebbenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:15 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Dat kan wel hoor.. LGen toevallig is het jou mening, de mijne moet nog blijken
Naja, ik ga iig minder betalen, dat is voor mij het belangrijkst en ik krijg er extra's bijquote:Op woensdag 20 januari 2010 06:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Mjah waarom zoveel betalen voor iets wat je ook goedkoper kan hebben
En net of je al die extra zooi nodig hebt.
+ als je iets extras wilt hebben moet je ervoor betalen
Ik vanavond pas naar de kapper.quote:Op woensdag 20 januari 2010 08:14 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Naja, ik ga iig minder betalen, dat is voor mij het belangrijkst en ik krijg er extra's bij. Gunstige deal toch lijkt me
Mogguh trouwens, zodadelijk naar de kapper!
![]()
Succesquote:
Nee, je mag wel het vliegveld afquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:03 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Idd, tis jammer van het geld, maar urenlang alleen op een vliegveld zitten is mij niet aanbesteed.
Vloog vanaf Amsterdam om 11.15 en was de volgende ochtend op Singapore om 07.00 uur ofzo. Om 9 uur vloog ik weer door naar Melbourne en kwam daar 's avonds om 22 uur aan. Dan ben je wel gaar ja..
Neequote:Op woensdag 20 januari 2010 10:43 schreef Crazy-M het volgende:
Iemand een suggestie voor een Topic titel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |