De Olympische Spelen, ja ik hoop het ook. Ben van 3-7 febr in Praag, dus ik hoop dat ie ervoor of erna komtquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo oke! Hopelijk kan je schaatsen kijken op je nieuwe tv
Ik hoop met je mee!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:34 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
De Olympische Spelen, ja ik hoop het ook. Ben van 3-7 febr in Praag, dus ik hoop dat ie ervoor of erna komt
Dank je!quote:
Zeker gaaf. appartementje op 100 m van de Karelsbrugquote:
Oeh nu ben ik helemaal jaloers!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:36 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Dank je!![]()
[..]
Zeker gaaf. appartementje op 100 m van de Karelsbrug
Wordt mn 4e of 5e keer denk ik naar Praag, lekker op familiebezoek bij mn neef, zn Tsjechische vriendin en mn pasgeboren achterneefje. En mn Slowaakse vrienden opzoekenquote:
Zou je eens moeten doen, gaan erg goedkope vluchten vanaf Eindhoven Airport heen. En eten en drinken is ook goedkoop in Praag. Halve liter bier voor 1,50quote:
Zo denk ik ook ja.. wil zeker nog een keer terug naar Australie.. alleen die tickets zijn zo duurquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:47 schreef Guard het volgende:
Ik ben pas 1 keer in Praag geweest, wil nog ooit wel eens terug (maar ja moet/wil nog naar zoveel plaatsen terug, om nog maar te zwijgen van de plaatsen waar ik nog niet geweest ben).
Ja, dat hoorde ik al! Vriendinnetje van mij is vorig jaar geweest en die had hele leuke verhalenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:48 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Zou je eens moeten doen, gaan erg goedkope vluchten vanaf Eindhoven Airport heen. En eten en drinken is ook goedkoop in Praag. Halve liter bier voor 1,50en een maaltijd voor nog geen 10 euro pp
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:51 schreef Stuurloos het volgende:
* Stuurloos krijgt maandag zn iPhone binnen
Hoeft nietquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:48 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Zo denk ik ook ja.. wil zeker nog een keer terug naar Australie.. alleen die tickets zijn zo duur, was de vorige keer 1500 euro kwijt, maar vloog wel met Singapore Airlines, das pas genieten
Zoals?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:47 schreef Guard het volgende:
om nog maar te zwijgen van de plaatsen waar ik nog niet geweest ben).
Ik wilde eens wat anders. Zit al 2 jaar met mn Nokia 6300 en dit is gewoon ¤ 29,95 per maand incl. 150 belminuten en 150 sms. Met mn abo nu ben ik veel meer kwijt (Flex 25, web n walk 9,95 en sms-verdubbelaar), zo rond de 40-45 euro. Dus gewoon om te besparen..quote:
Daar zit ik dus niet op te wachtenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hoeft nietVriend van mij vloog voor 400e naar Australie
Goed, wel met Asia Airways of zoiets en 24u overstaptijd in Kuala Lumpur
Heb je daar ¤900 voor over?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:55 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Daar zit ik dus niet op te wachten, wil graag wat comfort en dan betaal ik maar iets meer aangezien het een retelange vlucht is met overstap op Singapore en daar is ook genoeg te doen
Ik hoorde van die vriendin in Australie dat zij goede ervaring had met Singapore. Ik neem aan dat die tickets nu ook wel goedkoper te vinden zijn dan destijds (mrt. 2008)quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Heb je daar ¤900 voor over?Ik ben ook wel een luxe paardje, maar ¤900 voor iets minder comfort en een lange(re) overstap... Dat zou ik er wel voor over hebben denk ik.
is retour neem ik aan en aangezien je al 24 uur reist ongeveer en dan nog 24 erbij, dan ben je in totaal op retour bijna 96 uur aan het reizen... dat zijn 4 volle dagen, dan zou ik ook de snellere optie pakkenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Heb je daar ¤900 voor over?Ik ben ook wel een luxe paardje, maar ¤900 voor iets minder comfort en een lange(re) overstap... Dat zou ik er wel voor over hebben denk ik.
NYC en Boston (hopelijk dit jaar nog), Keertje naar Zweden en Noorwegen lijkt me ook zo gaaf. Moscow ook hoog op het wensenlijstje. Australia / New Zealand misschien nog ooit.quote:
Idd, tis jammer van het geld, maar urenlang alleen op een vliegveld zitten is mij niet aanbesteed.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:59 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
is retour neem ik aan en aangezien je al 24 uur reist ongeveer en dan nog 24 erbij, dan ben je in totaal op retour bijna 96 uur aan het reizen... dat zijn 4 volle dagen, dan zou ik ook de snellere optie pakken
erger kun je niet zakken ....quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:51 schreef Stuurloos het volgende:
* Stuurloos krijgt maandag zn iPhone binnen
Dat kan wel hoor.. LGquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
erger kun je niet zakken ....
De Storm is wel mooie film
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |