Ja komt zo bot over.. vind je niet dan? Er stonden trouwens wel meer vragen in het smsje dus om nou alleen terug te smsen met "nee bedankt"...quote:
En het ergste is nog wel dat op voetbal niveau die hele vete aan het verdwijnen is, omdat het al inmiddels jaren zo is dat de clubs niet meer direct echt tegen elkaar strijden (De ene keer staat NAC hoog en Willem II laag (nu dus) en de andere keer andersom) en de derbies ronduit saai zijn...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:12 schreef JDude het volgende:
[..]
Tja, de hele Breda-Tilburg-vete ontstijgt het voetbalsupporterniveau natuurlijk nauwelijks.
Zaterdag bier?quote:
Moet je naar de Hanos gaat, nog beter en meer!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:36 schreef hetzusjevan het volgende:
Overigens, een ode aan de Sligro. Ik hou van de Sligro
.
Op elke hoek staan tafeltjes enzo waar je dingen kan proeven. Ik kwam eerst paaseitjes tegen. Vriend en pap hadden al een handje vol borrelnootjesmix te pakken. Vervolgens kwamen we langs cup a soup
(niet op overigens), snoepjes (van die smiley dingen) en nog wel meer.. toen had ik de chips-met-overheerlijke-dipsaus-die-ik-gekocht-heb ontdekt
. Intussen stonden pap en vriend erwtensoep te eten
kippeboutjes waren op anders hadden ze die ook gepakt haha. Je kon ook amaretto, gluhwein etcetera proeven, mocht je zelf "tappen" uit zo'n ding. Daarna had vriend nog chocopinda's, ik nog een hapje appeltaart en op het eind konden we nog gratis koffie, thee, fanta, cola etc. in t restaurantje pakken.
Je kan je daar gewoon gratis helemaal gans vreten aan kleine hapjes.
Nee dan moet je inderdaad beginnen, we kunnen toch beter vrienden zijn en ik zie je meer als een broer en daar doe ik ook niets mee!quote:
bot misschien wel, maar ook eerlijk. die andere vragen, tja als het niet verder gaat dan het gebruikelijke hoe gaat het met je kan je die rustig onbeantwoord latenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:38 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ja komt zo bot over.. vind je niet dan? Er stonden trouwens wel meer vragen in het smsje dus om nou alleen terug te smsen met "nee bedankt"...
Ja, nou ja, helemaal over gaat het nooit denk ik. Heb ook bijna 20 jaar tussen Nijmegen en Arnhem gewoond, da's nog erger. Zelf heb ik weinig tegen Tilburg. Er staat een toffe concertzaal en ik kan af en toe best lachen om Ferry van de Zaandequote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:47 schreef existenz het volgende:
[..]
En het ergste is nog wel dat op voetbal niveau die hele vete aan het verdwijnen is, omdat het al inmiddels jaren zo is dat de clubs niet meer direct echt tegen elkaar strijden (De ene keer staat NAC hoog en Willem II laag (nu dus) en de andere keer andersom) en de derbies ronduit saai zijn...
Ach, we houden soms van beetje rellenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:21 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, nou ja, helemaal over gaat het nooit denk ik. Heb ook bijna 20 jaar tussen Nijmegen en Arnhem gewoond, da's nog erger. Zelf heb ik weinig tegen Tilburg. Er staat een toffe concertzaal en ik kan af en toe best lachen om Ferry van de Zaande.
*aai. Dat is ronduit klote.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:37 schreef -_Tommy_- het volgende:
Kak, volgende week een nieuwe voorruit in mijn auto. Vandaag een dikke steen op gehad en nu een scheur erin... Gaat weer 110¤ kosten. Kut vorstschade op de snelwegen!
Ja nogal, ga maar een brief sturen aan Rijkswaterstaat, want in die bocht van de A50 naar de A15 ligt echt teveel rotzooi!quote:
Net gezien dat ik een tentamen van december gehaald heb met een 8quote:
Dat is ook tof!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Net gezien dat ik een tentamen van december gehaald heb met een 8
Jij natuurlijk ook eenquote:
Hoi! Heb je je tv al?quote:
Nee, ik kreeg vandaag een mailtje van 538 met bla bla bla gefeliciteerd etc. en dat ik mn pakket binnen nu en 4 weken kan ontvangen..quote:
Ooo oke! Hopelijk kan je schaatsen (W-OS) kijken op je nieuwe tvquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:30 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Nee, ik kreeg vandaag een mailtje van 538 met bla bla bla gefeliciteerd etc. en dat ik mn pakket binnen nu en 4 weken kan ontvangen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |