abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77201963
Wat handig is om te weten, is dat de katten met de minste dominantieproblemen die normaal ook overal tussendoor hobbelen en hun eigen gang gaan, nu ook het minste last hebben van de nieuwe situatie. Merlijn, Kay en Mudhle doen gewoon wat ze altijd doen. Kareltje trekt langzaam bij. Maar Purrr en Bijoux hebben het het moeilijkst.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  † In Memoriam † zondag 24 januari 2010 @ 16:01:34 #177
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_77212708
Ach, beter nu gelijk maar in het begin.
Tis voor allemaal natuurlijk even wennen.
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_77215875
Awwww wat een geweldig verhaal wat een leuke kroelerds zijn die twee Veel plezier ermee Nok!
♥ scars make us who we are ♥
pi_77217414
Het kan ook niet anders dan dat er een stukkie strijd moet zijn. Mudhle doet haar best om te bemiddelen, maar dat lukt niet altijd. Net zijn we even twee uurtjes weggeweest. Joel zou ook thuiskomen, dus ze zijn een uurtje alleen geweest. Toen we thuiskwamen lagen de dames lekker in de mandjes te ronken en kwamen er uit toen ze gekroeld werden. Donna ging toen pas naar boven en pofte Purrr van de trap af om daarna Mudhle en Bijoux in een hoekje te zetten. Manlief heeft haar streng naar beneden gestuurd. Daarna heb ik haar opgepakt en ze was best boos. Maar ze liet zich wel aaien en ik mocht ook gewoon haar klauw uit mijn kleren losmaken.
Nu ligt Poeska midden op de tafel om zich uitgebreid door man te laten kroelen rn fotograferen. mevrouw strikes a pose. Vindt ze nog leuk ook. Ze luisteren beide naar hun naam, maar de bijnaampjes komen al bovendrijven. Donna is gewoon Taartje En Poeska is: Hey, lekker wijf.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 25 januari 2010 @ 01:06:53 #180
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_77236355
quote:
Op zondag 24 januari 2010 18:19 schreef nokwanda het volgende:
Het kan ook niet anders dan dat er een stukkie strijd moet zijn. Mudhle doet haar best om te bemiddelen, maar dat lukt niet altijd. Net zijn we even twee uurtjes weggeweest. Joel zou ook thuiskomen, dus ze zijn een uurtje alleen geweest. Toen we thuiskwamen lagen de dames lekker in de mandjes te ronken en kwamen er uit toen ze gekroeld werden. Donna ging toen pas naar boven en pofte Purrr van de trap af om daarna Mudhle en Bijoux in een hoekje te zetten. Manlief heeft haar streng naar beneden gestuurd. Daarna heb ik haar opgepakt en ze was best boos. Maar ze liet zich wel aaien en ik mocht ook gewoon haar klauw uit mijn kleren losmaken.
Nu ligt Poeska midden op de tafel om zich uitgebreid door man te laten kroelen rn fotograferen. mevrouw strikes a pose. Vindt ze nog leuk ook. Ze luisteren beide naar hun naam, maar de bijnaampjes komen al bovendrijven. Donna is gewoon Taartje En Poeska is: Hey, lekker wijf.
Ja dat he. Ze kunnen uren onverstoord naar een blazende, uithalende kat kijken en dan komt er een moment dat ze het ineens zat zijn Dan moet het gewoon klaar zijn. Maar idd, de noor van m'n moeder had me een paar klauwen en je kon haar gewoon los maken als ze toch eens boos was. Met zo'n klauw kunnen ze je oog er in 1 ruk uittrekken, maar zijn dan toch zo beheerst dat ze rustig blijven
  maandag 25 januari 2010 @ 10:02:55 #181
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_77240308
Donna Tart
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_77240361
Over klauwtjes en pootjes gesproken

(zie die glimlach nou )

Afgelopen nacht was behoorlijk rustig. De beide dames beneden en de oude garde boven.
Men zegt tegenwoordig vaak dat een introductie moet plaatsvinden in gescheiden ruimtes. Maar hier merk ik wederom dat ze dat zelf wel bepalen en dat dat heel erg verschilt per poes. Donna bijvoorbeeld: die is pas nu echt in de woonkamer te vinden. Ze had zich de serre en Joel's kamer eerst eigen gemaakt. Poeska kwam in 2/3 van de woonkamer,maar inmiddels ook overal, behalve op de vensterbank. De poezen die er al waren reageren ook elk op hun eigen manier. Voordeel is dat de eerdere strijd tussen Bijoux en Purrr nu stil ligt. Ze zijn aardig tegen elkaar.
Ze ogen steeds beter en blijer en geven ons al echt lieve blikken en kleine blijkjes van liefde. Poeska vooral bij Man. Maar ook Donna begint los te komen. Die is trouwens echt slim. Plekjes om op te klimmen die via een andere plek gaan vindt zij uit zichzelf. Ook als het een complexe manier is. Ze kijkt naar de andere katten en imiteert. Poeska heeft dan meer aanmoediging nodig.
Vanochtend kwam Donna eerst boven toen ze me hoorde. Ze zat bij de trap te brommen tegen Mudhle. Dus ik zeg: Donna, kijk me eens aan. Dat deed ze. Ik deed mijn vinger voor mijn lippen en zei: sssst, niet doen. Even later bromde ze weer. Toe riep ik alleen: Donna! en deed mijn vinger alleen voor mijn lippen. En Donna was stil
Ik maak me nog een beetje zorgen om Donna's eetlust. Ze eet wel. Volgens Joel eet ze als wij gaan slapen. Maar net had ze wel trek en hapte in het bakje, om vervolgens het brokje weer uit te spugen. Gewoon zo van: bleeeh Heb je niks anders?
Maar dit is wat ze altijd al kregen. Ik zal het later eens proberen met een beetje water. Misschien dat ze ze zacht nu even lekkerder vindt.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_77255761
En voor als de oude baasjes hier meelezen (link is verstuurd): Poeska heeft wel zin in ruige spelletjes, dus we zorgen wel dat ze veel beweging krijgt.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 25 januari 2010 @ 17:20:12 #184
163650 Greys
pi_77255911
Wat een zalige tevreden bekkies op de foto's!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_77280990
Heerlijk zie ze eens genieten.
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
  dinsdag 26 januari 2010 @ 09:47:34 #186
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_77281032
Poezevoetjes
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_77281078
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 09:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Poezevoetjes
Voetjes?

POTEN!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator dinsdag 26 januari 2010 @ 09:49:41 #188
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_77281080
Gelukkige poezen
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Moderator dinsdag 26 januari 2010 @ 09:50:28 #189
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_77281101
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 09:49 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Voetjes?

POTEN!
Geweldig he, vooral op die laatste foto, beste klauwen hoor
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  dinsdag 26 januari 2010 @ 10:54:44 #190
223428 Countess
De kater komt later. Prrrrt!
pi_77282714
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 00:43 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Mag de foto niet in het topic?

[ afbeelding ]

Ik heb de indruk dat er rechtsboven eentje weggevallen is, maar het is in elk geval wat
Wat zijn ze mooi zeg!
Ik vind het wel sneu dat de dieren weggedaan (moeten) worden na een verbroken relatie, lijkt me voor de ex-eigenaren zelf ook naar
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
pi_77283236
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 10:54 schreef Countess het volgende:

[..]

Wat zijn ze mooi zeg!
Ik vind het wel sneu dat de dieren weggedaan (moeten) worden na een verbroken relatie, lijkt me voor de ex-eigenaren zelf ook naar
Dat was ook niet makkelijk, maar ik weet heel zeker dat die beslissing is genomen voor het bestwil van de dames.

Afgelopen nacht was trouwens oorlognacht. Nauwelijks geslapen hier. Maar vandaag overdag wel aardige doorbraken. Kay en Poeska willen eigenlijk best spelen. Donna heeft het bed ingepikt en laat Kay er niet meer op. Darame maakt ze geen vrienden, maar Merlijn doet toch zijn uiterste kattebest om vrienden te worden. Hij is ook Bijoux van boven gaan halen en heeft haar overgehaald om zich op de bank door ons te laten knuffelen en niet gelijk weer naar boven te speren. Die zit nu lekker uit het raam te kijken.
Dus misschien is dat wilde nachtje ergens goed voor geweest.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  † In Memoriam † dinsdag 26 januari 2010 @ 14:57:53 #192
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_77291730
Oh, wat zijn ze toch mooi/
Ze hebben wel echt een heel lieve uitstraling ook!
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_77301096
Ze zijn ook heel lief. Donna heeft bijna hetzelfde karakter als Spicy, die in juli is overleden. Eigenlijk is ze solitair van karakter, hoewel ze gezelschap wel gewend is. Zij heeft dan ook de meeste moeite met aanpassen. Hoewel.....intussen regelt mevrouw wel wat ze wil. Lekker chillen in het zonnetje in de serre of gewoon languit op de vloer. Dus ze voelt zich heus op haar gemak. Maar in de omgang met de andere bezorgt ze ons wel letterlijk slapeloze nachten. Ze heeft nu Kay van Joel's bed af gemept en heeft het hele tweepersoonsbed ingepikt. Boven, onze slaapkamer, is dus nu het Bastion dat verdedigd dient te worden.
Poeska is nog een beetje schrikachtig, maar speels en ondernemend. Zij wil eigenlijk graag spelen met Merlijn en met Kay. Eigenlijk wil ze ook wel neuzen met Mudhle. Zij kan ook gewoon naast de anderen zitten om te eten en de anderen hebben nu geen moeite meer als zij daar ook zit te eten.

Merlijn heeft straks Bijoux opgehaald van boven. Hij ging naar boven en bleef een tijd weg. Darana kwam Bijoux opeens naar beneden, gevolgd door Merlijn die haar naar de bank loodste. Nu liggen ze de hele middag als vanouds samen te knuffen.
Dat is pas echt een doorbraak en daar ben ik hele blij mee.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 26 januari 2010 @ 18:35:59 #194
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_77301224
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 18:33 schreef nokwanda het volgende:
Ze zijn ook heel lief. Donna heeft bijna hetzelfde karakter als Spicy, die in juli is overleden. Eigenlijk is ze solitair van karakter, hoewel ze gezelschap wel gewend is. Zij heeft dan ook de meeste moeite met aanpassen. Hoewel.....intussen regelt mevrouw wel wat ze wil. Lekker chillen in het zonnetje in de serre of gewoon languit op de vloer. Dus ze voelt zich heus op haar gemak. Maar in de omgang met de andere bezorgt ze ons wel letterlijk slapeloze nachten. Ze heeft nu Kay van Joel's bed af gemept en heeft het hele tweepersoonsbed ingepikt. Boven, onze slaapkamer, is dus nu het Bastion dat verdedigd dient te worden.
Poeska is nog een beetje schrikachtig, maar speels en ondernemend. Zij wil eigenlijk graag spelen met Merlijn en met Kay. Eigenlijk wil ze ook wel neuzen met Mudhle. Zij kan ook gewoon naast de anderen zitten om te eten en de anderen hebben nu geen moeite meer als zij daar ook zit te eten.

Merlijn heeft straks Bijoux opgehaald van boven. Hij ging naar boven en bleef een tijd weg. Darana kwam Bijoux opeens naar beneden, gevolgd door Merlijn die haar naar de bank loodste. Nu liggen ze de hele middag als vanouds samen te knuffen.
Dat is pas echt een doorbraak en daar ben ik hele blij mee.
t klinkt zo mooi he
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_77301295
Noem het maar mooi. Wij zijn echt bekaf van die gebroken nachten
Het ligt ook aan ons hoor. Joel slaapt er gewoon doorheen en merkt niets. Wij slapen er echt op.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 26 januari 2010 @ 18:38:18 #196
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_77301317
dat is natuurlijk vervelend, maar k vind t gewoon mooi dat ze t toch maar allemaal samen doen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_77361712
Vandaag een goeie dag. De poezjes van de oude garde spelen weer en racen alweer door het huis
Zelfs Donna ging straks helemaal los met een muisje aan de kleine krabpaal

Owwww en en en.... Donna heeft de afgelopen nacht bij Joel geslapenen hem vanochtend gewekt met beetjes in zijn wang en zijn haren gelikt. Het is liefde

Poeska neust met Merlijn. Voorzichtige beginnetjes. Nieuwe fase in de introductie.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_77372847
Klinkt top!

En wat tof dat Donna met jouw gedachten gesynced lijkt te zijn!
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_77373448
Heb net al mijn tweede omhelzing van Poeska gekregen. Letterlijk. Ze pakt mijn hoofd vast met haar klauwen en trekt het naar haar hoofd toe. Ze heeft iets met geurtjes en cosmetica, denk ik. Ze is erg Lushie. Als ik me net heb gedouched en iets in mijn haren heb gedaan kruipt ze zowat in me
De T for Toes van Lush vindt ze ook zaaaalig. Is tegen zweetpootjes
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 28 januari 2010 @ 13:13:36 #200
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_77373523
Dat doet Melvin ook altijd
Fijn dat het allemaal zo lekker gaat
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')