quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 01:07 schreef Strega het volgende:Nok, geweldig.
Ik zit hier alweer te janken bij de foto's, ben iets te over emo op het moment, denk ik.
Maar wat een schatten, alle 8!
Geweldig die foto ook met J.
Prachtige meiden.

emo mag. Hier schat, geef ik je nog wat lekker jankmateriaal.
Donna heeft vannacht de kattenmuur gevonden. Die is helemaal Coonproof bevonden.
![]()
![]()
Met haar toffe oorpluimen en haar kekke neusje

Poeska doet net alsof ze hier al tijden woont. Ze staat als eerste bij de eetbakjes, drinkt gewoon en maakt er een zootje van. Ze loopt mijn man achterna en kletst tegen hem. Behalve als Joel in de keuken is

Dan denkt ze dat er iets te jatten of te slijmen valt. Mevrouw Raccoon. Ze loopt door het hele huis heen met hog opgeheven staart.
Beide dames hebben gegeten en gebruiken de open kattenbak.Op de gesloten bak zijn ze nog niet geweest.
En we hebben zowaar geslapen. Kareltje waagde zich vanochtend weer beneden. Purrr heeft er nog wat moeite mee en Bijoux heeft als veilige haven Joel's hoogslaper.
Het was dus een goede eerste nacht.
Leuk ook dat het twee totaal verschillende karakters zijn en dat ze beide ook totaal verschillend zijn van alle anderen in huis.
Het zijn wel echt twee reuzinnen. De anderen zijn allemaal iniemienie. Van de kleine soort. Merlijn, die toch echt deels coon is, is net een gekrompen uitvoering van een coon naast de dames. Maar hij laat zich niet uit het veld slaan. Hij blies vanochtend naar Poeska toen die iets te brutaal werd

Ze keek hem verbaasd aan, maar liet hem wel voorbij gaan.
[ Bericht 11% gewijzigd door nokwanda op 23-01-2010 09:32:26 ]
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl