abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 22 januari 2010 @ 20:47:43 #126
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_77155341
Ik ben zo blij dat dit zo is afgelopen en ik kan niet wachten op foto's
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_77156057
Ze luisteren echt naar hun namen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_77157753
Joecheeeeey enn het gaat ook nog allemaal goed ook

super Nok.
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
pi_77158887
♥ ♥ wat goed klinkt het allemaal! En wat een fijn nieuw huisje gaan ze hebben!
  vrijdag 22 januari 2010 @ 22:28:20 #130
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_77160112
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 15:13 schreef helldeskr het volgende:
grr
Zo jammer dat dit soort poezels nooit samen kan met andere katten.
Ik heb al 3 mix eur.korthaar /siamees..
Dat zijn territoriale hufters
Juist dit soort rassen (main coon, noorse boskat) zijn over het algemeen uiterst verdraagzame katten. Mijn moeder heeft een noorse boskat; een reuzin toen ze haar kreeg ( was ook eenherplaatsing en inmiddels flink gekrompen omdat ze al rond de 20 jaar is en flink dement ook ), maar een ware koningin. Ze schreed echt door het huis en keek je met die grote goud/groene ogen urenlang onverstoord aan Het zijn beiden mooie rassen, maar het allermooiste aan hen vind ik hun karakter. Evenwichtig, zelfverzekerd, onverschrokken en degenen die ik IRL ken, totaal niet angstig of agressief.

Ik heb zelf een "huis-tuin en keukenkat" ; dat kan echt soms een loeder zijn.

Main coons en noorse boskatten zijn zoooooo
  vrijdag 22 januari 2010 @ 22:45:16 #131
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_77160871
Wow dat klinkt als een super kennis making heerlijk dit voor de poezeldames en ook voor jullie Nokwanda!! geniet er van
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_77161414

Zoals CIT al aangaf maine coons zijn ontzettend tollerant tegen over soort genoten maar ook tegen over mensen. Ik lees weleens bij herplaatsers kan niet bij andere katten maar tot nu toe zie ik altijd dat coons ontzettend goed mixen.
Geniet van je dames het is je gegund. Ik kwam speciaal hiervoor nog even online
pi_77161536
Een eerste fotoverslagje is aan het uploaden. De dames zijn uiterst tof en relaxed. Zeker voor een eerste dag. Zelfs Donna die toch wat verlegen is. Die moet ik ook meer met rust laten. Een kroel vindt ze heerlijk en dan geeft ze ook echt wel een kopje, maar too much love will kill her atm. Dan gaat ze blazen en is ze minder relaxed. Ze begon zichzelf boven net te wassen. Poeska is te open om me enige zorg over te maken.
Coontjes zijn alleen een beetje groot. Poeska past niet op het kussentje dat ze net uitkoos om op te gaan liggen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_77161594
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 22:55 schreef ferrari_rood het volgende:

Zoals CIT al aangaf maine coons zijn ontzettend tollerant tegen over soort genoten maar ook tegen over mensen. Ik lees weleens bij herplaatsers kan niet bij andere katten maar tot nu toe zie ik altijd dat coons ontzettend goed mixen.
Geniet van je dames het is je gegund. Ik kwam speciaal hiervoor nog even online
Blijf dan heeeel even hangen voor de pics
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_77162241
Wat een mooie kennismaking Nokwanda!

Ik blijf hangen voor pics.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_77162245
Dit is Poeska, die al aardig thuis is.

En De ene goeie foto van Donna die ik verder niet wil storen met de flits.

En wat doet de rest van ons schorriemorrie intussen?

Merlijn

Purrr loert van een afstandje naar Poeska. Daarvoor loerde ze op onze slaapkamer naar Donna

Bijoux zit al vanaf de aankomst van de dames op dezelfde plek in Joel's kamer. Wel steeds iets relaxter. Haar staartje heeft ze inmiddels weer om haar voetjes geslagen.

Karel zit op bed met toink-ogen en een heel dikke staart, waar Donna zich niks van aantrekt. Kay zat steeds op het doorgeefluik in Joel's kamer, maar zit inmiddels te loeren vanachter een stoel. Mudhle is nieuwsgierig en komt regelmatig een kroel halen en gaat vervolgens weer kijken naar wat de anderen doen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_77162478
Wat een mooie plaatjes van mooie poezels. Dat gaat helemaal goedkomen samen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 22 januari 2010 @ 23:19:10 #138
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_77162482
Geweldige foto's
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_77162490
Ze zijn mooi!!!!
En Bijoux, wilde spontaan adopteren dat koppie
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_77162529
Beetje brak met mijn telefooncamera. Die bovenste In het echt keek ze veel blijer. Ze miauwt heel lief naar mijn man en hij mag alles met haar doen. Zelfs haar dikke pluisbuik kroelen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_77162569
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 23:19 schreef Ml-etje het volgende:
Ze zijn mooi!!!!
En Bijoux, wilde spontaan adopteren dat koppie
Dat is ons eigeste Hartje op pootjes. Da's echt het liefste poesje dat hier rondloopt. Dat grietje heeft me een portie karakter waar je U tegen zegt.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 22 januari 2010 @ 23:24:39 #142
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_77162685
Wat een goed verhaal

Nok, MrNok en Joel....

Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_77162988
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 23:21 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Dat is ons eigeste Hartje op pootjes. Da's echt het liefste poesje dat hier rondloopt. Dat grietje heeft me een portie karakter waar je U tegen zegt.
ze lijkt me heel lief..
Heb geheel off topic deze week je bank gezien
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_77163170
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 23:33 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

ze lijkt me heel lief..
Heb geheel off topic deze week je bank gezien
Heb je toen ook gelijk gevoeld dat het niet de meest comfi bank is die je kunt hebben?
Het is alleen lastig om hier eenbank in huis te krijgen. Te kleine doorgang en zo. Maar ik ga er een keer zelf eentje maken.
Zo een waar wij op kunnen zitten EN tegelijk alle poezen op kunnen chillen. Mag het wel een brede zijn Poeska dondert bijna van haar kussen af.
Ze heeft net al de eerste liefdesbeten uitgedeeld in een stoeipartij met mijn man
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_77163356
Wat een heerlijke foto's!!
And so the lion fell in love with the lamb
  zaterdag 23 januari 2010 @ 01:01:23 #146
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_77166140
Ik moet zo lachen als ik dit topic lees.... Ik heb 1 kat, een doodgewone. Dat beest bezorgt me soms grijze haren. Om de reden dat'ie steeds met dode beestjes thuiskomt (van buizerdjong tot koikarper) en als'ie dat niet doet, wordt'ie wel overreden en ik dus mijn haat (ivm de dode beestjes) weer omzet in liefde (mijn arme katje) 8 Van dit soort exemplaren zou ik echt niet trekken, dat zou m'n dood worden

Knap als je dat wel kunt
  † In Memoriam † zaterdag 23 januari 2010 @ 01:07:37 #147
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_77166369
Nok, geweldig.
Ik zit hier alweer te janken bij de foto's, ben iets te over emo op het moment, denk ik.
Maar wat een schatten, alle 8!
Geweldig die foto ook met J.
Prachtige meiden.
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  zaterdag 23 januari 2010 @ 09:13:02 #148
97687 Lavenderlily
beroepslurker/muurbloem
pi_77170243
Heerlijk om te lezen dat het goed gaat, en merlijn is zo ! Dat donkere neusje doet het hem!
pi_77170282
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 01:01 schreef childintime het volgende:
Ik moet zo lachen als ik dit topic lees.... Ik heb 1 kat, een doodgewone. Dat beest bezorgt me soms grijze haren. Om de reden dat'ie steeds met dode beestjes thuiskomt (van buizerdjong tot koikarper) en als'ie dat niet doet, wordt'ie wel overreden en ik dus mijn haat (ivm de dode beestjes) weer omzet in liefde (mijn arme katje) 8 Van dit soort exemplaren zou ik echt niet trekken, dat zou m'n dood worden

Knap als je dat wel kunt
Hij houdt van je en brengt je eten. Dat doen ze hier met wuppies, nepmuisjes en de rat uit de kringloop die wij hier Het Lijkje noemen
Helaas zit er hier niets anders op dan ze binnen te houden. Maar ooit, als we groot zijn, verhuizen we naar een klein huisje in het bos waar nauwelijks een weg is
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_77170329
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 01:07 schreef Strega het volgende:
Nok, geweldig.
Ik zit hier alweer te janken bij de foto's, ben iets te over emo op het moment, denk ik.
Maar wat een schatten, alle 8!
Geweldig die foto ook met J.
Prachtige meiden.
emo mag. Hier schat, geef ik je nog wat lekker jankmateriaal.
Donna heeft vannacht de kattenmuur gevonden. Die is helemaal Coonproof bevonden.

Met haar toffe oorpluimen en haar kekke neusje

Poeska doet net alsof ze hier al tijden woont. Ze staat als eerste bij de eetbakjes, drinkt gewoon en maakt er een zootje van. Ze loopt mijn man achterna en kletst tegen hem. Behalve als Joel in de keuken is Dan denkt ze dat er iets te jatten of te slijmen valt. Mevrouw Raccoon. Ze loopt door het hele huis heen met hog opgeheven staart.
Beide dames hebben gegeten en gebruiken de open kattenbak.Op de gesloten bak zijn ze nog niet geweest.

En we hebben zowaar geslapen. Kareltje waagde zich vanochtend weer beneden. Purrr heeft er nog wat moeite mee en Bijoux heeft als veilige haven Joel's hoogslaper.
Het was dus een goede eerste nacht.

Leuk ook dat het twee totaal verschillende karakters zijn en dat ze beide ook totaal verschillend zijn van alle anderen in huis.
Het zijn wel echt twee reuzinnen. De anderen zijn allemaal iniemienie. Van de kleine soort. Merlijn, die toch echt deels coon is, is net een gekrompen uitvoering van een coon naast de dames. Maar hij laat zich niet uit het veld slaan. Hij blies vanochtend naar Poeska toen die iets te brutaal werd Ze keek hem verbaasd aan, maar liet hem wel voorbij gaan.

[ Bericht 11% gewijzigd door nokwanda op 23-01-2010 09:32:26 ]
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')