Mail ik je even overquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:56 schreef Strega het volgende:
[..]
Precies wat wij denken, laat even weten als je contact hebt gehad.
We willen primair natuurlijk een goed huis zien voor de twee dames, en dat hoeft niet persé bij ons te zijn.
Vanaf morgen anders meteen het andere nummer proberenquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:11 schreef nokwanda het volgende:
Het zijn wel echt prachtdames. Ik ga nu nog een poging wagen om te bellen..
Inmiddels voicemail ingesproken en nu hopen dat ze terugbelt.
Heb hen al allebei gesproken en we hebben hier ook onafgebroken overlegd. Ik probeer hem nu te bereiken om onze beslissing te vertellen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:47 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Vanaf morgen anders meteen het andere nummer proberen
En die is????quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb hen al allebei gesproken en we hebben hier ook onafgebroken overlegd. Ik probeer hem nu te bereiken om onze beslissing te vertellen.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:30 schreef nokwanda het volgende:
Na heel erg veel overleg: Vrijdag komen de dames. De afspraak staat.Wij gaan niet proberen en moeilijk doen. Ze komen gewoon als onze nieuwe dames. Twee nieuwe poezendinnetjes. Gaat gewoon goed komen. Na wat overleg bleek dat de beide dames wel eerder contact hebben gehad met andere poezen en dat ze dat eigenlijk wel prima vonden. Ieder op hun eigen manier reageerden. Dat gaf voor ons de doorslag.
De een is wat dominanter dan de ander. Dat past ook binnen ons team. Een zachte die wss goed met Merlijn en Bijoux kan en een wat dominantere met loyaliteiten tav haar kalme zus om de dominantie van Purrr in balans te brengen.
We zullen zien of het ook zo gaat. Ze zijn helemaal welkom.
Ik hou jullie op de hoogte.
Misschien een TT verandering?
nouhouuuu, daar ga ik van huilenquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Ze gaan naar de liefste poezenmama van de hele wereld![]()
Nee hoor, dat ga je helemaal niet!quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
nouhouuuu, daar ga ik van huilen
quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
nouhouuuu, daar ga ik van huilen
Ik zal ze even wat groter proberen te sturenquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:13 schreef nokwanda het volgende:
Pics zullen hier ook komen. Eerst het huis klaarmaken voor de komst van de dames. Alle kattenbakken vrijdag uitschrobben en opnieuw vullen. Alles even soppen hier.
En intussen projecteren we mooie plaatjes van nieuwe hartsvriendinnetjes die wassen en spelen en omhelzen op de breintjes van ons schorriemorrie![]()
En reken maar dat ze het weten. Die blikken en reacties
Purrr is naar boven gegaan. Bijoux mokt een tikkie op de stoel terwijl ze eerst naast me lag te kroelen. Merlijn kwam aangelopen met zo'n blik in zijn ogen die doorgaan betekent: vertel... what's going on? Sprong vervolgens naast me op de leuning maar kwam niet op schoot en ligt nu toch na enige overweging naast me. Ik moest hem wel overreden en zeggen dat zijn schootplek niet in gevaar is en dat er heus ook twee tegelijk op passen
Zie de SC. Nee, ik ga niet mee aangezien ik het belangrijker vind om de dames eerst goed geintroduceerd te krijgen. Ik ben hier wel de hoofdpoes, hequote:Op woensdag 20 januari 2010 16:27 schreef Cat22 het volgende:
Nokje!![]()
![]()
Fijn dat de poezels een tweede mandje bij jullie hebben gevonden. En met jouw poezekennis zal de introductie vast goed verlopen.
Kom je zaterdag evengoed mee? Live verslag willen we.![]()
quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:31 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik zal ze even wat groter proberen te sturenof heb je die al gehad van ze?
Ah ok dan heb je ze idd.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zie de SC. Nee, ik ga niet mee aangezien ik het belangrijker vind om de dames eerst goed geintroduceerd te krijgen. Ik ben hier wel de hoofdpoes, he
[..]
Ik heb de foto's zoals ze hier in jouw link stonden opgeslagen. Meer hebben we niet.
Ja, de radar werkt op volle toeren en maakt overuren!quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:13 schreef nokwanda het volgende:
Pics zullen hier ook komen. Eerst het huis klaarmaken voor de komst van de dames. Alle kattenbakken vrijdag uitschrobben en opnieuw vullen. Alles even soppen hier.
En intussen projecteren we mooie plaatjes van nieuwe hartsvriendinnetjes die wassen en spelen en omhelzen op de breintjes van ons schorriemorrie![]()
En reken maar dat ze het weten. Die blikken en reacties
Purrr is naar boven gegaan. Bijoux mokt een tikkie op de stoel terwijl ze eerst naast me lag te kroelen. Merlijn kwam aangelopen met zo'n blik in zijn ogen die doorgaan betekent: vertel... what's going on? Sprong vervolgens naast me op de leuning maar kwam niet op schoot en ligt nu toch na enige overweging naast me. Ik moest hem wel overreden en zeggen dat zijn schootplek niet in gevaar is en dat er heus ook twee tegelijk op passen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |