Welteruste moppie!quote:Op maandag 18 januari 2010 22:14 schreef Cyntiaa het volgende:
Darlings, ik ga zo naar bed toeMorgen weer vroeg er uit!
Wat een kutstreek is dat... Tijdens, of na jullie relatie?quote:Op maandag 18 januari 2010 22:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mwa behoorlijk. Al was ze wel voor van alles in. (sex in een pashokje, omkleedhokje in een openbaar zwembad enz enz.)
Zo slecht lijkt me dat niet maar goed.
Ach ze heeft t opgelost door in bed te duiken met mn (ex) beste maatje dus ze zal wel blij zijn inm.
Ach zo lang heb ik ook niet meer gehad. En we hadden eigenlijk nooit echt seks gehad.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
lijkt me erg lastig...
Ik ben zelf ook niet zo'n prater moet ik eerlijk bekennen, maar ik ga dan wel weer heel graag naar Christine LeDuc om samen met mn lief leuke dingen te bekijken...
* RvLaak krijgt Cruijf flitsen...quote:Op maandag 18 januari 2010 22:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach zo lang heb ik ook niet meer gehad. En we hadden eigenlijk nooit echt seks gehad.
quote:
tijdens....quote:Op maandag 18 januari 2010 22:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wat een kutstreek is dat... Tijdens, of na jullie relatie?
WTF wat een kut streekquote:Op maandag 18 januari 2010 22:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
tijdens....Was idd niet leuk. Je bent ineens je 2 beste maatjes kwijt. Van hem vond ik t nog erger na 22 jaar vriendschap.
Damn man... Echt laagquote:Op maandag 18 januari 2010 22:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
tijdens....Was idd niet leuk. Je bent ineens je 2 beste maatjes kwijt. Van hem vond ik t nog erger na 22 jaar vriendschap.
Tja shit happens. Achteraf had ik t kunnen weten maar ja achteraf kan je een koe in zn kont kijken.quote:
Ik zag er geen voordelen van eigenlijk. Die andere ex wel. Die wat meer ervaring had.quote:
Tieten ik kan er uren over lullen en mee spelenquote:Op maandag 18 januari 2010 22:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja shit happens. Achteraf had ik t kunnen weten maar ja achteraf kan je een koe in zn kont kijken.
Trouwens ik vond t onderwerp van net veul leuker!
zoals je het bracht...quote:Op maandag 18 januari 2010 22:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zag er geen voordelen van eigenlijk. Die andere ex wel. Die wat meer ervaring had.![]()
En ook daar is een leuke combi te makenquote:Op maandag 18 januari 2010 22:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tieten ik kan er uren over lullen en mee spelen
Het blijft wel een trieste actie van hun though.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt. Maar denk je dat ze er wakker van zullen liggen?
quote:Op maandag 18 januari 2010 22:30 schreef L.no het volgende:
[..]
Het blijft wel een trieste actie van hun though.
Maw; tvp voor hete lesbo sex?quote:Op maandag 18 januari 2010 22:32 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Hoi! Ik ben geen bi (hetero), maar de naam van het topic sprak me wel aan
Okequote:Op maandag 18 januari 2010 22:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
zoals je het bracht...
Ennuh... ervaring kun je op doen hoor. Mijn lief was maagd toen wij elkaar leerde kennen...
Ik ookquote:Op maandag 18 januari 2010 22:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En ook daar is een leuke combi te maken
Hier nog 1quote:Op maandag 18 januari 2010 22:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tieten ik kan er uren over lullen en mee spelen
Klopt. Ik kan er helaas zo weinig mee.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:30 schreef L.no het volgende:
[..]
Het blijft wel een trieste actie van hun though.
mwa zo ietsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |