quote:Op maandag 18 januari 2010 22:04 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Als je nog in de buurt van Rotterdam bent een deze dagen.
Lief ben ik zeker niet.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:07 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
de komende dagen ben ik alleen maar in de buurt van mijn bed
enne voorkeur gaat nog steeds uit naar vrouwenwie weet als je lief bent maak ik een uitzondering
Ach shit happensquote:
niet geschoten is altijd mis eh.....quote:
Fijn he zulke mensenquote:Op maandag 18 januari 2010 22:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach shit happens
Mn ex ging na t uit was klagen dat de sex niet goed was.Ja gek he t enige wat ze deed was op r rug liggen.
Zo saai en dodelijk voor mn geilheid
Ja die zag ik net ook in t Hattrick topicquote:Op maandag 18 januari 2010 22:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
niet geschoten is altijd mis eh.....
goed voorbeeld van missen maar toch raken
quote:
Vooral als ze dan ook geen interesse hebben om het te veranderenquote:
Was ze erg preuts?quote:Op maandag 18 januari 2010 22:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja vooral dat klagen achterafFokking 3 jaar en niets zeggen.
Zoiets had ik mijn ex.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vooral als ze dan ook geen interesse hebben om het te veranderen...
A well...mijn lief... Zeker niet te beroerd om te experimenteren...
heb jij dan pechquote:
Achteraf klagenquote:Op maandag 18 januari 2010 22:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja vooral dat klagen achterafFokking 3 jaar en niets zeggen.
trusten meisquote:Op maandag 18 januari 2010 22:14 schreef Cyntiaa het volgende:
Darlings, ik ga zo naar bed toeMorgen weer vroeg er uit!
slaap lekkerquote:Op maandag 18 januari 2010 22:14 schreef Cyntiaa het volgende:
quote:Op maandag 18 januari 2010 22:14 schreef Cyntiaa het volgende:
zelfkennis FTWquote:
Beide. Mijn laatste ex hield wel van sexperimenteren. Die ex daarvoor wilde er niet eens overpratenquote:Op maandag 18 januari 2010 22:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het wel, of juist niet sexperimenteren?
lijkt me erg lastig...quote:Op maandag 18 januari 2010 22:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beide. Mijn laatste ex hield wel van sexperimenteren. Die ex daarvoor wilde er niet eens overpraten
Mwa behoorlijk. Al was ze wel voor van alles in. (sex in een pashokje, omkleedhokje in een openbaar zwembad enz enz.)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |