En dat kan best lastig zijn. Een goed passende bh vinden. Heb ik mijn zusjes horen zeggen.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:07 schreef Plums het volgende:
[..]
Bh's zijn fijn hoor, als je gewoon een goede hebt die perfect past enzo.
quote:Op maandag 18 januari 2010 21:06 schreef Cyntiaa het volgende:
Mwah, valt mee hoor.. Maar af en toe even zonder zit ook wel fijn. Dan vind ik een bikini fijner in de zomer, daar loop ik dan non-stop in.
quote:Op maandag 18 januari 2010 21:07 schreef Plums het volgende:
[..]
Bh's zijn fijn hoor, als je gewoon een goede hebt die perfect past enzo.
Weer wat geleerd!quote:Op maandag 18 januari 2010 21:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
merk je weinig van hoor, alleen zijn bijvoorbeeld beugels lastig als je wilt liggen.. maar dan kan ie altijd gewoon nog uit.
True.. Maar je kan t altijd laten opmetenquote:Op maandag 18 januari 2010 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat kan best lastig zijn. Een goed passende bh vinden. Heb ik mijn zusjes horen zeggen.
Als ie gewoon goed past zou je er zeer weinig van moeten merken door de dag heen.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Weer wat geleerd!
T lijkt mij niet prettig zitten. Zo een strak ding om je borstkas
Dat is waar. Alleen als je wat groter dan gemiddeld kan het lastig zijn om een leuke en goedzittende bh te vinden. Mijn zusjes hebben een flinke voorgevel geerfd van mijn moederquote:Op maandag 18 januari 2010 21:13 schreef Plums het volgende:
[..]
True.. Maar je kan t altijd laten opmetenEn dan gewoon een paar passen. Ik heb iig nooit moeite met minstens één te vinden als ik een nieuwe wil.
[..]
Als ie gewoon goed past zou je er zeer weinig van moeten merken door de dag heen.Want een goede bh zit ook niet te strak.
![]()
ik moet eerst 5 kilo kwijt voordat ik weer in bikini gaquote:Op maandag 18 januari 2010 21:06 schreef Cyntiaa het volgende:
Mwah, valt mee hoor.. Maar af en toe even zonder zit ook wel fijn. Dan vind ik een bikini fijner in de zomer, daar loop ik dan non-stop in.
Ik heb t dan ook niet over te strak.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:13 schreef Plums het volgende:
Als ie gewoon goed past zou je er zeer weinig van moeten merken door de dag heen.Want een goede bh zit ook niet te strak.
![]()
het zit echt niet zo strak dat je m voelt met ademhalenquote:Op maandag 18 januari 2010 21:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb t dan ook niet over te strak.Strak zit t iig wel en dat lijkt me niet prettig. Zeker niet met adem halen. Maar goed t zal wel wennen zijn. Zat jullie 1e bh ook niet onwennig dan?
Lastig met ademhalen ?!quote:Op maandag 18 januari 2010 21:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb t dan ook niet over te strak.Strak zit t iig wel en dat lijkt me niet prettig. Zeker niet met adem halen. Maar goed t zal wel wennen zijn. Zat jullie 1e bh ook niet onwennig dan?
Grote cups zijn wel weer lastiger te vinden, maar daar zijn de echte lingeriezaken toch voor?quote:Op maandag 18 januari 2010 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waar. Alleen als je wat groter dan gemiddeld kan het lastig zijn om een leuke en goedzittende bh te vinden. Mijn zusjes hebben een flinke voorgevel geerfd van mijn moeder
Ik geloof je meteen. Ik denk zelf dat ik t wel merk en altijd zal merken. Ben zo blij dat ik geen vrouwtje benquote:Op maandag 18 januari 2010 21:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
het zit echt niet zo strak dat je m voelt met ademhalen![]()
En dat veranderd naarmate ze groter worden?quote:en natuurlijk is je eerste wennen al is het maar omdat die amper inhoud had
Vermoeiendquote:Op maandag 18 januari 2010 21:25 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Busy.. Jij ?![]()
In Sittard kunnen we met de show MB tshirts kopen
Jaquote:Op maandag 18 januari 2010 21:23 schreef Plums het volgende:
[..]
Lastig met ademhalen ?!hahaha
t is geen corset he.. ik merk mijn bh's niet eens joh
en ik heb truitjes die strakker zitten dan n bh
![]()
En ik kan me mn eerste bh niet eens herinneren eigenlijk
Ja daar kopen ze inderdaad hun bh's. Mijn zusje overweegt serieus een borstverkleining.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:23 schreef Plums het volgende:
[..]
Lastig met ademhalen ?!hahaha
t is geen corset he.. ik merk mijn bh's niet eens joh
en ik heb truitjes die strakker zitten dan n bh
![]()
En ik kan me mn eerste bh niet eens herinneren eigenlijk
[..]
Grote cups zijn wel weer lastiger te vinden, maar daar zijn de echte lingeriezaken toch voor?![]()
(mooie) a-cup bh's zijn meestal ook wel schaarsmaar ze zijn er wel.
Voor de manboobs zeker?quote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 21:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja en volgens KZ kon ik er maar beter 1 aanschaffen.
Oh een roze wil ik welquote:Op maandag 18 januari 2010 21:32 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
http://farm3.static.flickr.com/2761/4285741840_e505b13ca5_b.jpg
Ja maar.. ik ben werkelijk verbaasd dat je zoiets dachtquote:Op maandag 18 januari 2010 21:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
JaWat is er raar aan die aanname? Het zit toch om je borstkas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |