Wij als mensheid kunnen inderdaad niet zonder zequote:
Wat wordt het dan?quote:Op maandag 18 januari 2010 19:14 schreef littledrummergirl het volgende:heb al een tt change aangevraagd
broseksualiteitquote:
echt niet...quote:Op maandag 18 januari 2010 19:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
tieten zijn ook overrated
Nee, afspraak heb ik verzetquote:Op maandag 18 januari 2010 19:22 schreef LiefHart_ het volgende:
[..]
En... Ga je nog sporten vanavond?
tot ze je zelf moet rondsjouwenquote:
Daar heb jij toch iemand voor in dienst?quote:Op maandag 18 januari 2010 19:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
tot ze je zelf moet rondsjouwen
Misschienquote:Op maandag 18 januari 2010 19:26 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Nee, afspraak heb ik verzet
Msn later?
Heerlijk ik kan er uren mee spelen!quote:
Ach dan neem je een omgebouwde vent. Dan zijn ze waarschijnlijk nog jonger.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:29 schreef S_1980 het volgende:
16 jarige tietjes, díe heb ik lang niet gehad
(jammer alleen dat er meestal 16-jarige meisjes aan vast zitte n)
Ik heb er anders nooit last van!quote:
dus datquote:Op maandag 18 januari 2010 19:57 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Daar heb jij toch iemand voor in dienst?
Ach ik wil best een dag als bh werken!quote:Op maandag 18 januari 2010 19:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
tot ze je zelf moet rondsjouwen
maar die weigert af en toe dienst.. lastigquote:Op maandag 18 januari 2010 19:57 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Daar heb jij toch iemand voor in dienst?
dan krijgt ze gewoon pikstrafquote:Op maandag 18 januari 2010 19:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar die weigert af en toe dienst.. lastig
quote:Op maandag 18 januari 2010 19:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach ik wil best een dag als bh werken!
"ze" nog welquote:
heb ik stiekum een dinnetje dat mn tieten voor me ondersteunt?quote:Op maandag 18 januari 2010 20:02 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
hoe wou je een vrouwwezen anders noemen?
Schatje toch... Ik zie je wel verschijnen! En anders PM ik mijn nr wel even.. Kan je smsen als dat beter is..quote:Op maandag 18 januari 2010 19:57 schreef LiefHart_ het volgende:
[..]
MisschienLees je laatse PM maar, daarom misschien
Voor jou misschien maar voor mij niet!quote:Op maandag 18 januari 2010 20:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]daar is de lol snel vanaf hoor
had het over mijn tietendraagster. Jij draagt ze maar zelfquote:Op maandag 18 januari 2010 20:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heb ik stiekum een dinnetje dat mn tieten voor me ondersteunt?
quote:Op maandag 18 januari 2010 20:08 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
had het over mijn tietendraagster. Jij draagt ze maar zelf
Tijdens het uitgaan?quote:
Fijn dat t beter gaat!quote:Op maandag 18 januari 2010 20:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
ben ik weer.... lang leve pijnstillers...voelde de chiropractor amper aan me rug werken
kon net iig weer beetje loopbeweging makenmaar gaat nog wel ff paar behandelingen duren..... woensdag weer terug
Ik heb er geen ervaring mee maar veel BH-loos lopen gaan ze van hangen toch?quote:
Sowieso, BH's.quote:
Ach als je mijn dinnetje zou zijn mag dat ook als ik er ben hoor.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:34 schreef Cyntiaa het volgende:
Paar uurtjes voor het slapen gaan kan bestBen toch alleen
doe het ook wel eensquote:Op maandag 18 januari 2010 20:34 schreef Cyntiaa het volgende:
Paar uurtjes voor het slapen gaan kan bestBen toch alleen
mijne wel.. kan hele dagen zonder bh lopen zonder probleemquote:Op maandag 18 januari 2010 20:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
doe het ook wel eensvoelt zo lekker natuurlijk ofzo
al zijn de mijne van dermate afmetingen dat het geen uren "los" kan... dat vind mn rug niet leuk![]()
lijkt me zoooo makkelijkquote:Op maandag 18 januari 2010 20:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
mijne wel.. kan hele dagen zonder bh lopen zonder probleemalleen vind ik dat geen porrum voor buiten (al heb ik het vorige zomer wel 1x gedaan... het was gewoon TE warm die dag)
Bh's zijn fijn hoor, als je gewoon een goede hebt die perfect past enzo.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die van mij ook.![]()
![]()
T lijkt me een aardige kwelling een bh.
merk je weinig van hoor, alleen zijn bijvoorbeeld beugels lastig als je wilt liggen.. maar dan kan ie altijd gewoon nog uit.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
T lijkt me een aardige kwelling een bh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |