quote:Op dinsdag 19 januari 2010 07:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En waarom zouden ze ook? Tieten zijn mooi, leuk en vooral ernstig![]()
En wat als wij je nou elke 5 minuten vertellen om even naar beneden te kijken?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:42 schreef Cyntiaa het volgende:
Tieten....Maar even niet teveel over nadenken tijdens werktijd
Ze zitten vandaag goed ingepakt in een gaaf nieuw tshirtje en een leuk vestjequote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En wat als wij je nou elke 5 minuten vertellen om even naar beneden te kijken?
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 03:47 schreef Beach het volgende:
Pff kan ik weer eens niet slapen.
Laatste tijd zit ik steeds vaker te denken aan hoe het had kunnen zijn met haar; terwijl we geen contact meer hebben
dan zal ik maar niet zeggen dat ik op dit moment alleen onderbroek aan heb onder de dekensquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:59 schreef littledrummergirl het volgende:
mogguh allemaal![]()
tgaat gewoon nog steeds over tieten hier hahaha
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:07 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dan zal ik maar niet zeggen dat ik op dit moment alleen onderbroek aan heb onder de dekens
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]en ik hier in alleen een hemdje door het huis huppel
het was iets met het vasthouden van mn tieten toch?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:07 schreef TJDoornbos het volgende:
LDG geef je nog een x antwoord op mijn vraag van gisteren ergens in de avond
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
het was iets met het vasthouden van mn tieten toch?![]()
Nou ja zeg.........dacht na het Ananas-feestje dat ik op de derde plek stond. En nou is er sowieso 1tje weg voor me in de rijquote:komt vanavond als het doorgaat een lekkere datedie mag eerst solliciteren voor die functie
jij zit nog in je proeftijdquote:
ananasfeestjesquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:12 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
[..]
Nou ja zeg.........dacht na het Ananas-feestje dat ik op de derde plek stond. En nou is er sowieso 1tje weg voor me in de rij
ananasfeestjes in de sneeuwquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |