volgens de reportage in het nieuws op de belgische tv was dat boasson hagen, die met team sky dus ook in het zwart rijdt.quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:32 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, maar niet verkeerd hoor.
Houdt aardig stand als je ziet van hoe ver 'ie ging en sowieso mooi om te zien dat hij stappen heeft gemaakt en meekoerst en kan sprinten met deze jongens...
Al zijn dit natuurlijk 'makkelijke' etappes relatief...maar toch wel goed.
Maar het was wel degelijk Bos.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:30 schreef Beregd het volgende:
[..]
volgens de reportage in het nieuws op de belgische tv was dat boasson hagen, die met team sky dus ook in het zwart rijdt.
Het is allemaal niet zo duidelijk te zien met die verandering van camerastandpunt en die motor die idd in de weg rijdt.
Vandaag de laatste rit.
ja, lees ik nu ook in een interview met Boonen, dus toch goed gezien.quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:37 schreef Steven184 het volgende:
Hier trouwens nog een best aardig artikel over Team HTC-Columbia.
De deal was volgens mij inderdaad 50 miljard, maar door koersdaling kregen ze er uiteindelijk maar 28 miljard of iets dergelijks. Nog een aardig sommetje. Maar hij zal niet alles hebben gekregen, was natuurlijk mede-oprichter.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:56 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
![]()
50 miljard dollar? Moet dat niet 50 miljoen zijn.
Jep, de eerste Nederlandse zege van het seizoen. En vorig jaar moesten we nog een paar dagen langer wachten en toen kwam ie van Geert Dijkshoorn op Cuba.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:20 schreef Sjiznit het volgende:
Is dit niet de eerste Nederlandse overwinning van het seizoen? Voor mij in ieder geval onverwacht dat die op naam van Wouter Mol komt.
2e Nederlandse overwinning en wel in Qatar, vergeet Kirsten Wild niet.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:20 schreef Sjiznit het volgende:
Is dit niet de eerste Nederlandse overwinning van het seizoen? Voor mij in ieder geval onverwacht dat die op naam van Wouter Mol komt.
www.cyclingnews.comquote:Riccò splits with girlfriend Rossi over CERA positive
Italian says he will only return to Vania Rossi if cleared of doping allegations
Riccardo Riccò is reported to have split from his domestic partner and Italian cyclo-cross rider Vania Rossi in the wake of her positive test result for EPO-CERA at the Italian cyclo-cross Championships.
The Italian Olympic authority (CONI) announced on January 29 that Rossi had tested positive for the substance in a sample taken at the Italian cyclo-cross championships on January 10. Rossi was handed an immediate preliminary suspension and is currently awaiting the results of B-sample tests.
Riccò, who has a baby son with Rossi, indicated that the length of the couple's separation will hinge on the outcome of disciplinary action against Rossi.
"I am disappointed with my girlfriend and there can be no reconciliation until Vania is shown to be innocent of the allegations that were raised," said Riccò, according to Italian website Tuttobiciweb.com.
Rossi has continued to maintain her innocence since the announcement of the original result.
Riccò is currently serving his own suspension for the use of CERA at the 2008 Tour de France. He will be free to return to competition next month with Italian squad Ceramica Flaminia when his ban ends on March 18.
Last month, he had denied any involvement in Rossi's positive test.
Zelfs Evans heeft meer vrienden in het pelotonquote:mcewenrobbie (twitter)
Ricco - what a fucking hypocrite #justdon'tcomebackupieceofshit
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:29 schreef kawotski het volgende:
[..]
2e Nederlandse overwinning en wel in Qatar, vergeet Kirsten Wild niet.
Apart. Is dat wel eens eerder gebeurt dat een koers gestopt is en degene die aan de leiding lag de zege op die manier in de schoot geworpen kreeg.quote:De vierde rit aan de Middellandse Zee is door het slechte weer geneutraliseerd. Op het ogenblik dat de koers werd stilgelegd reed Julien El Fares op kop.
Na 114 kilometer reed Dominique Cornu voorop met twee Fransen, Julien El Fares en Jonathan Thiré. Het trio had meer dan een minuut voorsprong op het peloton.
Op het ogenblik van de neutralisatie reed El Fares op kop. De klimmer van 24 werd zo uitegeroepen tot winnaar. Het peloton kreeg dezelfde tijd als de winnaar.
"Dit smaakt niet als een overwinning", reageerde El Fares. De Fin Jussi Veikkanen van Française des Jeux blijft leider.
Maar als ik het goed begrijp, waren ze hier met 3. Als er iemand alleen rijdt, dan kan ik het nog begrijpen, maar het zou wel heel erg goedkoop zijn om degene die toevallig net kopwerk aan het doen is, meteen tot ritwinnaar uit te roepen.quote:Op zondag 14 februari 2010 14:14 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Apart. Is dat wel eens eerder gebeurt dat een koers gestopt is en degene die aan de leiding lag de zege op die manier in de schoot geworpen kreeg.
Bron: Sporza
Ik interpreteerde het eigenlijk als dat 'ie net was ontsnapt, maar je zou best gelijk kunnen hebben.quote:Op zondag 14 februari 2010 14:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Maar als ik het goed begrijp, waren ze hier met 3. Als er iemand alleen rijdt, dan kan ik het nog begrijpen, maar het zou wel heel erg goedkoop zijn om degene die toevallig net kopwerk aan het doen is, meteen tot ritwinnaar uit te roepen.
Nope, ze reden met drieen voorop, en El Fares reed op dat moment op de kop. Dat is wel erg triest tegenover die andere tweequote:Op zondag 14 februari 2010 14:24 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik interpreteerde het eigenlijk als dat 'ie net was ontsnapt, maar je zou best gelijk kunnen hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |