Er is maar 1 baas in De Kuip en dat is Vlaar en verder niemand. Oftewel we gaan ons niks nederig opstellen in eigen huis. Punten horen alle wedstrijden (dus minstens 17 maal per seizoen) in eigen huis te blijven.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:00 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Helemaal niet nederig, maar Ajax komt echt niet met knikkende knieeen naar de Kuip zolang we ze vrijwel altijd 4 doelpunten en 3 punten cadeau doen. En ook van de zwaarbevochten 2-2 worden ze daar niet bang. Eerst maar eens een (paar) keer die gasten flink aanpakken voordat je zo'n grote mond hebt.
Dat ben ik helemaal met je eens hoor, maar laat ze het nu eens waar maken.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:23 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Er is maar 1 baas in De Kuip en dat is Vlaar en verder niemand. Oftewel we gaan ons niks nederig opstellen in eigen huis. Punten horen alle wedstrijden (dus minstens 17 maal per seizoen) in eigen huis te blijven.
Tuurlijk maar laten wij als fans nou zorgen dat ze er in de loop van de 31ste van doordrongen zijn.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens hoor, maar laat ze het nu eens waar maken.
Dat sowieso.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:32 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Tuurlijk maar laten wij als fans nou zorgen dat ze er in de loop van de 31ste van doordrongen zijn.
quote:Tomasson lijkt duel met VVV-Venlo gewoon te gaan halen
Het gaat goed met het herstel van John Dahl Tomasson. De Deense aanvaller van Feyenoord kon maandag weliswaar nog niet met de groep meetrainen, maar lijkt de eerste competitiewedstrijd na de winterstop gewoon te gaan halen, zo meldt De Telegraaf.
Tomasson kampt met een kneuzing in de bilspier en kon daardoor nauwelijks trainen op het trainingskamp in Turkije. De groepstraining heeft hij nog altijd niet hervat, maar de competitiewedstrijd tegen VVV-Venlo lijkt niet in gevaar te komen voor de Deen. Mario Been verwacht dat de international op tijd herstelt.
Excelsior-stagiair Sigourney Bandjar trainde ook apart van de groep. De rechtsback werkt aan het herstel van een kuitblessure die hij in Turkije had opgelopen en komt voorlopig nog niet in aanmerking voor een contract. Daarom is het maar de vraag wie er rechtsback zal gaan spelen: Kelvin Leerdam (trombose) en Dani Fernández (knie) zijn er tegen VVV nog niet bij.
Dat zegt nooit wat.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:45 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Ons track record geeft hoop en vertrouwen maar dat is ook het enige.Nee we komen idd niet met knikkende knieen naar de kuip.Maar de kans op een goed feyenoordresultaat is in jaren niet zo goed geweest.
Misschien, maar ik blijf erbij ondanks ons track record hebben jullie een zeer goede kans dit jaarquote:
Wat een mannetje hè?quote:
Mario is fan van snelle spelers in de voorhoedequote:Op maandag 18 januari 2010 19:19 schreef TJDoornbos het volgende:
Babovic maar eens paar weken op rij in de basis in plaats van Cissé
dat weet ik maar dat werkt niet goed genoeg. Althans volgens mij, want goals zie ik amper.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Mario is fan van snelle spelers in de voorhoede
Er zijn 34 wedstrijden per jaar, niet 2.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens hoor, maar laat ze het nu eens waar maken.
Dat klopt maar die 2 kunnen we aan heel NL laten zien dat we nog altijd bestaan. Dat vergeten ze nog wel eens her en der.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Er zijn 34 wedstrijden per jaar, niet 2.
Wekelijks blijkt het bestaan van Feijenoord. Fuck dat hele gedoe rondom deze 2 wedstrijden. Ik moet ze ook niet, maar veel supporters gaan voorbij aan het feit dat er meer is dan alleen clubje uit het noorden. Zou pas echt wat zijn als heel het legioen ze gewoon negeert, er gewoon geen aandacht meer aan schenkt.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:41 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Dat klopt maar die 2 kunnen we aan heel NL laten zien dat we nog altijd bestaan. Dat vergeten ze nog wel eens her en der.
Duh, maar het gaat nu over Feyenoord - Ajax.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Er zijn 34 wedstrijden per jaar, niet 2.
Verbaast me dat je zo denkt. De Klassieker hoort bij de geschiedenis van Feyenoord.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Wekelijks blijkt het bestaan van Feijenoord. Fuck dat hele gedoe rondom deze 2 wedstrijden. Ik moet ze ook niet, maar veel supporters gaan voorbij aan het feit dat er meer is dan alleen clubje uit het noorden. Zou pas echt wat zijn als heel het legioen ze gewoon negeert, er gewoon geen aandacht meer aan schenkt.
Zeg ik ergens van niet? Wat ik probeer te zeggen is dat er door de supporters téveel aandacht wordt besteed aan Ajax, vanuit onze zijde. Dat gaat het hele seizoen door en komt een keer tot ontlading wanneer we tegen ze spelen.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:53 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Verbaast me dat je zo denkt. De Klassieker hoort bij de geschiedenis van Feyenoord.
Valt toch wel mee? Over een kleine 2 weken is de wedstrijd dus logisch dat het er nu over gaat. Voor de rest vind ik het wel meevallen.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:07 schreef Happel het volgende:
[..]
Zeg ik ergens van niet? Wat ik probeer te zeggen is dat er door de supporters téveel aandacht wordt besteed aan Ajax, vanuit onze zijde. Dat gaat het hele seizoen door en komt een keer tot ontlading wanneer we tegen ze spelen.
Tevens maken wij het ons door de Klassieker ook weer een stuk moeilijker om weer stabiel naar de top in Nederland te groeien.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:53 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Verbaast me dat je zo denkt. De Klassieker hoort bij de geschiedenis van Feyenoord.
Kom eens in een stadion, zou ik zeggen. Word je doodgegooid met dat anti-joden gedoe.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:11 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Over een kleine 2 weken is de wedstrijd dus logisch dat het er nu over gaat. Voor de rest vind ik het wel meevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |