abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76976076

Handige Feyenoord websites:
Officiele Feyenoord-website
Feyenoord 100 jaar
Officiele FSV-website
Lunatic News
FR Fans
FR 1908
Feyenoord Netwerk
Feyenoord fotopagina
Tifonet
FRFC 1908
FR12

Hier vind je de OP.

LaPo:
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:00 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Helemaal niet nederig, maar Ajax komt echt niet met knikkende knieeen naar de Kuip zolang we ze vrijwel altijd 4 doelpunten en 3 punten cadeau doen. En ook van de zwaarbevochten 2-2 worden ze daar niet bang. Eerst maar eens een (paar) keer die gasten flink aanpakken voordat je zo'n grote mond hebt.
Er is maar 1 baas in De Kuip en dat is Vlaar en verder niemand. Oftewel we gaan ons niks nederig opstellen in eigen huis. Punten horen alle wedstrijden (dus minstens 17 maal per seizoen) in eigen huis te blijven.
pi_76976229
quote:
Op maandag 18 januari 2010 18:23 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Er is maar 1 baas in De Kuip en dat is Vlaar en verder niemand. Oftewel we gaan ons niks nederig opstellen in eigen huis. Punten horen alle wedstrijden (dus minstens 17 maal per seizoen) in eigen huis te blijven.
Dat ben ik helemaal met je eens hoor, maar laat ze het nu eens waar maken.
-
pi_76976397
quote:
Op maandag 18 januari 2010 18:28 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Tuurlijk maar laten wij als fans nou zorgen dat ze er in de loop van de 31ste van doordrongen zijn.
pi_76976793
Ik durf wel te zeggen dat Feyenoord Europees voetbal moet halen dit jaar, Heracles en Utrecht zie ik dit jaar niet langszij komen, en we zijn ook zeker niet kansloos voor de 2e plaats dit seizoen..PSV is helaas niet meer haalbaar..We hebben het in eigen hand..Verlies tegen PSV in competitie, punten delen tegen Twente en Ajax en de rest winnen en de kwalificatie CL is binnen.
Moet dat natuurlijk wel gebeuren..
Of ben ik nu te optimistisch

Oja en de rooktabletten grappig idee, maar die worden bij de poort al in beslag genomen.
zelfs de sterretjes mochten bij ons niet mee het stadion in
Hell To The Liars
pi_76976894
quote:
Op maandag 18 januari 2010 18:32 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Tuurlijk maar laten wij als fans nou zorgen dat ze er in de loop van de 31ste van doordrongen zijn.
Dat sowieso.
-
  maandag 18 januari 2010 @ 18:45:17 #6
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_76977092
Ons track record geeft hoop en vertrouwen maar dat is ook het enige.Nee we komen idd niet met knikkende knieen naar de kuip.Maar de kans op een goed feyenoordresultaat is in jaren niet zo goed geweest.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_76977155
quote:
Tomasson lijkt duel met VVV-Venlo gewoon te gaan halen

Het gaat goed met het herstel van John Dahl Tomasson. De Deense aanvaller van Feyenoord kon maandag weliswaar nog niet met de groep meetrainen, maar lijkt de eerste competitiewedstrijd na de winterstop gewoon te gaan halen, zo meldt De Telegraaf.

Tomasson kampt met een kneuzing in de bilspier en kon daardoor nauwelijks trainen op het trainingskamp in Turkije. De groepstraining heeft hij nog altijd niet hervat, maar de competitiewedstrijd tegen VVV-Venlo lijkt niet in gevaar te komen voor de Deen. Mario Been verwacht dat de international op tijd herstelt.

Excelsior-stagiair Sigourney Bandjar trainde ook apart van de groep. De rechtsback werkt aan het herstel van een kuitblessure die hij in Turkije had opgelopen en komt voorlopig nog niet in aanmerking voor een contract. Daarom is het maar de vraag wie er rechtsback zal gaan spelen: Kelvin Leerdam (trombose) en Dani Fernández (knie) zijn er tegen VVV nog niet bij.
pi_76977552
quote:
Op maandag 18 januari 2010 18:45 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Ons track record geeft hoop en vertrouwen maar dat is ook het enige.Nee we komen idd niet met knikkende knieen naar de kuip.Maar de kans op een goed feyenoordresultaat is in jaren niet zo goed geweest.
Dat zegt nooit wat.
-
  maandag 18 januari 2010 @ 18:58:28 #10
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_76977717
quote:
Op maandag 18 januari 2010 18:54 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dat zegt nooit wat.
Misschien, maar ik blijf erbij ondanks ons track record hebben jullie een zeer goede kans dit jaar
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_76978397
Babovic
pi_76978465
quote:
Op maandag 18 januari 2010 19:11 schreef Ruud het volgende:
Babovic
Wat een mannetje hè?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_76978764
Babovic maar eens paar weken op rij in de basis in plaats van Cissé
pi_76978996
quote:
Op maandag 18 januari 2010 19:19 schreef TJDoornbos het volgende:
Babovic maar eens paar weken op rij in de basis in plaats van Cissé
Mario is fan van snelle spelers in de voorhoede
pi_76979525
quote:
Op maandag 18 januari 2010 19:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Mario is fan van snelle spelers in de voorhoede
dat weet ik maar dat werkt niet goed genoeg. Althans volgens mij, want goals zie ik amper.

Ik zou 4 middenvelders doen. Fer controlerend, rechts Biseswar, links Babovic en op 10 Wijnaldum. Voorin Tomasson (of als die niet fit is Cissé) en Makaay.
  maandag 18 januari 2010 @ 19:34:33 #16
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_76979609
quote:
Op maandag 18 januari 2010 18:28 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Er zijn 34 wedstrijden per jaar, niet 2.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_76980023
quote:
Op maandag 18 januari 2010 19:34 schreef Happel het volgende:

[..]
Dat klopt maar die 2 kunnen we aan heel NL laten zien dat we nog altijd bestaan. Dat vergeten ze nog wel eens her en der.
  maandag 18 januari 2010 @ 19:48:15 #18
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_76980366
quote:
Op maandag 18 januari 2010 19:41 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Dat klopt maar die 2 kunnen we aan heel NL laten zien dat we nog altijd bestaan. Dat vergeten ze nog wel eens her en der.
Wekelijks blijkt het bestaan van Feijenoord. Fuck dat hele gedoe rondom deze 2 wedstrijden. Ik moet ze ook niet, maar veel supporters gaan voorbij aan het feit dat er meer is dan alleen clubje uit het noorden. Zou pas echt wat zijn als heel het legioen ze gewoon negeert, er gewoon geen aandacht meer aan schenkt.
Elite
Tegen TTIP
pi_76980479
Ik verlies net zo lief die 2 wedstrijden en speel volgend jaar CL voorrondes dan dat ik 2maal win en geen eens EL haal.
pi_76980593
quote:
Op maandag 18 januari 2010 19:34 schreef Happel het volgende:

[..]

Duh, maar het gaat nu over Feyenoord - Ajax.
-
pi_76980650
quote:
Op maandag 18 januari 2010 19:48 schreef Happel het volgende:

[..]

Wekelijks blijkt het bestaan van Feijenoord. Fuck dat hele gedoe rondom deze 2 wedstrijden. Ik moet ze ook niet, maar veel supporters gaan voorbij aan het feit dat er meer is dan alleen clubje uit het noorden. Zou pas echt wat zijn als heel het legioen ze gewoon negeert, er gewoon geen aandacht meer aan schenkt.
Verbaast me dat je zo denkt. De Klassieker hoort bij de geschiedenis van Feyenoord.
-
  maandag 18 januari 2010 @ 20:07:38 #22
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_76981344
quote:
Op maandag 18 januari 2010 19:53 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Verbaast me dat je zo denkt. De Klassieker hoort bij de geschiedenis van Feyenoord.
Zeg ik ergens van niet? Wat ik probeer te zeggen is dat er door de supporters téveel aandacht wordt besteed aan Ajax, vanuit onze zijde. Dat gaat het hele seizoen door en komt een keer tot ontlading wanneer we tegen ze spelen.
Elite
Tegen TTIP
pi_76981516
quote:
Op maandag 18 januari 2010 20:07 schreef Happel het volgende:

[..]

Zeg ik ergens van niet? Wat ik probeer te zeggen is dat er door de supporters téveel aandacht wordt besteed aan Ajax, vanuit onze zijde. Dat gaat het hele seizoen door en komt een keer tot ontlading wanneer we tegen ze spelen.
Valt toch wel mee? Over een kleine 2 weken is de wedstrijd dus logisch dat het er nu over gaat. Voor de rest vind ik het wel meevallen.
-
pi_76981604
quote:
Op maandag 18 januari 2010 19:53 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Tevens maken wij het ons door de Klassieker ook weer een stuk moeilijker om weer stabiel naar de top in Nederland te groeien.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  maandag 18 januari 2010 @ 20:16:28 #25
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_76981795
quote:
Op maandag 18 januari 2010 20:11 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Valt toch wel mee? Over een kleine 2 weken is de wedstrijd dus logisch dat het er nu over gaat. Voor de rest vind ik het wel meevallen.
Kom eens in een stadion, zou ik zeggen. Word je doodgegooid met dat anti-joden gedoe.
Elite
Tegen TTIP
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')